Μια όμορφη συνάντηση γνωριμίας για την ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό
Την Τρίτη 26 Μαΐου το σχολείο μας γέμισε χαρούμενες φωνές, καθώς υποδεχτήκαμε τους μαθητές και τις μαθήτριες του 1ου Νηπιαγωγείου Νεάπολης στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό.
Οι μικροί επισκέπτες συναντήθηκαν με τα παιδιά της Α΄ τάξης και πέρασαν μαζί μια όμορφη, δημιουργική ημέρα. Κάθισαν στις ίδιες ομάδες, γνωρίστηκαν, συζήτησαν και αντάλλαξαν ζωγραφιές, ενώ οι μαθητές της Α΄ τάξης παρουσίασαν με ενθουσιασμό τα βιβλία και τα τετράδιά τους, μιλώντας στα νήπια για τη σχολική τους καθημερινότητα και απαντώντας στις απορίες τους.
Ακολούθησε μια μικρή ξενάγηση στους χώρους του σχολείου, όπου τα παιδιά του Νηπιαγωγείου είχαν την ευκαιρία να δουν τις αίθουσες και να παίξουν όλα μαζί στην αυλή, απολαμβάνοντας παιχνίδια, συνεργασία και χαμόγελα.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με μια συμβολική ανταλλαγή δώρων. Τα νήπια πρόσφεραν στα παιδιά της Α΄ τάξης μια όμορφη χειροποίητη κατασκευή από ανακυκλώσιμα υλικά, ενώ οι μαθητές της Α΄ τάξης χάρισαν στους μικρούς φίλους τους το «Μετάλλιο του Αυριανού Μαθητή», δίνοντάς τους την υπόσχεση πως την επόμενη σχολική χρονιά θα τους περιμένουν με χαρά για να τους στηρίξουν στα πρώτα τους βήματα στο Δημοτικό.
Ήταν μια όμορφη συνάντηση που γέμισε όλους με θετικά συναισθήματα και βοήθησε τα παιδιά να προετοιμαστούν με ασφάλεια και αισιοδοξία για το νέο τους ξεκίνημα.



