Διάκρισης Education Leaders Awards 2022

Διάκρισης Education Leaders Awards 2022 Α. Μάγκου page 0001

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Τσικνοπέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022 στο Δημοτικό σχολείο Ασβεστόπετρας!

      Αποκριάτικος χορός «Γαϊτανάκι»

IMG 20220224 120713
IMG 20220224 121202 1

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Επίσκεψη στο 10ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας

Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας επισκέφτηκα στις 10 Φεβρουαρίου 2022 και παρουσίασα το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Safe Water sports. Προηγήθηκε η επιμόρφωση και των εκπαιδευτικών, του διευθυντή και των γονέων του σχολείου στη 1 Φεβρουαρίου 2022 στο σεμινάριο με τίτλο:
«Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων (Life Skills) μέσα από αξιοποίηση της εκπαιδευτικής βαλίτσας Safe Water Sports – Κανόνες ασφαλείας σε θάλασσα, πισίνα και θαλάσσια σπορ».
Εισηγητές: Μάγκου Νατάσα,ΠΕ11 Ελίζα Νικοτιάν, υπεύθυνη Safe Water sports.
Ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση της συναδέλφου και φίλης Έλσας Πουτακίδου αλλά και την πολύτιμη βοήθεια των συναδέλφων εκπαιδευτικών και της προέδρου κας Μαριάνθης Πάτσιου στην ομαλή διεξαγωγή του προγράμματος!
IMG 20220210 110152
IMG 20220210 114924 1
273566350 310211264458433 6263146541812451628 n
273495787 661778821731343 7110233997592166780 n273439397 461411199025123 4226747147307301924 n
273688294 289377883185001 817422721537668913 nIMG 20220210 124935

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2022

Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2022
Χειμερινά αθλήματα Α΄-Β΄ τάξη
https://blogs.e-me.edu.gr/…/%cf%87%ce%b5%ce%b9%ce%bc…/
Χειμερινά αθλήματα Γ΄-Δ΄- ΣΤ΄ τάξεις
https://blogs.e-me.edu.gr/…/%ce%b4%ce%b5%cf%85%cf%84…/

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Καλό μήνα Δεκέμβριο!

μήνα Δεκέμβριο

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Βραβείο e-Twinning με τίτλο «Safe Water Skills»

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Προστατεύω το Πάρκο του Χωριού μου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου οι μαθητές /τριες της Γ΄τάξης του Δημοτικού Σχολείου Άρδασσας συμμετείχαν στον εορτασμό της, με την διοργάνωση της δράσης «Προστατεύω το Πάρκο του Χωριού μου». Οι μαθητές/τριες βγήκαν από το σχολείο να γιορτάσουν στο πάρκο του χωριού, τηρώντας τα μέτρα προστασίας και διατήρησης της Δημόσιας Υγείας και του Περιβάλλοντος. Οργανώθηκαν εκπαιδευτικές δράσεις σε συνεργασία του μαθήματος Φυσικής Αγωγής, Εικαστικών και Μουσικής και των εκπαιδευτικών: Μάγκου Νατάσα, Μαρία Νιώπα και Νίκου Τζιούμαρη. Οι μαθητές/τριες έπαιξαν στο πάρκο του χωριού παραδοσιακά παιχνίδια (τσαμί, σχοινάκι, κρυφτό κ.ά), δραματοποίησαν το παραμύθι «Λαχανόκερος εναντίον Corona» το οποίο έγραψε η εκπαιδευτικός Μάγκου Νατάσα και διασκεύασε η Εικαστικός Μαρία Νιώπα, τραγούδησαν με τον Μουσικό του Δημοτικού Σχολείου Άρδασσας τραγούδια για το περιβάλλον τη φύση και την διατροφή. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες έδωσαν την υπόσχεση ότι θα φροντίζουν για την καθαριότητα του πάρκου και υλοποίησαν δράσεις ευαισθητοποίησης, πρόληψης και προστασίας του περιβάλλοντος περνώντας το μήνυμα:

«Στο πάρκο όταν παίζω τα σκουπίδια μου μαζεύω»

Μετά την πολύμηνη καραντίνα και τα απαγορευτικά μέτρα, η εξόρμηση αυτή αναζωογόνησε τους μαθητές/τριες ώστε να συνεχίσουν την παράταση του διδακτικού έτους!







