Φιλοξενία εκπαιδευτικών και μαθητών από αδελφοποιημένο Σχολείο της Γερμανίας στο πλαίσιο του προγράμματος ανταλλαγών Erasmus+
Στο πλαίσιο του προγράμματος ανταλλαγών Erasmus+, το σχολείο φιλοξένησε μαθητές και εκπαιδευτικούς από αδελφοποιημένο σχολείο της Γερμανίας. Η δράση επικεντρώθηκε στην ενίσχυση της διεθνούς συνεργασίας και στην καλλιέργεια φιλικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών.

