Εορτασμός της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων στο Δημ. Σχ. Άρδασσας και Ασβεστόπετρας

Για τον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων στο Δημοτικό Σχολείο Άρδασσας και Ασβεστόπετρας φιλοξενήθηκε η Μουσειοσυσκευή «Κυκλαδικός Πολιτισμός» του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης. Η βαλίτσα η οποία έκρυβε μέσα της αληθινούς θησαυρούς θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως σιωπηλός πρέσβης εκπαίδευσης και πολιτισμού διότι μέσα από τη Μουσειοσυσκευή οι μαθητές/τριες γνώρισαν τον Κυκλαδικό Πολισμό, εμπνεύστηκαν από τα εκθέματα της Μουσειοσυσκευής και την γλυπτική των Κυκλαδιτών κι έφτιαξαν και οι ίδιοι κυκλαδικά ειδώλια! Τα περισσότερα ειδώλια βρέθηκαν μέσα σε τάφους. Επειδή δεν υπάρχουν γραπτά κείμενα, αποτελούν βασική πηγή γνώσης, όχι μόνο για την τέχνη των ανθρώπων της εποχής εκείνης, αλλά και για την κοινωνική πραγματικότητα όπου ζούσαν, τα ταφικά τους έθιμα, τις θρησκευτικές τους δοξασίες, τις ασχολίες τους κ.α.. Στα νησιά των Κυκλάδων έχουν βρεθεί ίχνη ενός ιδιαίτερου πολιτισμού ο οποίος ονομάστηκε «Κυκλαδικός πολιτισμός».
Το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM), στην προσπάθειά του να αναδείξει τον ρόλο των μουσείων στη σύγχρονη κοινωνία, καθιέρωσε από το 1977 τη 18η Μαΐου ως Διεθνή Ημέρα Μουσείων (International Museum Day). Το μήνυμα αυτής της επετείου είναι να γίνουν τα μουσεία φορείς πολιτισμικών ανταλλαγών «με σκοπό την ενίσχυση της μόρφωσης, την προώθηση της αμοιβαίας κατανόησης, την ειρήνη και τη συνεργασία μεταξύ των λαών».


Ο Κυκλαδικός πολιτισμός άνθισε στα νησιά του κεντρικού Αιγαίου κατά την Πρώιμη Εποχή του Χαλκού (3η χιλιετία π.Χ.). Το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης διατηρεί μια από τις σημαντικότερες και πληρέστερες συλλογές κυκλαδικών αρχαιοτήτων στον κόσμο, με αντιπροσωπευτικά δείγματα μαρμάρινων ειδωλίων και αγγείων, χάλκινων όπλων και εργαλείων καθώς και κεραμικής όλων των φάσεων της Πρωτοκυκλαδικής περιόδου. Το άφθονο και εξαιρετικής ποιότητας μάρμαρο έδωσε την πρώτη ύλη στους γλύπτες, οι οποίοι σκάλισαν πάνω του σκεύη και μικροαντικείμενα καθώς και τα περίφημα Κυκλαδικά ειδώλια. Το ύψος τους είναι περίπου 25-30 εκατοστά, υπάρχουν όμως και ειδώλια με ύψος έως 153 εκατοστά.
Το τι πραγματικά αντιπροσωπεύουν τα κυκλαδικά ειδώλια δεν θα το μάθουμε ποτέ με σιγουριά. Άλλωστε αυτή είναι η γοητεία της ερμηνείας. Πέρα από τη σχέση του ανθρώπου με την θεότητα, μας οδηγούν και σε άλλες αναζητήσεις.
Oι τέχνες (μουσική, χορό, ζωγραφική, γλυπτική) αν και δεν έχουν λόγια, περιέχουν γνώση (Kraus, 1980).