Μάγκου Νατάσα
Γυμνάστρια
www.natasaswolf.blogspot.gr
https://blogs.e-me.edu.gr/anasmag/

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

11η Μαΐου: Εθνική Ημέρα πρόληψης Πνιγμών και Θαλάσσιων Ατυχημάτων

Μετά από πρόταση του Οργανισμού Safe Water Sports ψηφίστηκε από την Βουλή των Ελλήνων, σε συνεργασία με το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής νόμος που θεσπίζει την 11η Μαΐου ως Εθνική Ημέρα πρόληψης πνιγμών και θαλάσσιων ατυχημάτων. (υπ΄ αριθ. 4597 Ν – ΦΕΚ 28/2/2019 Τεύχος 1ο).
Στην Ευρώπη και σε χώρες με λιγότερα χιλιόμετρα ακτογραμμής από ό,τι στην Ελλάδα, δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στη μάθηση κολύμβησης από την σχολική ηλικία. Στην Αγγλία, η οποία είναι η πρώτη χώρα που εισάγει κολύμβηση στην εκπαίδευση από το 1914 (Carney & Armstrong, 1996; Green, Smith & Roberts, 2005), το κολύμπι διδάσκεται συστηματικά σε ηλικίες 3-6 ετών.
H Ελλάδα κατέχει την 11η θέση σε παγκόσμια κλίμακα στον κατάλογο των χωρών με τη μεγαλύτερη ακτογραμμή (13.676 χιλιόμετρα). Στη χώρα μας κάθε χρόνο, κατά μέσο όρο, 344 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στη θάλασσα. 50.000 Ευρωπαίοι πολίτες τραυματίζονται συμμετέχοντας σε θαλάσσια σπορ ή/και σε δραστηριότητες με σκάφη. Ο πνιγμός είναι η δεύτερη κύρια αιτία θανάτου για τα παιδιά από τη βρεφική ηλικία έως 14 ετών.

Tην 11η Μαΐου: Εθνική Ημέρα πρόληψης πνιγμών και θαλάσσιων ατυχημάτων γιόρτασαν οι μαθητές/τριες του Δημοτικού Σχολείου Ασβεστόπετρας.
Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής οι μαθητές/τριες υλοποίησαν δράσεις ευαισθητοποίησης, πρόληψης και προστασίας για την τήρηση των Κανόνων Θαλάσσιας Συμπεριφοράς της Safe Water Sports. Επίσης έπαιξαν με το πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό της βαλίτσας Safe Water Sports.
Όπως αναφέρουν οι στατιστικές έρευνες, δέκα τραυματισμοί ή θάνατοι από θαλάσσια σπορ καταγράφονται κατά μέσο όρο τους καλοκαιρινούς μήνες στην Ελλάδα διότι τα παραθυράκια στην τήρηση των κανόνων ασφαλείας και στη λειτουργία επιχειρήσεων με ταχύπλοα χωρίς τις απαιτούμενες άδειες αποτελούν σύνηθες φαινόμενο στις ελληνικές παραλίες. Έτσι τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Ασβεστόπετρας δημιούργησαν το δικό τους μήνυμα για Εθνική Ημέρα πρόληψης πνιγμών και θαλάσσιων ατυχημάτων:
«Ταχύπλοο και φουσκωτό, με άδεια από το Λιμενικό»
Την 11 Μαΐου 2021, οι μαθητές /τριες του Δημοτικού Σχολείου Άρδασσας ενημερώθηκαν για την Εθνική Ημέρα πρόληψης πνιγμών και θαλασσίων ατυχημάτων στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και Εικαστικών με τους εκπαιδευτικούς Μάγκου Νατάσα και Νώπα Μαρία. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες υλοποίησαν δράσεις ευαισθητοποίησης, πρόληψης και προστασίας για την τήρηση των Κανόνων Θαλάσσιας Συμπεριφοράς της Safe Water Sports περνώντας το δικό τους μήνυμα:
«Τις πλωτές σημαδούρες
στην ακτή
ελέγχουμε με προσοχή»



11η Μαΐου: Εθνικ

    Μπορείτε να βρείτε ψηφιακές δραστηριότητες στα παρακάτω links: https://blogs.e-me.edu.gr/hive-EMELEIAS/
    https://www.thinglink.com/scene/1416178294784524290

    http://e-learning.safewatersports.gr/el/static/educational_program
    Μπορείτε να εγγραφείτε στην ψηφιακή τάξη: https://e-me.edu.gr/groups/EMELEIAS

