Το blog της Αργυρώς

Just another Blogs.sch.gr site

Αρχεία για Δεκέμβριος, 2012


eisagogi Odysseias

Η Οδύσσεια σε κινούμενα σχέδια

Στιγμιότυπα από θεατρική παράσταση του 2ου Γυμνασίου Καλύμνου

[vodsch 53dltoayLHE]

Θεατρική Ομάδα 2ου Γυμνασίου Καλύμνου

Ξεκίνησε σήμερα 1-12-2012 η θεατρική ομάδα του 2ου Γυμνασίου με ένα πολύ πρωτοποριακό τρόπο. Ζητήθηκε από τα παιδιά να δουλέψουν σε ομάδες και να διαπραγματευθούν το εξής θέμα: Τι είναι για σας η πατρίδα; Πως την αντιλαμβάνεστε; Αφού παρουσιάσουν τα παιδια τις εργασίες τους θα προσπαθήσουν όλοι μαζί να τα συνθέσουν σε ένα έργο. Αυτά ειπώθηκαν στην πρώτη συνάντηση. Ειμαι περίεργη πως θα λειτουργήσει όλο αυτό.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων