Το δημοσίευμα του “Αγγελιοφόρου της Κυριακής ” στις 5-8-2007 ίσως να καταγράφει μια μικρή δικαίωση των προσπαθειών μας,ωστόσο δεν αφήνει περιθώρια εφησυχασμού μέχρι την ολοκλήρωση της γραμμής Θεσσαλονίκη -Γέφυρα- Γιαννιτσά -Έδεσσα με προέκταση στην Αριδαία.