    Μάγκου Νατάσα
    Γυμνάστρια
    www.natasaswolf.blogspot.gr
    https://blogs.e-me.edu.gr/anasmag/

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Καρυοθραύστης-το παραμύθι μέσα από το έργο του Τσαϊκόφσκι



Αναγνωρίζετε την φιγούρα; Έχετε δει του παραμύθι, ακούσατε τις μουσικές του έργου;

Παρακολουθείστε όλη την παράσταση του μπαλέτου»Καρυοθραύστης»
Παράσταση με όλο το μπαλέτο του μουσικού έργου «Καρυοθράυστης»

Ένα συναρπαστικό παραμύθι, βασισμένο στο ομώνυμο μπαλέτο του Τσαϊκόφσκι

Την παραμονή των Χριστουγέννων, ο Νονός Ντρόσελμάγερ εμφανίζεται με δώρα πανέμορφα και μαγικά για τα μικρά βαφτιστήρια του.Κομψές μπαλαρίνες, ένα δέντρο-θαυμάτων, όμορφα βιβλία, ένα εντυπωσιακό κάστρο και μια όμορφη κούκλα καρυοθραύστη. Η Κλάρα ερωτεύεται αυτή τη γοητευτική κούκλα και θέλει να αναλάβει τη φροντίδα της. Ωστόσο, όταν το ρολόι σημαίνει μεσάνυχτα, κάτι απίστευτο συμβαίνει σ’ αυτές τις χειροποίητες κούκλες… ζωντανεύουν, η μια μετά την άλλη και ποντίκια εισβάλλουν στο δωμάτιο. Η κούκλα Καρυοθραύστης προσπαθεί να σώσει το κορίτσι και αντιμετωπίζει γενναία τους ποντικούς. Ο νονός της Κλάρας τον μεταμορφώνει σε πρίγκιπα και μαζί οι δύο νέοι φεύγουν για να ανακαλύψουν τη χώρα των Ζαχαρωτών, όπου ετοιμάζεται ν’ αρχίσει μια ξέφρενη γιορτή, γεμάτη όμορφες μελωδίες και χορούς.

Χριστουγεννιάτικα Παιχνίδια 

1) https://learningapps.org/display?v=pupsu0in520

2) https://learningapps.org/display?v=p83u3i0xt20

3) https://learningapps.org/display?v=pz940g5pj20

4) Χριστουγεννιάτικο παζλ  35 κομμάτια

5) Χριστουγεννιάτικο παζλ  12 κομμάτια

6) Χριστουγεννιάτικο παζλ  24 κομμάτια

7) χριστουγενιάτικο παζλ 30 κομμάτια

8) Πρωτοχρονιάτικο παζλ 72 κομμάτια

Στο παρακάτω λινκ θα ακούσετε όλες τις μουσικές του Καρυοθραύστη από τη συμφωνική ορχήστρα του Βερολίνου: https://video.link/w/Jq28b .

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Πλησιάζουν τα Χριστούγεννα!!! Αν ήμασταν στο σχολείο θα στολίζαμε το δεντράκι μας, θα φτιάχναμε μπισκοτόσπιτά και χιονάνθρωπο μόλις χιόνιζε! Μπορείτε όμως να στολίσετε το δικό σας δέντρο ηλεκτρονικά να φτιάξετε μπισκοτένια σπίτια με τη μαμά αλλά και ηλεκτρονικά, πατώντας τον σύνδεσμο που σας δίνω…

φτιάξτε χριστουγεννιάτικο δέντρο, χιονάνθρωπο, μπισκοτόσπιτο


Αφού τελειώσετε το στόλισμα του δέντρου χορέψτε πατώντας τους παρακάτω συνδέσμους
Χορέψτε πατώντας το σύνδεσμο:

Jingle Bells

Choo-Choo Train

Christmas hip hop – Dance – Jingle Bells

We wish mery cristmas

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Η αξία της Κοινωνικής Υπευθυνότητας και του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής

Μέσω της εκπαίδευσης επιτυγχάνεται η ανάπτυξη ηθικών αξιών που σχετίζονται με τις κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητες γνωστές στην παγκόσμια βιβλιογραφία ως Life Skills. Συγκεκριμένα, η εκπαιδευτική διαδικασία θα πρέπει να εστιάζει, μεταξύ άλλων, στην ανάπτυξη της υπευθυνότητας για προσωπική πρόοδο, και παράλληλα στην επίδειξη αληθινού ενδιαφέροντος και υπεύθυνης κοινωνικής συμπεριφοράς.
Δεξιότητες ζωής οι οποίες κρίνονται απαραίτητες να ενσωματωθούν στη σχολική πραγματικότητα και να εκπαιδευτούν οι μαθητές/τριες είναι: η αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων, η σωστή επικοινωνία, οι διαπροσωπικές σχέσεις, η εκπλήρωση καθηκόντων μέσα στην ομάδα, ο καθορισμός στόχων, ο χειρισμός των συναισθημάτων και του στρες, η δημιουργική και κριτική σκέψη, η αυτογνωσία, η αυτο-αποτελεσματικότητα, η συναισθηματική κατανόηση και πολλές άλλες (WHO, 1999).
Μια κατηγοριοποίηση των κοινωνικών δεξιοτήτων είναι σε βασικές, ενδιάμεσες, προχωρημένες και σύνθετες. Από τη γέννησή του το άτομο ξεκινά με την εκμάθηση των βασικών κοινωνικών δεξιοτήτων και με την κατάλληλη εκπαίδευση αναμένεται να φτάσει στην ανάπτυξη των σύνθετων κοινωνικών δεξιοτήτων ώστε να μπορέσει να ενταχθεί και να συμμετέχει ενεργά στο κοινωνικό σύνολο (Δέρρη, 2007).
1) Βασικές κοινωνικές δεξιότητες είναι η επίδειξη σεβασμού και ευαισθησίας προς τους άλλους, η ακολουθία οδηγιών, η αποδοχή αρνητικής απάντησης και κριτικής. Ένα παιδί, που κατέχει τις βασικές κοινωνικές δεξιότητες, κοιτά τον συνομιλητή του στο πρόσωπο, δεν τον διακόπτει και δείχνει την απαραίτητη προσοχή, έχει ευχάριστη φωνή κατά τη συνομιλία και τέλος δεν κοροϊδεύει. 2) Στις ενδιάμεσες κοινωνικές δεξιότητες ανήκουν η αποδοχή της συγνώμης, ο έλεγχος του θυμού, η συμμόρφωση με τους κανόνες, η προσφορά βοήθειας, η αποδοχή των αποφάσεων των ανωτέρων, η άσκηση κριτικής και η συμμετοχή σε δραστηριότητες. 3) Η τρίτη κατηγορία, οι προχωρημένες κοινωνικές δεξιότητες, αναφέρονται στην αποδοχή της νίκης και της ήττας, στην αποδοχή της βοήθειας, στη συνεργασία, στη διαχείριση του χρόνου, στον έλεγχο των συναισθημάτων, στη λήψη αποφάσεων, στη χρήση του κατάλληλου χιούμορ. 4) Στην τέταρτη κατηγορία, στις σύνθετες κοινωνικές δεξιότητες, ανήκουν η αποδοχή του εαυτού, η αυτό-αξιολόγηση, η διαχείριση του άγχους, η χρήση του ελεύθερου χρόνου, η συνέντευξη για εργασία, η κατάλληλη έκφραση των παραπόνων, η ανοχή στη διαφορετικότητα, η διατήρηση σχέσεων, ο διαχωρισμός της έννοιας φίλος και γνωστός (Δέρρη, 2007).
Σύμφωνα με τη Βαλοτάσιου, (2010) το σχολείο αποτελεί ένα κατάλληλο περιβάλλον μάθησης και πρακτικής διδασκαλίας, όπου μπορούν να διδαχθούν και να εξασκηθούν συναισθηματικές και κοινωνικές δεξιότητες με το μάθημα της Φυσικής Αγωγής να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην υλοποίηση ενός τέτοιου σκοπού.
Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής συμβάλλει καθοριστικά στην ψυχική και σωματική υγεία και ευεξία των μαθητών. Σύμφωνα με τους Κιουμουρτζόγλου και Δέρρη (2003), η Φυσική Αγωγή αποτελεί το μοναδικό μάθημα του γνωστικού τοπίου του σχολείου το οποίο συνδέεται άμεσα με την κατάσταση της υγείας, στοχεύει στη διαμόρφωση συμπεριφορών, βελτιώνει την αυτοεκτίμηση και επιδρά θετικά σε ένα πλήθος παραμέτρων του χαρακτήρα και της προσωπικότητας του μαθητή. Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής στην σύγχρονη κοινωνία με την επαυξημένη ηλεκτρονική πραγματικότητα προωθεί την υγεία των μαθητών/τριών καθιστώντας τους κινητικά ενεργούς. Ως αποτέλεσμα αυτής της επιτυχούς συμμετοχής σε παιχνίδια και αθλήματα, το παιδί αποκτά αυτοπεποίθηση και επιτυγχάνει ομαλή κοινωνική ανάπτυξη (Δέρρη, 2007). Επίσης, σύμφωνα με τους Theodorakis, Natsis, Papaioannou, και Goudas, (2002) η άσκηση συνδέεται, θετικά στους εφήβους με υψηλότερα επίπεδα αυτοεκτίμησης και αυτοπεποίθησης και χαμηλότερα επίπεδα άγχους και στρες. Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής επικρατούν έντονες καταστάσεις, έντονες αλληλεπιδράσεις, συναγωνισμός, συνθήκες ικανές να φέρουν στην επιφάνεια αρνητικές συμπεριφορές και συναισθήματα, καθώς και έλλειψη αυτοελέγχου. Οι λόγοι αυτοί μπορούν να βοηθήσουν στην κατανόηση του διαφορετικού επιπέδου κοινωνικών δεξιοτήτων ανάμεσα στα δύο φύλα (Papageorgiou, Hassandra, & Hatzigeorgiadis, 2008).
Η εκμάθηση των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων διευκολύνεται με τη χρήση στρατηγικών διδασκαλίας που παρέχουν βιωματικές εμπειρίες σ’ ένα υποστηρικτικό κοινωνικό περιβάλλον. Μια δυναμική μορφή μάθησης η οποία μεγιστοποιεί την κατάκτηση των κοινωνικών δεξιοτήτων από τους μαθητές/τριες είναι η Θεωρία της Συναισθηματικής Νοημοσύνης. Σύμφωνα με τον Gardner (1983; Πλατσίδου, 2010), καθηγητή Ψυχολογίας της Μάθησης στο πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ η εν λόγω θεωρία μεγιστοποιεί την κατάκτηση των κοινωνικών δεξιοτήτων από τους μαθητές/τριες, επειδή από τη φύση της ενθαρρύνει τους μαθητές/τριες που υπερτερούν σε κάποιο άλλο είδος νοημοσύνης (όπως για παράδειγμα η Οπτική/Χωρική, η Μουσική, η Διαπροσωπική).
Η συμμετοχή στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής ταυτόχρονα με την προσωπική και κοινωνική υπευθυνότητα, την κοινωνική εμπειρία, συμβάλλει και στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησής τους. Για αυτό το λόγο, κατά τον σχεδιασμό των μαθημάτων Φυσικής Αγωγής πρέπει να δίνεται έμφαση σε χρήσιμες δεξιότητες και στάσεις, οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν στην καθημερινή ζωή. Η προσέγγιση αυτή δίνει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής να καλλιεργήσει το συναισθηματικό τομέα ανάπτυξης των μαθητών του συστηματικά και προγραμματισμένα. Μερικές από αυτές τις δεξιότητες και στάσεις σύμφωνα με τους Danish, Petitpas και Hale (1995), είναι οι δεξιότητες ζωής. Γνωστά προγράμματα που προάγουν τις δεξιότητες ζωής στη Φυσική Αγωγή είναι το μοντέλο κοινωνικής υπευθυνότητας του Hellison (2003), το μοντέλο αθλητικής εκπαίδευσης, οι συνεργατικές δραστηριότητες από το φάσμα διδασκαλίας του Mosston (1994) και τα διάφορα συνεργατικά παιχνίδια.
Το μοντέλο της ατομικής και κοινωνικής υπευθυνότητας αναπτύχθηκε από τον Hellison στη δεκαετία του 70 και αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική εκπαιδευτική προσέγγιση σε θέματα στάσεων, συμπεριφορών και αξιών των μαθητών, η οποία αποτελεί τη βάση για ανάπτυξη κοινωνικής ευθύνης. Το μοντέλο προσφέρεται ιδιαίτερα για την διαχείριση προβληματικών συμπεριφορών, φαινομένων βίας ή ρατσισμού, σχολικής αδιαφορίας, κλπ, μέσω του μάθημα της Φυσικής Αγωγής.
Τα 5 επίπεδα ατομικής & κοινωνικής υπευθυνότητας κατά τον Hellison
Επίπεδο 0 Ανευθυνότητα
Οι μαθητές δεν έχουν κίνητρα, η συμμετοχή τους στο μάθημα είναι περιστασιακή και μπορεί να διακόπτεται. Εκδηλώνουν λεκτική βία, εκφοβίζουν και υποβιβάζουν τους συμμαθητές τους.
Επίπεδο 1 Αυτοέλεγχος
Οι μαθητές δεν συμμετέχουν πλήρως, αλλά ελέγχουν τη συμπεριφορά τους επαρκώς, ώστε να μην παραβιάζουν το δικαίωμα των άλλων για συμμετοχή και για μάθηση.
Επίπεδο 2 Εμπλοκή (συμμετοχή)
Οι μαθητές συμμετέχουν ενεργά στο αντικείμενο του μαθήματος και είναι πρόθυμοι να επεκταθούν σε δραστηριότητες.
Επίπεδο 3 Ανάληψη ευθύνης
Οι μαθητές είναι ικανοί να εργάζονται χωρίς επίβλεψη και αναλαμβάνουν όλο και περισσότερο την ευθύνη των ενεργειών τους.
Επίπεδο 4 Κοινωνική υπευθυνότητα
Οι μαθητές επεκτείνουν το αίσθημα υπευθυνότητας στις συνεργασίες τους, δείχνοντας κατανόηση, ενδιαφέρον και προθυμία για βοήθεια στους συμμαθητές τους και στους άλλους.

