“Let my energy be renewed” – Δραστηριότητες Δεκεμβρίου

Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και ανεμογεννήτριες.

Οι δραστηριότητες του Δεκεμβρίου, για το πρόγραμμα “Let my energy be renewed”, αφορούσαν στις ανεμογεννήτριες, ως ανανεώσιμη πηγή ενέργειας. Για την εφαρμογή των δραστηριοτήτων ακολουθήσαμε το διδακτικό μοντέλο 5Ε:

1. Εξοικείωση

Σε αυτήν τη δραστηριότητα,  τα παιδιά εμπλέκονται στη δημιουργία και την κατανόηση των χαρταετών μέσω οπτικού υλικού. Παρουσιάζονται βίντεο με χαρταετούς, ενώ τα παιδιά προκαλούνται με ερωτήσεις, όπως πώς πετά ένας χαρταετός και αν μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην τάξη. Ακολουθεί κατασκευή χαρταετού.

1701968893689                  1701968893606

 

1705088538824                                1705088538824

 

1705088538776                                1701968676593

 

 

1705088211723

 

1701968676467       1701968676440

 

2. Επισκόπηση

Προβάλλεται στο διαδραστικό πίνακα βίντεο σχετικό με τις ανεμογεννήτριες και καλούμε τους μαθητές να αναγνωρίσουν νέες λέξεις (ανεμογεννήτρια, τουρμπίνα, πτερωτή…)

1701968893792 1701968893835

Ακολούθησε παιχνίδι αντιστοίχισης στο wordwall.

1705089959849      1705089959824     1705089959799   

1705089959777

3. Επεξήγηση

Στη δραστηριότητα αυτή, τα παιδιά εξερευνούν τον κόσμο του ανεμόμυλου μέσα από το παιχνίδι. Παρουσιάζεται φωτογραφικό υλικό για την ιστορία του ανεμόμυλου, από την αρχαιότητα μέχρι τη σύγχρονη εποχή ( https://www.europeana.eu)

Κατασκευάζουμε ανεμόμυλο

1705091440307          1705091440270       1705091440167

Χορεύουμε το χορό του ανεμόμυλου

1705091218574           1705091218550

4. Εμπλουτισμός

Τα νήπια χειροτεχνούν το δικό τους ανεμόμυλο, έτσι ώστε να μπορέσουν να εφαρμόσουν και να εξασκήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που έχουν κατακτήσει.

1705092107980 1              1705092107980 1

1705092107942 1                                1705092107924 1

Ακολουθεί πείραμα με μακέτα ανεμογεννήτριας, μπαταρία και λαμπτήρα.

1705093589620                                       1705093589590

5.Εκτίμηση

Στη φάση της αξιολόγησης, οι μαθητές συνεργάζονται για τη δημιουργία αφίσας

1705092820608         1705092820586

1705092820564         1705092820139