Μάγκου Νατάσα
γυμνάστρια στα Δημ. Σχ.
Άρδασσας και Ασβεστόπετρας
https://blogs.sch.gr/anasmag/
www.natasaswolf.blogspot.gr

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Καλή χρονιά

Καλή χρονιά με υγεία και ψυχική ανατροφοδότηση από οικογένεια, φίλους και συνεργάτες!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

«Because who is perfect?» Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Το 1992, η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Κάθε χρόνο η μέρα αυτή δίνει ακόμα μια ευκαιρία στην κοινωνία να εστιάσει την προσοχή της στα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία, βελτιώνοντας έτσι την ποιότητα ζωής τους και υλοποιώντας μεταρρυθμίσεις που θα αναπτύξουν νέες προοπτικές για την κοινωνική τους ενσωμάτωση.
Ο όρος αναπηρία αναφέρεται στον περιορισμό λόγου, έργου ή άμεσης αντίληψης. Είναι αποτέλεσμα οργανικών ή περιβαλλοντολογικών αιτιών, που δημιουργούν ένα σύνολο εμποδίων σε σημαντικές πτυχές της ζωής, όπως η αυτοεξυπηρέτηση, η απασχόληση, η εκπαίδευση, η ψυχαγωγία και η γενικότερη κοινωνική συμμετοχή.
Την Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2017 οι μαθητές/τριες του Δημ. Σχ. Άρδασσας παρακολούθησαν την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία και γνώρισαν τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή ζωή τα άτομα με αναπηρία (ΑμεΑ). Μέσα από την παρακολούθηση των animation: «The Present – OFFICIAL», «O Νικόλας ένα «αλλιώτικο» αγόρι και η Μαρία γίνονται φίλοι» οι μαθητές/τριες κατανόησαν το φαινόμενο του «Κοινωνικού Αποκλεισμού» που βιώνουν τα άτομα αυτά, συγκινήθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα διαφορετικότητας. Επίσης γνώρισαν το σπουδαίο project «Because who is perfect?» της Ελβετικής φιλανθρωπικής οργάνωσης Pro Infirmis η οποία κατασκεύασε κούκλες για τις βιτρίνες των καταστημάτων με πρότυπο τα σώματα ατόμων με αναπηρία, θέλοντας να αναδείξει την ιδέα ότι κανείς δεν έχει το ιδανικό σώμα.

Στη συνέχεια στην αυλή του Δημοτικού Σχολείου Άρδασσας μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί μέσα σε περιβάλλον Συνεργατικής Νοημοσύνης και Συν-δημιουργικότητας μπήκαν στη θέση των ατόμων με αναπηρία συμμετέχοντας σε βιωματικές δράσεις οι οποίες προήγαγαν την Εν-συναίσθηση, την Αποδοχή της Διαφορετικότητας, το Σεβασμός της ατομικής και ομαδικής ιδιαιτερότητας.




Συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί: Μάγκου Νατάσα, Κούρτης Νικόλαος, Κούρτη Παρασκευή, Σακελλαρίου Κωνσταντίνος, Παπαδημητρίου Τραϊανός, Κωλέτση Αθανασία, Σισμανίδης Παύλος και ο Διευθυντής του σχολείου Δούκας Σταύρος.

Μάγκου Νατάσα
γυμνάστρια στα Δημ. Σχ.
Άρδασσας και Ασβεστόπετρας

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Oblomov Project Ευρωπαϊκό πρόγραμμα – Erasmus

