Mε ενθουσιασμό δέχτηκαν οι μαθητέςτριες της Ε΄ και ΣΤ΄ του 5ου Δημ. ΣΧ. Πτολεμαΐδας μαζί με τους δασκάλους τους : Ζανόδου Ντίνα και Χρήστο Σουλίδη να κατασκευάσουμε χριστουγεννιάτικα μπισκοτόσπιτα και να μυρίσει το σχολείο …ΚΑΡΑΜΕΛΑ
ΥΛΙΚΑ
11 μπισκότα πτι-μπερ
Διάφορες καραμελίτσες
2 μεγάλα αυγά μόνο το ασπράδι
330 γραμμάρια ζάχαρη άχνη
2 κουταλάκια γλυκού χυμό λεμονιού
Λίγο βανίλια
Για τη σύνδεση των μπισκότων ½ φλιτζάνι ζάχαρη κρυσταλλική
Εκτέλεση
Λιώνουμε τη ζάχαρη σε χαμηλή φωτιά και βουτάμε τα μπισκότα στις άκρες για να τα ενώσουμε.
Χρησιμοποιούμε μία οδοντογλυφίδα για να στρώσουμε την καραμέλα στις εσοχές του μπισκότου
Για τη μαρέγκα
Χτυπάμε τα ασπράδια με το χυμό λεμονιού μέχρι να στέκεται η μαρέγκα.
Χαμηλώνουμε την ταχύτητα του μίξερ και ρίχνουμε σιγά -σιγά την άχνη με τη βανίλια για να μην την εισπνεύσουμε.
Χτυπάμε σε πιο δυνατή ταχύτητα μέχρι που να στέκεται στο σύρμα του μίξερ
Τοποθετούμε τη μαρέγκα σε κορνέ ζαχαροπλαστικής ή σακούλα που έχουμε κόψει λίγο στην άκρη και σχεδιάζουμε τις σκεπές, τις πόρτες, τα παράθυρα. Στολίζουμε με χρωματιστές καραμελίτσες, τρούφα γλειφιτζούρια!
Φάγαμε τα μπισκοτόσιτα βουτώντας τα στο γάλα
KAI BEBAIA…δεν έμεινε ούτε καμινάδα!!!
..ΓΚΥΚΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ με δημιουργικές, υγιεινές ΣΚΕΨΕΙΣ
Μάγκου Νατάσα
γυμνάστρια
5οΔημ. Σχολ. Πτολ/δας Παλαιοντολογικό Μουσείο Πτολ/δας
www.natasaswolf.blogspot.gr
Σχετικά με ΜΑΓΚΟΥ ΝΑΤΑΣΑ
Η Μάγκου Νατάσα ζει και εργάζεται στην Πτολεμαΐδα. Είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και μητέρα δύο παιδιών τα οποία αποτέλεσαν το ερέθισμα για το σχεδιασμό πολλών βιωματικών παιχνιδιών.
Αποφοίτησε το 1987 από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατέχει δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Άσκηση και ποιότητα Ζωής» των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού των Πανεπιστημίων Δημοκρίτειο Θράκης και Θεσσαλίας με Κατεύθυνση: Παιδαγωγική και Δημιουργική Μάθηση. Δίδαξε σε Σχολεία της Β’/ θμιας Εκπαίδευσης. Περισσότερο από 23 χρόνια διδάσκει σε σχολεία της Α΄/ θμιας Εκπαίδευσης Πτολεμαΐδας εφαρμόζοντας καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα: Αγωγής Υγείας, Κυκλοφοριακής Αγωγής, Μουσειακής Αγωγής, Κινητικής Μάθησης, διαθεματικότητας, Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης, E-twinning, χορού και δημιουργικής έκφρασης με πολλαπλές καλλιτεχνικές παρουσιάσεις. Συνεργάστηκε με την Τροχαία Πτολεμαΐδας όπου υλοποίησε τις βιωματικές δράσεις για το Πρόγραμμα: «ΑΠΟΚΤΩ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ» στην διάρκεια της Έκθεσης Τροχαίας που φιλοξενήθηκε στο Παλαιοντολογικό-Ιστορικό Μουσείο της πόλης. Δίδαξε σε πολιτιστικούς Συλλόγους παραδοσιακούς χορούς και επαγγελματικά κλασικό και μοντέρνο χορό.
Βραβεύτηκε από το Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Π.Ε.Θ.) για το Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο με τίτλο: «ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΜΈΝΗ ΑΔΕΡΦΗ ΜΑΣ» .
Είναι μέλος της συγγραφικής ομάδας για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού εγχειριδίου με τίτλο “Προαγωγή Οδικής Ασφάλειας για Παιδιά και Εφήβους” που συντονίζει το Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης.
Είναι μέλος της ομάδας Oblomov Project του Ευρωπαϊκού πρόγραμμα Erasmus το οποίο σχεδιάστηκε και διευθύνεται από τον εταίρο «Piccolo Teatro» του Μιλάνου με συντονιστή το Πανεπιστήμιο του Μιλάνου.
Είναι η συγγραφέας του βιβλίου «Ο λύκος στο σχολείο; Πάει χάλασε και αυτός» το οποίο περιλαμβάνει δράσεις Ψυχοκινητικής Αγωγής, Εκδόσεις Αφοί Κυριακίδη. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες, περιοδικά και ιστοσελίδες αθλητικού, παιδαγωγικού και πολιτισμικού περιεχομένου, διατελεί εισηγήτρια σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια εκπαιδευτικών, Διεθνείς Εκθέσεις Βιβλίου, παγκόσμια συμπόσια, συμμετέχει ως επιμορφώτρια στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, είναι μέλος της Ελληνικής Επιτροπής για την Επιστροφή των Γλυπτών της Ακρόπολης (ΕΕΕΓΑ), είναι επιστημονική συνεργάτης της Ε.Ε.Π.Ε.Κ (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας) καθώς και Πρότυπων Κέντρων Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας & Ψυχοκινητικής. Διατηρεί τα παρακάτω Blogs :
http://natasaswolf.blogspot.gr/
http://blogs.sch.gr/anasmag/
e-mail:maggounat@gmail.com
Περισσότερες πληροφορίες