Διαμάντια και μαργαριτάρια μαθητών
των μαθητών
Συντομογραφίες :
Τι σημαίνει ” τ.μ.”;
-“ταμιευτήρας μόρνου”…
-“τα λέμε”…
Τι σημαίνει “Τ.Κ” ;
-“Τηλεφωνικός Κατάλογος”…
Μιλώντας για τον υπερκαταναλωτισμό,
στο τέλος τίθεται στα παιδιά το ερώτημα :
-Tι θα προτιμούσατε λοιπόν για χριστουγεννιάτικο δώρο;
Ακόμα ένα αυτοκινητάκι , ακόμα μια κούκλα
ή ένα μεγάλο μπαλόνι γεμάτο από αγάπη ;
-Mια κούκλα … με πολλή αγάπη !!!
Δώσε ένα παράδειγμα.
Τετράποδα είναι τα ζώα που έχουν 2 πόδια,φτερά
που πετάν. π.χ. η αγελάδα….
Στο μάθημα της Φυσικής μιλάμε
για την ανάκλαση του ήχου.
Σχόλιο μαθητή :
Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ !
ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΒΟΥΝΟ
ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜE ΔΥΝΑΤΑ.
ΕΤΣΙ ΤΑ ΑΚΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ
ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ. [ΗΧΩ]
Σε επαναληπτικό στο μάθημα της
Γεωγραφίας, ζητείται από τους μαθητές
να συμπληρώσουν πάνω σε χάρτη
ονόματα νομών με τις πρωτεύουσες τους.
- (Στην περιοχή των Κυκλάδων) νομός Δωδεκανήσων
με πρωτεύουσα τα Επτάνησα…
- (Στην περιοχή της Ημαθίας) νομός Γρεβενών
με πρωτεύουσα την Κοζάνη….
- (Στην περιοχή της Μαγνησίας) νομός Πολυγύρου….
με πρωτεύουσα το Βόλο.
- (Στην περιοχή της Κεφαλονιάς) νομός Κατερίνης
με πρωτεύουσα την Κατερίνη…
- (Στην περιοχή της Φθιώτιδας) νομός Ροδόπης
με πρωτεύουσα το Βόλο….
Συμπλήρωση ονοματεπώνυμου
μαθήτριας,σε επαναληπτικό Φυσικής…
όνομα : Αγγελική Αγωγός .
(Τι σου κάνει το άγχος…)
– Το βραχυκύκλωμα κυρία είναι
ένα κύκλωμα που έχει βραχεί;
–Τι ονομάζουμε “κλίμα” ;
– Κλίμα είναι ένα όμορφο τοπίο.
– Το κλίμα (βροχή,αέρα,κρύο) που βρίσκεται σε μία καιρική συνθήκη.
– Τι ονομάζουμε “λιμνοθάλασσα”;
– Λιμνοθάλασσα ονομάζουμε την λίμνη που έχει θάλασσα.
– Για ποιο λόγο δημιουργούμε μια τεχνητή λίμνη ;
– Δημιουργούμε μια τεχνητή γιατί το νερό μπορεί να στρέφει παντού.
–Πώς λέγονται οι δύο τελείες που βάζουμε πάνω στο
“οι” και στο “αι” όταν θέλουμε να τα διαβάζουμε χωριστά ;
– Δια…ζύγια.
– Τι βάζουμε στο τέλος των προτάσεων όταν αυτές ρωτάνε ;
– Ερωτικά.
– Τι μας δείχνει η θερμοκρασία ;
– Πόσους βαθμούς και λισίου έχουμε.
κρασίας.
– Την κλίμακα Κελσίου και την κλίμακα Φραγκενστάιν.
– Την κλίμακα Κελσίου και την κλίμακα Φρόυντ.
-Ποιες οι ομοιότητες και ποιες οι διαφορές
της πεδιάδας και της κοιλάδας ;
-Σε μια κοιλάδα μπορούν να βόσκουν άλογα και άλλα ζώα ,
σε μια πεδιάδα υπάρχουν πολλά εργοστάσια,πολυκατοικίες και αυτοκίνητα.
–Κωνσταντίνε μου, χθες δεν ήρθες σχολείο.
Ήσουν άρρωστος ;
– Όχι κυρία.Έμεινα μια μέρα σπίτι μου,να με χαρεί κι εμένα η μανούλα μου!
– Σε ποιον ποταμό βαφτίστηκε ο Ιωάννης ο Πρόδρομος ;
– Στον Αλιάκμονα.