Το Oblomov Project είναι το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus που μας παρουσίασαν οι Αναπληρωτές Καθηγητές του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Διγγελίδης Νικόλαος και Πολλάτου Ελιζάνα την Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017 στις εγκαταστάσεις του Τ.Ε.Φ.Α.Α Θεσσαλίας . Μέσα από τα μονοπάτια του θεάτρου το πρόγραμμα Oblomov στόχο έχει να παρακινήσει αυθόρμητα παιδιά προεφηβικής ηλικίας να συμμετάσχουν σ΄ ένα Ανοιχτό Σενάριο με τις εκφραστικές δυνατότητες του σώματος ενθαρρύνοντας να εκφράσουν τα συναισθήματα και σκέψεις, τονώνοντας της αντίληψης της δική τους σωματικότητας. Το πρόγραμμα Oblomov σχεδιάστηκε και διευθύνεται από τον εταίρο «Piccolo Teatro» του Μιλάνου με συντονιστή το Πανεπιστήμιο του Μιλάνου και προσφέρει μια νέα επιστημονική μεθοδολογία που αποβλέπει στην πρόληψη του ανθυγιεινού τρόπου ζωής, συνδυάζοντας:
HEPA: Υγεία Ενίσχυση της σωματικής δραστηριότητας
HIIT: Εκπαίδευση διαστήματος υψηλής έντασης
HIIE: Διαλείπουσα Άσκηση Υψηλής Έντασης
Τα μονοπάτια του θεάτρου καθοδηγούν τους μαθητές/τριες σε μια νέα αυτοσυντηρούμενη φυσική διάσταση όπου το θέατρο και ο αθλητισμός προσφέρουν ευκαιρίες να παίζουν ρόλους στην καθημερινότητά τους.
IMG_20171027_145756
IMG_0687 (2)
OBLOMOV 1 μικρό
Μάγκου Νατάσα
Γυμνάστρια
στο Δημ. Σχ. Άρδασσας
Δημ. Σχ. Ασβεστόπετρας
https://blogs.sch.gr/anasmag/
www.natasaswolf.blogspot.gr

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

INNOVER A L’ECOLE DU XXI SIECLE

ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ (INNOVER A L’ECOLE DU XXI SIECLE), εισήγηση του Olivier Francomme, Καθηγητή του Πανεπιστημίου Picardie Jules Verne – Amiens, France
Με μεγάλη επιτυχία παρουσιάστηκε η Παιδαγωγική Freinet από τον Olivier Francomme στο κατάμεστο αμφιθέατρο του Συνεδριακού Κέντρου του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας στη Λάρισα το Σάββατο 14-10-2017 στα πλαίσια του 3ου Διεθνούς Συνέδριου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας που διοργανώθηκε από την Ε.Ε.Π.Ε.Κ.
Ο καθηγητής Olivier Francomme του Πανεπιστήμιου Picardie Jules Verne – Amiens, France στην εισήγησή του με θέμα: ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ (INNOVER A L’ECOLE DU XXI SIECLE) τόνισε ότι «απαιτούνται θυσίες, κόποι και αναδιαπραγμάτευση του συμβολαίου ανάμεσα στην κοινωνία και το σχολείο…. Σχολείο και κοινωνία είναι αλληλένδετα, γεγονός που αποδεικνύεται από τους μαθητές/τριες που προσαρμόζονται στις ανάγκες τις κοινωνίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το κινητό το οποίο μπορεί να ενσωματωθεί στη σχολική πραγματικότητα.
Η καινοτομία είναι η απάντηση στην ανάγκη εκμοντερνισμού της εκπαίδευσης μέσα από την Παιδαγωγική Freinet
Η καινοτομία ζητά την αλλαγή των θεωρήσεων (ρήξη επιστημονολογική).
Η καινοτομία εγγράφεται σε έναν χρόνο (διαδικασία).
Η καινοτομία είναι μια ουτοπική μορφή (σύμφωνα με τον Paul Ricoeur: είναι μια απελευθερωτική μορφή).
Η καινοτομία φέρει μια ηθική (η οποία άλλη φορά φέρει αξίες, αλλά και υποθετικές επιταγές) Ricoeur Paul , (1986).
Ο εκπαιδευτικός, συνεχίζει ο Olivier Francomme «πρέπει να είναι ευέλικτος και να προσαρμόζεται σε νέα δεδομένα, να εργάζεται κριτικά μαζί με τους μαθητές ώστε να αλλάξουν σε μικρό ή μεγάλο βαθμό την πραγματικότητα που τους περιβάλλει προς το καλύτερο».
Ο καθηγητής Olivier Francomme ως κύριος εκφραστής της Παιδαγωγικής Freinet σήμερα στη Γαλλία, τονίζει για να έχουμε ένα σχολείο με υποστηρικτικούς θεσμούς πολιτειότητας, υγείας και πολιτισμού, ένα σχολείο χωρίς κάγκελα, ανοιχτό και δημόσιο με όρους ισότητας και ελευθερίας θα πρέπει να ενισχυθεί το άνοιγμα του σχολείου προς την κοινότητα τονίζοντας πολλές φορές στην εισήγησή του:
Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να γίνουν ασκούμενοι εξερευνητές!
PA140108

ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ

Η μετάφραση της εισήγησης του Olivier Francomme έγινε από το Προεδρείο: Θεοδώρα Νίκου σχολική σύμβουλο γαλλικής Θεσσαλίας, Χρύσα Βουλγαράκη διευθύντρια γαλλικού ινστιτούτου Λάρισας, Χαρίκλεια Μαρασλή εκπαιδευτικό ΠΕ05.

Νατάσα Μάγκου
γυμνάστρια
Δημ .Σχ. Άρδασσας
Δημ .Σχ. Ασβεστόπετρας
www.natasaswolf.blogspot.gr

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας

Εργαστήρι: Αξιοποίηση των παραμυθιών με τη Θεωρία της Πολλαπλής-Συναισθηματικής Νοημοσύνης

Με μεγάλη επιτυχία υλοποιήθηκε το εργαστήρι με τίτλο: «Αξιοποίηση των παραμυθιών με τη Θεωρία της Πολλαπλής-Συναισθηματικής Νοημοσύνης» το Σάββατο 14-10-2017 στα πλαίσια του 3ου Διεθνούς Συνέδριου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας που διοργανώθηκε από την Ε.Ε.Π.Ε.Κ. στο Συνεδριακό Κέντρο του Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας στη Λάρισα με εμψυχώτρια την Μάγκου Νατάσα. Στο εργαστήρι επιχειρήθηκε : α) η ανάδειξη της αξίας των παραμυθιών στην ανάπτυξη όλων των μορφών νοημοσύνης (Gardner, 1983), β) η αναγκαιότητα της ανάπτυξης όλων των κλίσεων και δυνατοτήτων του ατόμου μέσω της εκπαίδευσης η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στην προώθηση της Πολλαπλής-Συναισθηματικής Νοημοσύνης, γ) η προσέγγιση των εννοιών, όπως η αυτογνωσία, η αυτοαντίληψη και αυτοεκτίμηση, ο ρόλος των στερεοτύπων στη ζωή, δ) η καλλιέργεια δεξιοτήτων ζωής όπως η δημιουργικότητα, η κριτική σκέψη, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων, η επικοινωνία και η συνεργασία, η προσωπική και η κοινωνική υπευθυνότητα, στοιχεία απαραίτητα για καλές διαπροσωπικές σχέσεις.
3ο Διεθνές συνέδριο Καινοτομίας 1
Το παραμύθι (digital storytelling) το οποίο αξιοποιήθηκε ήταν: «Ο Ιππότης με την Σκουριασμένη Πανοπλία» του Ρόμπερτ Φίσερ. Το βιβλίο διαπραγματεύεται τα στερεότυπα, τις παγιωμένες αντιλήψεις, τους φόβους, τον τρόπο σκέψης που επηρεάζουν τη συμπεριφορά μας απέναντι στους άλλους. Ο δρόμος προς τη γνώση του εαυτού μας και το σεβασμό προς τους άλλους ξεκινάει με την αναθεώρηση των απόψεων, την κατανόηση των λαθών, τη διάκριση του ωφέλιμου από το ανώφελο και την απαλλαγή της «σκουριασμένης πανοπλίας» μας.
Οι συμμετέχοντες με πολύ ενθουσιασμό συμμετείχαν στις βιωματικές δράσεις οι οποίες σχεδιάστηκαν με τη Θεωρία της Πολλαπλής-Συναισθηματικής Νοημοσύνης (Gardner, 1983), της Βιωματικής Μάθησης του Dewey, (1934), και της Μετασχηματίζουσας Μάθησης (Mezirow, 2007). Εύχομαι η εμπειρία των συμμετεχόντων να αποτελέσει το σημείο εκκίνησης που θα τους οδηγήσει στον μετασχηματισμό όλων των νοηματοδοτημένων δράσεων ώστε να γίνουν πολλαπλασιαστές της Θεωρία της Πολλαπλής-Συναισθηματικής Νοημοσύνης» στα σχολεία αλλά και στην προσωπική-κοινωνική ζωή τους ευρύτερα!
3ο Διεθνές συνέδριο Καινοτομίας 2

3ο Διεθνές συνέδριο Καινοτομίας 3

3ο Διεθνές συνέδριο Καινοτομίας 4

PA140252

Μάγκου Νατάσα
Γυμνάστρια
στο Δημ. Σχ. Άρδασσας
Δημ. Σχ. Ασβεστόπετρας
https://blogs.sch.gr/anasmag/
www.natasaswolf.blogspot.gr

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Ο Ιππότης με την Σκουριασμένη Πανοπλία

Ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017 το πρόγραμμα e-twinning «Ο Ιππότης με την Σκουριασμένη Πανοπλία» με την επιτυχημένη εκδήλωση σε γονείς συμμαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς από τους των μαθητές/τριες της Ε΄-ΣΤ΄ τάξης του Δημ. Σχ. Άρδασσας. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου: Μάγκου Αναστασία ΠΕ11, Παντελής Κωτσίδης ΠΕ19, Σακελλαρίου Κωνσταντίνος ΠΕ70, Παπαδημητρίου Τραϊανός ΠΕ70, Σισμανίδης Παύλος ΠΕ11, Κακαβούλη Αλεξάνδρα ΠΕ06, Παρασκευή Σταθά ΠΕ05.
Το βιβλίο «Ο Ιππότης με την Σκουριασμένη Πανοπλία» του Ρόμπερτ Φίσερ είναι ένα μυθιστόρημα γραμμένο σαν παραμύθι και διαπραγματεύεται τα στερεότυπα, τις παγιωμένες αντιλήψεις, τους φόβους τον τρόπο σκέψης, παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά μας απέναντι στους άλλους. Ο δρόμος προς τη γνώση του εαυτού μας και το σεβασμό προς τους άλλους ξεκινάει με την αναθεώρηση των απόψεων, την κατανόηση των λαθών και την απαλλαγή της «σκουριασμένης πανοπλίας».
Οι μαθητές/τριες μέσα από δράσεις σχεδιασμένες με τη θεωρία της Πολλαπλής Συναισθηματικής Νοημοσύνης ήρθαν σε επαφή με τη μουσική, το χορό, το θέατρο, τη ζωγραφική, αγάπησαν τον «ιππότη» και απέβαλλαν μαζί με τα κομμάτια της σκουριασμένης πανοπλίας του στο Μονοπάτι της Αλήθειας, τους φόβους, τα στερεότυπα, τις παγιωμένες αντιλήψεις, τα αρνητικά συναισθήματα που επηρεάζουν την συμπεριφορά τους και τον τρόπο που σκέφτονται και πράττουν. Προσέγγισαν θέματα και έννοιες, όπως η αυτογνωσία, η αυτοαντίληψη και αυτοεκτίμηση, στερεότυπα και προκαταλήψεις.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P6140073
Νατάσα Μάγκου
γυμνάστρια
Δημ .Σχ. Άρδασσας
Δημ .Σχ. Ασβεστόπετρας
www.natasaswolf.blogspot.gr

