Το λουλούδι που σχεδίασε στον καμβά του Geogebra η Άννα Μαρία Αρχοντή μαθητρια του Β1. Το ονόμασε Peace Flower Peace flower
Αρχεία για Δευτέρα, 4 Απριλίου 2011
Ένα λουλούδι από την Άννα Μαρία
4 Απριλίου 2011 από ΣΟΥΦΑΡΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Κατηγορία ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2010-2011 | 177 Σχόλια »


