Είμαι καθηγήτρια Μαθηματικός στο 2ο Γυμνάσιο Αλμυρού Μαγνησίας. Εδώ και 2 χρόνια (οταν δόθηκαν τα netbook στους μαθητές ) προσπαθώ να διδάξω τα Μαθηματικά με χρήση ΤΠΕ. To blog αυτό δημιουργήθηκε τον Ιούλιο του 2010. Στο Blog αυτό δημοσιεύω τη δουλειά μου με το λογισμικό Geogebra , ώστε όσοι θέλουν να μπορούν να την χρησιμοποιήσουν […]
Αρχεία για Τετάρτη, 7 Ιουλίου 2010