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ

Ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017 το πρόγραμμα «ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΕΩΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ CARL ORF» των μαθητών/τριών του Δημ. Σχ. Άρδασσας με την επιτυχημένη εκδήλωση σε γονείς συμμαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς στο μάθημα της μουσικής από τον μουσικό και μαέστρο κ. Μαντέ Κωνσταντίνο και στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής από την γυμνάστρια Μάγκου Νατάσα με την πολύτιμη συνεργασία των εκπαιδευτικών του σχολείου.
Στο σχολείο φιλοξενήθηκε η μουσειοσυσκευή «Αρχαία Ελληνικά Μουσικά Όργανα» από την Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης και αξιοποιήθηκε στα μαθήματα της Μουσικής & Φυσικής Αγωγής από τις 22 Μαΐου2017 έως 12 Ιουνίου 2017. ΑΡΧΑΙΑΕΛΛΗΝΙΚΑΟΡΓΑΝΑ

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης περιελάμβανε:
Γνωριμία με τα Αρχαία Ελληνικά Όργανα

1) Τα Αρχαία Ελληνικά Όργανα από τη ομώνυμη μουσειοσυσκευή της Υπηρεσία Συντήρησης Μνημείων Ακρόπολης (ΥΣΜΑ) παρουσιάζουν οι μαθητές/τριες της Δ΄ Τάξης μαζί με την μαθήτρια της Γ΄ τάξης. DSC03487nnn

2) Παρουσίαση του τραγουδιού που συνέθεσαν οι μαθητές/τριες της Β΄τάξης στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής με την γυμνάστρια Μάγκου και συμμετείχαν στο διαγωνισμό «Κάν΄ το ν΄ ακουστεί 2017» του European School Radio με την βοήθεια μιας μαθήτριας της Γ΄ τάξης. To τραγούδι μελοποιήθηκε από τον μουσικό & μαέστρο κ. Μαντέ Κωνσταντίνο.
3) Παρουσίαση αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων
ΣΥΣΤΗΜΑ CARL ORF

1) Πομπή με τα Αρχαία Ελληνικά Όργανα από τους μαθητές/τριες της Δ΄τάξης
2) Πομπή μουσικών με τους μαθητές της Α΄, Β΄, Γ΄, τάξης
3) «Η Συμφωνία των Παιχνιδιών» με τις μαθήτριες της Α΄, Β΄, Γ΄, τάξης

Μεγάλα Παναθήναια

1) Πομπή των Μεγάλων Παναθηναίων από τους μαθητές/τριες της Ε΄-ΣΤ΄τάξης
2) «Χορεύοντας για την Ξενιτεμένη Αδερφή μας» μαθήτριες της Ε΄-ΣΤ΄ τάξης
3) Θρησκευτικός χορός των Καρυάτιδων μαθήτριες της Ε΄-ΣΤ΄ τάξης.

Νατάσα Μάγκου
γυμνάστρια
Δημ .Σχ. Άρδασσας
Δημ .Σχ. Ασβεστόπετρας
www.natasaswolf.blogspot.gr

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

«ΠοδηλατίΖΩ με Ασφάλεια»

