ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ

ένα ιστολόγιο για την ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Αρχεία για 3 Μαΐου 2008

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ Ν.ΠΕΛΛΑΣ

ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ στις 3 Μαΐου, 2008 από POLITES

proastiakos.JPG

Το  δημοσίευμα του “Αγγελιοφόρου της Κυριακής ” στις  5-8-2007  ίσως να καταγράφει μια μικρή δικαίωση των προσπαθειών μας,ωστόσο δεν αφήνει περιθώρια εφησυχασμού μέχρι την ολοκλήρωση της γραμμής Θεσσαλονίκη -Γέφυρα- Γιαννιτσά -Έδεσσα με προέκταση στην Αριδαία.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων