Στάδια για την υλοποίηση της Ψηφιακής Αφήγησης
- Συγγραφή Δημιουργία της ιστορίας.
- Σενάριο: Διαχωρισμός της ιστορίας σε σκηνές και σύνδεση με διάφορα πολυμεσικά γεγονότα.
- Εικονογραφημένο σενάριο /«storyboard»: Μεταγλώττιση του σεναρίου σε εικόνα.
- Προσθήκη πολυμέσων: Εγγραφή και προσθήκη πολυμέσων στην ιστορία.
- Δημιουργία ψηφιακής αφήγησης: Σύνθεση των επιμέρους πολυμεσικών στοιχείων (εικόνα, ήχος, κείμενο) για την ολοκλήρωση του τελικού έργου.
- Κοινοποίηση: Η ιστορία δημοσιεύεται στο σχολικό δίκτυο ή/και στο Διαδίκτυο.
Αξιολόγηση Ψηφιακής αφήγησης
- Εστίαση αφήγησης (είναι ξεκάθαρος ο σκοπός και η εστίαση της αφήγησης;)
- Δραματικό ερώτημα (κινητοποιεί το ενδιαφέρον;)
- Συναίσθημα (δημιουργεί συγκίνηση;)
- Φωνή (ταιριάζει η μουσική επένδυση με το αφήγημα;)
- Εικόνες (η επιλογή των εικόνων συνεισφέρει στην κατάλληλη οπτικοποίηση της αφήγησης;)
- Οικονομία (η αξιοποίηση των πόρων της αφήγησης αποδίδει επαρκώς την επιλεγμένη ενότητα ή απαιτούνται περισσότερες λεπτομέρειες;)
- Ρυθμός (είναι εξασφαλισμένη η αναγκαία συνοχή στην αφήγηση ή υπάρχουν χάσματα;)
Καλό θα είναι μετά την ολοκλήρωση ενός τέτοιου project να δίνεται στα παιδιά είτε ερωτηματολόγιο αυτοαξιολόγησης, ή/και να γίνει προβολή στην τάξη των ψηφιακών έργων των μαθητών για να υπάρξει αξιοποίηση και μεταγνωστικών δεξιοτήτων.
Ελεύθερο προς χρήση Πολυμεσικό Υλικό