Την ανάγκη για επίδειξη Κοινωνικής Υπευθυνότητας, την Αξία του Άλλου και της ανάγκης για Σεβασμό στο Διπλανό μας περιγράφει γλαφυρά ο Νομπελίστας Έλληνας ποιητής Οδυσσέας Ελύτης στο «Άξιον Εστί»
«Ο καθείς με τα όπλα του» είπε
«Βλέπεις, είπε, είναι οι Άλλοι
Και δε γίνεται Αυτοί χωρίς Εσένα
Και δε γίνεται μ΄ Αυτούς χωρίς Εσύ…»


Μάγκου Νατάσα
Γυμνάστρια
Δημ. Σχ. Ολυμπιάδας,
Δημ. Σχ. Άρδασσας,
Δημ. Σχ. Ασβεστόπετρας
www.natasaswolf.blogspot.gr

Βιβλιογραφία
Βαλοτάσιου, Χ., (2010). Συμπεριφορες υγειας: ∆ιατροφή, άσκηση, κάπνισμα, αλκοόλ και συναισθηματική νοημοσύνη σε μαθητές/τριες Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού σχολείου. Μεταπτυχιακή διατριβή. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Danish, S., Petitpas, A., & Hale, B. (1995). Psychological innervations: A life development model. In S.M. Murphy (Ed.), Sport psychology interventions (pp. 11-38). Champaign, IL: Human Kinetics.

Δέρρη, Β. (2007). Η Φυσική Αγωγή στην αρχή του 21ου αιώνα. Σκοποί-στόχοι- Επιδιώξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Θεσσαλονίκη: Χριστοδουλίδη.

Hellison, D. (2003). Teaching responsibility through physical activity. USA: Human Kinetics.

Gardner, H. (1983). Frames Of Mind: The Theory οf Multiple Intelligences. New York: Basic Books.

Κιουμουρτζόγλου, Ε., & Δέρρη, Β. (2003). Σκοποί, στόχοι και επιδιώξεις στη φυσική αγωγή. Πρακτικά Forum: Φυσική Αγωγή, επαναπροσδιορισμός του ρόλου της, Ουρανούπολη Χαλκιδικής.

Mosston, M., & Ashworth, S. (1994). Teaching physical education. 4th ed. New York: Macmillan College Publishing Company.

Πλατσίδου, Μ. (2010). Η συναισθηματική νοημοσύνη. Θεωρητικά μοντέλα, τρόποι μέτρησης και εφαρμογές στην εκπαίδευση και την εργασία. Αθήνα: Gutenberg.

Theodorakis, Y., Natsis, P., Papaioannou, A., & Goudas, M. (2002). Correlation between exercise and other health related behaviors in Greek students. International Journal of Physical Education, 39: 30-34.

World Health Organization. (1999). Partners in life skills education. Geneva, Switzerland: World Health Organization, Department of Mental Health.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε