
Ποιες είναι οι σπουδές σας;
Σπούδασα νομικά στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (νομικό τμήμα της Νομικής
Σχολής )
Τι σας ώθησε να επιλέξετε τη δημοσιογραφία;
Έγραφα στην σχολική εφημερίδα , στο πανεπιστήμιο έγραφα διηγήματα και διόρθωνα
κείμενα άλλων στις εφημερίδες .
Ποια έρευνά σας είχε τις περισσότερες προκλήσεις και γιατί;
Εκείνη για τα “Μαύρα ταμεία” της Siemens καθώς ενέπλεκε πολιτικούς σε παράνομες
πληρωμές μιας πολυεθνικής εταιρείας που έπαιρνε έργα υποδομής απο φορείς του
δημοσίου η φορέων που σχετίζονταν με το δημόσιο.
Θεωρείτε τα ΜΜΕ έμπιστες πηγές ενημέρωσης;
Ναι, πολύ πιο έγκυρες από τα μέσα κοινωνική δικτύωσης .
Ποιος είναι ο ρόλος του δημοσιογράφου στη σύγχρονη κοινωνία της
υπερπληροφόρησης;
Να αξιολογεί μέσα απο μια πλειάδα πληροφοριών τις πιο σημαντικές και στη συνέχεια να
“ενώνει τις τελείες” εξηγώντας στον αναγνώστη, ακροατή ή θεατή του την ιστορία που
προκύπτει απο τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει.
Πιστεύετε ότι ο κόσμος εμπιστεύεται τους δημοσιογράφους;
Όχι διότι έχει συνηθίσει να μην πληρώνει για πληροφορίες που αφορούν τη δημόσια ζωή. Η
καλή δημοσιογραφία ωστόσο κοστίζει. Στο τέλος της ημέρας ό,τι πληρώνεις παίρνεις.
Οι συνομήλικοί μας συνήθως δεν ενημερώνονται από έντυπες ή ηλεκτρονικές
εφημερίδες. Σε ποιο βαθμό απασχολεί αυτή η κατάσταση τους δημοσιογράφους;
Μας απασχολεί αλλά οφείλεται και στο ό,τι το επιχειρηματικό μοντέλο, οτι πληρώνει ο
διαφημιζόμενος για τις ειδήσεις που διαβάζει κανείς, έχει φτάσει στα όριά του ενώ η
ελληνική αγορά έχει στενά περιθώρια για ΜΜΕ που στηρίζονται αποκλειστικά στις
συνδρομές .
Θεωρείτε πως τηρούνται σήμερα οι κανόνες δημοσιογραφικής δεοντολογίας;
Κατά κανόνα ναι.
Τι γνώμη έχετε για τα προγράμματα σχολικών εφημερίδων και τι θα συμβουλεύατε τους
συντάκτες μας;
Ερευνήστε τις ιστορίες που απασχολούν πιο πολύ εσάς και τους συμμαθητές σας.
Τι συμβουλή δίνετε σε όσους μαθητές επιθυμούν να ασχοληθούν με τη δημοσιογραφία;
Να το κάνουν. Είναι η καλύτερη δουλειά του κόσμου να σε πληρώνουν για να ικανοποιείς
την περιέργειά σου.