Φιλοξενία

Αναμνηστική φωτογραφία με καθηγητές και μαθητές από τη Γερμανία σε δράση δενδροφύτεσης

Στο πλαίσιο του προγράμματος ανταλλαγών Erasmus+, το σχολείο φιλοξένησε μαθητές και εκπαιδευτικούς από αδελφοποιημένο σχολείο της Γερμανίας. Η δράση επικεντρώθηκε στην ενίσχυση της διεθνούς συνεργασίας και στην καλλιέργεια φιλικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών.

Αναμνηστική φωτογραφία με καθηγητές από την Κροατία

Το σχολείο μας υποδέχθηκε εκπαιδευτικούς από την Κροατία για παρακολούθηση εργασίας (job shadowing). Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ανταλλάξαμε καλές διδακτικές πρακτικές και ενισχύσαμε τους ευρωπαϊκούς μας δεσμούς.