-Η Κοζάνη είναι μια μεγάλη πόλη, παρ΄ όλο που είναι
χτισμένη σε μια καθαρά ορεινή περιοχή. Πώς το δικαιολογείς ;
-Την δικαιολογώ γιατί έχει μεγάλη θάλασσα και πολλούς κατοίκους.
-Πες μου μια λέξη που αρχίζει από “τ” .
– Τηγανιτές πατάτες.
-Μια λέξη που αρχίζει από“μ“ .
-Μακαρόνια με κιμά.
Σε άγνωστη ορθογραφία : υιυλιο (=βιβλίο)
“Διαμάντια και μαργαριτάρια μαθητών”
Αφήστε μια απάντηση
- Αρχική
- περιεχόμενα
- ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ !!!
- Παραμύθια
- Καραγκιόζης
- Βασιλικοί τάφοι των Αιγών (Βεργίνα)
- αρχική
- about
- φωτο – σχολικές εκδηλώσεις 2011-2012
- φωτο-σχολικές γιορτές 2011-2012
- φωτο-σχολικές εκδηλώσεις 2012-2013
- φωτο-σχολικές γιορτές 2012-2013
- αστρονομία
- φωτο – σχολικές εκδηλώσεις 2014-2015
- φωτο-σχολικές εκδηλώσεις 2015-2016
- Διαμάντια και μαργαριτάρια μαθητών
- Κουβέντες της παρέας
- Δες το! Αξίζει…
- τα νέα μας
- αυτό , το ήξερες ;
- Ασφάλεια στο διαδίκτυο
- Η μουσική μας !!!
- Τα δικαιώματα του παιδιού
- Ζωγραφική με λαδοπαστέλ
- παιχνίδια
- Θεατρική παράσταση:”Το ολοκαύτωμα της Νάουσας”
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
- Κατασκευές
- Δημιουργία χαρτών
Η αρχική μου σκέψη ήταν να βρω έναν τρόπο να υποστηρίξω και να ενισχύσω τη διδασκαλία κάποιων μαθημάτων με οπτικοακουστικό υλικό ,ώστε να γίνει το μάθημα πιο ενδιαφέρον,να το κατανοούν ευκολότερα οι μαθητές μου και να κεντρίσω το ενδιαφέρον ακόμα και των πιο αδιάφορων μαθητών.Πιστεύω ότι σε ένα μεγάλο ποσοστό, πέτυχα τον αρχικό μου στόχο.Στη συνέχεια προσπάθησα να εμπλουτίσω το blog με σελίδες δραστηριοτήτων των μαθητών μου,αλλά και με υλικό που κατά τη γνώμη μου ενδιαφέρει τα παιδιά αλλά και τους γονείς τους.Η προσπάθεια είναι ερασιτεχνική,γι΄αυτό σας παρακαλώ μην την κρίνετε αυστηρά…
-Καλημέρα παιδιά !
-Καλημέρα κυρία !
Δημοτικά σχολεία
δημ.σχ.Επισκοπής
1ο δημ.σχ.Καλοχωρίου
(Θεσ/νικη)
δημ.σχ.Κοντοκαλίου
(Κέρκυρα)
watch?v=fyUEDkgs2qc&mode=transport
Εκπαιδευτική τηλεόραση
index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=21&Itemid=91#
Α/θμια Εκπαίδευση Ημαθίας
http://digitalschool.minedu.gov.gr/
ή
http://ps.privateschools.gr/index.html
Γράψε την περιοχή που επιθυμείς
και καλό σου ταξίδι…!
χάρτες google
λεξικό ελληνικής γλώσσας
εγκυκλοπαίδεια
paidiki-logotexnia.blogspot.gr
Προσομοιώσεις φυσικής,
χημείας, βιολογίας …
(κάνε διπλό χτύπημα στη διεύθυνση)
→στείλε κι εσύ
ενδιαφέροντα
video ή εικόνες:
angeltsak@yahoo.gr
Παρα πολυ αστειο!!!!!!!!!!!!!!!!
Φανταστικα τα διαμαντια!!!
μιλαμε χαβαλε τρελο
αχχ!….. κυρια μακαρι το αγχος να ηταν τοσο αστειο οπως το κανατε εσεις!!!
Στεφανία μου ,θέλεις να δοκιμάσεις κι έναν άλλο τρόπο; Πού ξέρεις , μπορεί να σε βοηθήσει.
Διάβασε το πρώτο άρθρο στη σελίδα “Πώς να βοηθήσω το παιδί μου…” (λίγο πιο κάτω από τη σελίδα της Φυσικής).
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
ερε τι παιδια βγαζει το 6ο και το 10ο…διαμαντια και μαργαριταρια!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!
ΚΥΡΙΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!