Αγαπητά μέλη της υπηρεσίας https://blogs.sch.gr
Οι εργασίες αναβάθμισης που έγιναν πρόσφατα, περιλάμβαναν ένα σύνολο εργασιών που αποτελούνταν από:
- αναβάθμιση συστήματος βάσεων δεδομένων
- αναβάθμιση λογισμικού στην πλέον πρόσφατη έκδοση
- αναβάθμιση των διαθέσιμων πρόσθετων καθώς και απόσυρση όσων δεν υποστηρίζονται πλέον από τους δημιουργούς τους
- αναβάθμιση όλων των διαθέσιμων θεμάτων εμφάνισης
- προσθήκη νέων χαρακτηριστικών
Μετά την λειτουργική αναβάθμιση της υπηρεσίας, υπάρχουν διάφορες αλλαγές/ βελτιώσεις στον τρόπο λειτουργίας της.
Οι πιο σημαντικές επιγραμματικά είναι:
Αλλαγές που επηρεάζουν όλη την υπηρεσία:
- Η Πιστοποίηση μελών πλέον γίνεται μέσω της κεντρικής υπηρεσίας πιστοποίησης του ΠΣΔ http://sso.sch.gr. Έτσι επιλέγοντας “Σύνδεση” γίνεται ανακατεύθυνση στο http://sso.sch.gr και στην συνέχεια μετά την πιστοποίηση σας, έχετε πρόσβαση στην υπηρεσία https://blogs.sch.gr
Περιοχή κοινοτήτων:
- Στην αρχική σελίδα μετά την σύνδεση σας εμφανίζονται σύνδεσμοι προς τις διάφορες σελίδες του λογαριασμού σας.
- Ομάδες:
-
- Προσκλήσεις ομάδας: O διαχειριστής κάθε ομάδας επιλέγει ποιοι μπορούν να κάνουν προσκλήσεις σε νέα μέλη κλπ
- Ιστολόγιο Ομάδας: Πλέον μπορεί κανείς να αποδεσμεύσει το ιστολόγιο από την ομάδα
- Αρχεία ομάδας:
- Τα αρχεία της κάθε ομάδας μπορούν να οργανωθούν σε κατηγορίες,
- Ο διαχειριστής επιλέγει ποιοι μπορούν να ανεβάσουν αρχεία (συντονιστές ή όλα τα μέλη)
- Για κάθε αρχείο εμφανίζεται το πλήθος downloads του καθώς και οι κατηγορίες στις οποίες ανήκει
- Δεν επιτρέπεται πλέον δημιουργία ομάδας από μαθητές (μελλοντικά όσες δεν έχουν διαχειριστή κάποιον εκπαιδευτικό, θα διαγραφούν αφού ενημερωθούν οι δημιουργοί τους)
- Σύνδεσμοι και video: Τα μέλη μπορούν να αναρτούν συνδέσμους ή video σε μία ομάδα.
- Ενημέρωση μελών μέσω e-mail:
- Το κάθε μέλος ομάδας μπορεί να ρυθμίσει το αν και πόσο συχνά θα ενημερώνεται μέσω mail για την δραστηριότητα της ομάδας.
- Ο διαχειριστής κάθε ομάδας μπορεί να αποστείλει μαζικό mail στα μέλη της
Περιοχή ιστολογίων:
- Ανανέωση του “Οδηγού δημιουργίας και διαχείρισης Ιστολογίου”. Διαθέσιμος στην σελίδα https://blogs.sch.gr/manuals
- Πλέον οι δημοσιεύσεις ονομάζονται “Άρθρα”
- Πλέον Από την αρχική οθόνη διαχείρισης έχετε πρόσβαση στις περισσότερες λειτουργίες μέσω της περιοχής “Καλώς ήρθατε στο blogs.sch.gr!”
- Θέματα
- Αναβαθμίστηκαν όλα τα διαθέσιμα θέματα εμφάνισης και πλέον υποστηρίζουν την εμφάνιση μενού
- Νέα δυνατότητα: Επιλογή εικόνας φόντου/κεφαλίδας από την συλλογή σας
- Πιέστε Προσαρμογέας για να αλλάξετε την κεφαλίδα, το φόντο της, τον τίτλο της και τα μενού, όλα από μία οθόνη.
- Κάντε κλικ στην Προεπισκόπηση ενός διαθέσιμου θέματος για το τροποποιήσετε και το δείτε χωρίς το ενεργοποιήσετε.
- Αναβαθμίστηκαν όλα τα πρόσθετα ώστε να είναι συμβατά με την νεότερη έκδοση.
- Νέα πρόσθετα για την καλύτερη λειτουργία των ιστολογίων σας
- Βελτιώθηκε ο τρόπος εισαγωγής αρχείων και συνδέσμων σε άρθρο/σελίδα
- Από την σελίδα “Ρυθμίσεις-> TinyMCE Advance” έχετε πλέον την δυνατότητα να ορίζετε ποια κουμπιά εργαλείων θα έχετε διαθέσιμα κατά την συγγραφή άρθρων.
- Αφαιρέθηκαν τα περισσότερα spam σχόλια από τα ιστολόγια.
- Μονάδες
- Νέα μονάδα “European School Radio”. Προσθέστε την μονάδα στο ιστολόγιο σας και εμπλουτίστε το με μουσική επιλεγμένη από μαθητές.
- Απεγκαταστήθηκε η μονάδα “WP-Cumulus” καθώς δεν υποστηρίζεται πλέον από τον δημιουργό της
Μελλοντικές Εργασίες:
- Εντοπισμός και μετάφραση στα ελληνικά όλων των μηνυμάτων συστήματος
- Αλλαγή της εμφάνισης της περιοχής κοινοτήτων
- Προσθήκη νέων λειτουργιών για τις κοινότητες
- Συνεχής βελτίωση της υπηρεσίας
Για την περαιτέρω βελτίωση της υπηρεσίας θα χρειαστούμε την συνδρομή σας.
Παρακαλούμε, επικοινωνήστε μαζί μας σε περίπτωση που:
- παρατηρήσετε κάποιο πρόβλημα λειτουργίας
- κάποιες από τις παραπάνω αλλαγές έχουν αλλοιώσει την εμφάνιση του ιστολογίου σας, ώστε να επιλύσουμε μαζί το πρόβλημα.
- εντοπίσετε μη μεταφρασμένα στα ελληνικά μηνύματα συστήματος.
- έχετε να προτείνετε κάποιο νέο χαρακτηριστικό
Σας ευχαριστούμε πολύ για την χρήση των υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και την συνδρομή σας στην βελτίωση τους.