Μάρτιος 2026

Αναμνηστική φωτογραφία με καθηγητές και μαθητές από τη Γερμανία σε δράση δενδροφύτεσης

Στο πλαίσιο του προγράμματος ανταλλαγών Erasmus+, το σχολείο φιλοξένησε μαθητές και εκπαιδευτικούς από αδελφοποιημένο σχολείο της Γερμανίας. Η δράση επικεντρώθηκε στην ενίσχυση της διεθνούς συνεργασίας και στην καλλιέργεια φιλικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών.

Αναμνηστική φωτογραφία με καθηγητές από την Κροατία

Το σχολείο μας υποδέχθηκε εκπαιδευτικούς από την Κροατία για παρακολούθηση εργασίας (job shadowing). Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ανταλλάξαμε καλές διδακτικές πρακτικές και ενισχύσαμε τους ευρωπαϊκούς μας δεσμούς.