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής των μαθητών/τριών της Β΄ & ΣΤ΄ τάξης του 10ου Δημ. Σχ. Πτολεμαΐδας και του Γ2 τμήματος του 4ου Δημ. Σχ. Πτολεμαΐδας με την επίσκεψη τους στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Πτολεμαΐδας. Για το πρόγραμμα με τίτλο: «ΠοδηλατίΖΩ με Ασφάλεια» εργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί: Πουτακίδου Έλσα, Ελένη Ζυγούρη, Γκάτσου Ελένη, Μπιλιούση Σοφία, Μιχάλη Σίσιο και τους διευθυντές των σχολείων. Στη διαδρομή από το Σχολείο έως το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής συνόδευσαν τους μαθητές/τριες ο Αθλητικός Ποδηλατικός Σύλλογος Πτολεμαΐδας «ΑΣΣΟΣ». Εκεί τα τρία τμήματα των σχολείων εκπαιδεύτηκαν σε σταθμούς από το ενημερωτικό πρόγραμμα της Δημοτικής Αστυνομίας Πτολεμαΐδας με την υπεύθυνη Βάσω Μπαντέλα, την υπεύθυνη του Γραφείου Σχολικών Δραστηριοτήτων Τάσας Σολαχίδου και τις βιωματικές δράσεις της Μάγκου Νατάσας.
Ο ενθουσιασμός των μαθητών/τριών από τη συμμετοχή τους στις βιωματικές δράσεις της ημέρας ήταν μεγάλος αφού το παιχνίδι τους έδωσε την ευκαιρία πέρα από τη μάθηση να διασκεδάσουν αλλά και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα Ατόμων με Αναπηρία. Η Μαθητική Ημέρα Σωστής Κυκλοφοριακής Συμπεριφοράς οργανώθηκε από το 4ο & 10ο Δημ. Σχ. Πτολεμαΐδας , το Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων, τη Δημοτική Αστυνομία, τον Αθλητικό Ποδηλατικό Σύλλογο Πτολεμαΐδας «ΑΣΣΟΣ» και τη βοήθεια της Τροχαίας Πτολεμαΐδας.

DSC03321
P6010003
P6010005mmmDSC03342MMMMDSC03330DSC03363

Νατάσα Μάγκου
γυμνάστρια
Δημ .Σχ. Άρδασσας
Δημ .Σχ. Ασβεστόπετρας
www.natasaswolf.blogspot.gr

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

1η Ημερίδα Ειδικής Αγωγής για την επαγγελματική κατάρτιση και αποκατάσταση ατόμων με αναπηρία

1η Ημερίδα Ειδικής Αγωγής για την επαγγελματική κατάρτιση και αποκατάσταση ατόμων με αναπηρία

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 29 Μαΐου 2017 η 1η Ημερίδα Ειδικής Αγωγής για την επαγγελματική κατάρτιση και αποκατάσταση ατόμων με αναπηρία.

Παρουσιάστηκαν προγράμματα:
Συνεκπαίδευσης μαθητών/τριών Ειδικών Δημοτικών Σχολείων με όμορα Γενικά Σχολεία, Βιωματικών Προσεγγίσεων, Καλών πρακτικών για μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες, Αξιοποίησης παραμυθιών σε παιδιά με διαφορετικότητα στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, Ζωγραφικής ως παγκόσμια κοινή γλώσσα και γέφυρα επικοινωνίας, Εκπαίδευσης κοινωνικών δεξιοτήτων, Διαθεματικής δράσης δημιουργίας Βίντεο στο μάθημα των Πολυμέσων.
Έγινε κατανοητό σε όλους ότι η διεπιστημονική συνεργασία διαφορετικών ειδικοτήτων μέσα στο σχολείο μπορεί να οδηγήσει σε αποτελεσματικότερη εκπαίδευση, και κατά συνέπεια σε μία επιτυχημένη ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στα σχολεία γενικής εκπαίδευσης. Τέτοιου είδους συνέδρια συμβάλλουν στην επιμόρφωση του εκπαιδευτικού προσωπικού των σχολείων και βοηθούν στην διεπιστημονική προσέγγιση προάγοντας την συνεργασία των εκπαιδευτικών.

18740811_1533349803355953_6875893398327502459_n
P5290033P5290046

P5290018

P5290020

Νατάσα Μάγκου
γυμνάστρια
Δημ .Σχ. Άρδασσας
Δημ .Σχ. Ασβεστόπετρας
www.natasaswolf.blogspot.gr

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε