«

»

Απρ 01

Δημιουργώντας εφαρμογές με το App Inventor – Εφαρμογή #1 [Roll Dice]

Αντί Εισαγωγής

SillogosPliroforikisXiouΣτόν Όμιλο Πληροφορικής του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2015-2016, υλοποιούμε ένα εργαστήριο προγραμματισμού mobile εφαρμογών για κινητά και tablets με Λειτουργικό Σύστημα Android, με την υποστήριξη του καθηγητή Πληροφορικής μας, κ. Μιχαηλίδη Νικόλαου.

  • Ως προγραμματιστικό εργαλείο χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα του App Inventor, που είναι κατάλληλα σχεδιασμένη για αρχάριους στον προγραμματισμό χρήστες και βελτιστοποιημένη για εκπαιδευτική χρήση, δίνοντας κίνητρα στους μαθητές, καθώς τους επιτρέπει να δημιουργούν εύκολα εφαρμογές για τις φορητές Android συσκευές τους.
  • Ως βασικό εκπαιδευτικό υλικό χρησιμοποιούμε το σχετικό βιβλίο: «Προγραμματισμός σε App Inventor» από το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Χίου,  που μέσα από προσεκτικά επιλεγμένες και όσο το δυνατόν πρωτότυπες δραστηριότητες, οι μαθητές είναι σε θέση να μετατρέπουν τις ιδέες τους σε πράξη, σχεδιάζοντας και αναπτύσσοντας εφαρμογές που να έχουν νόημα για τους ίδιους.

LicenceCC

Η Εφαρμογή #1: Roll Dice (Ζάρια)

Περιγραφή Εφαρμογής

Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη της να ρίχνει δύο ζάρια με το πάτημα ενός κουμπιού, όπως ακριβώς και στο τάβλι. Το περιβάλλον της ε φαρμογής μας θα μοιάζει με το παρακάτω:

Περιβάλλον Εφαρμογής Roll Dice (Ζάρια)

Περιβάλλον Εφαρμογής Roll Dice (Ζάρια)

Βασικές Έννοιες

  • Γεγονότα (Events)
  • Τυχαίοι Αριθμοί (Random Numbers)
  • Επιταχυνσιόμετρο (Accelerometer)

Εκπαιδευτικό Υλικό

Τις σχετικές οδηγίες υλοποίησης της δραστηριότητας μπορείτε να τις βρείτε εδώ: http://www.sepchiou.gr/docs/appinventor_code_club/AppInventorProgramming.pdf

android-appΚατεβάστε εδώ το APK της Εφαρμογής

Βασική Έκδοση Εφαρμογής #1: Roll Dice

 

Αφήστε μια απάντηση

Top
 
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων