«ΑΠΟΚΤΩ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ»Έκθεση Τροχαίας Πτολεμαΐδας

Για το σχολικό έτος 2014-2015 το Παλαιοντολογικό–Ιστορικό Μουσείο Πτολεμαΐδας ξεκινά με τη φιλοξενία της Έκθεσης Τροχαίας Πτολεμαΐδας με θέμα:
«ΑΠΟΚΤΩ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ».
programma troxaias1
prosklisi troxaias_teliki

Την εκθετική πρακτική με βιωματικές δράσεις ακολουθεί το Παλαιοντολογικό –Ιστορικό Μουσείο Πτολεμαΐδας εγκαινιάζοντας μια σειρά από καινοτόμες δράσεις σε συνεργασία με τους σχολικούς συμβούλους Α/θμιας: Ελένη Μπαμπίλα, Πλωμαρίτη Δημήτρη, της Σχολικής Συμβούλου προσχολικής Αγωγής: Καραγκούνη Σωτηρία, την υπεύθυνη του Μουσείου Βαρβάρα Γκέκα-Πασαλίδου και την γυμνάστρια Μάγκου Νατάσα. Οι μικροί επισκέπτες δίνουν ζωή στο παρελθόν με τη φαντασία, την κίνηση και τη σχηματοποίηση της ήδη υπάρχουσας γνώσης, αντικαθιστώντας την εκμάθηση νεκρών λεκτικών σχημάτων με την ζωντανή κατοχή της γνώσης της Παλαιοντολογίας και της Ιστορίας. Με αυτόν τον τρόπο εγκαινιάζεται μια νέα παιδαγωγική προσέγγιση των εκθεμάτων με πιο ενεργητικές διαδικασίες μάθησης σχεδιασμένες με παραγωγικές μεθόδους διδασκαλίας από το φάσμα τρόπων διδασκαλίας του Mosston & Ashworth (1986,1994,2002):
1)Μέθοδος καθοδηγούμενης ανακάλυψης, Guided Discovery Style F (μαιευτική μέθοδο του Σωκράτη).
2) Μέθοδος συγκλίνουσας εφευρετικότητας,Convergent Discovery Style G.
3)Μέθοδος αποκλίνουσας παραγωγικότητας, Divergent production style H.

Για το διάστημα από τις 17 Οκτωβρίου έως τα Χριστούγεννα θα υλοποιηθεί το πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής σε συνδυασμό με την αντίστοιχη έκθεση της Τροχαίας Πτολεμαΐδας στο χώρο του Μουσείου με τίτλο: «ΑΠΟΚΤΩ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ».
Στο βιωματικό μέρος του προγράμματος Κυκλοφοριακής Αγωγής οι μαθητές/τριες, μέσα από εξαιρετική ποικιλία ψυχοκινητικών παιχνιδιών θα συμμετέχουν σε διάφορες ευχάριστες δράσεις που θα συνδυαστούν με δραστηριότητες κινητικές, μουσικές, εικαστικές, και δραστηριότητες λόγου. Έτσι τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να:
• να παίξουν,
• να χορέψουν,
• να ζωγραφίσουν,
• να αυτενεργήσουν και
• φυσικά να γνωρίσουν σήματα και κανόνες Κυκλοφοριακής Αγωγής.
Το πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής απευθύνεται σε όλες τις τάξεις του Δημοτικού.

Για τα προγράμματα που θα υλοποιηθούν μετά τα Χριστούγεννα θα ενημερωθείτε έγκαιρα.
Η συμμετοχή στα προγράμματα είναι προαιρετική.
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα πραγματοποιούνται στο χώρο του Μουσείου ώρες σχολείου, κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Τετάρτη, με μαθητικές ομάδες μέχρι 25 μαθητών.
Όσοι εκπαιδευτικοί με τα τμήματά τους επιθυμούν να συμμετέχουν μπορούν να επικοινωνούν με: Μουσείο Πτολεμαΐδας : 2463054444
Υπεύθυνη Προγράμματος Νατάσσα Μάγκου: 6972247233

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
DSC00010

Μάγκου Νατάσα
γυμνάστρια
στο Παλαιοντολογικό Μουσείο Πτολεμαΐδας
και Δημ .Σχ. Ασβεστόπετρας
www.natasaswolf.blogspot.gr
https://blogs.sch.gr/anasmag/

Σχετικά με ΜΑΓΚΟΥ ΝΑΤΑΣΑ

Η Μάγκου Νατάσα ζει και εργάζεται στην Πτολεμαΐδα. Είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και μητέρα δύο παιδιών τα οποία αποτέλεσαν το ερέθισμα για το σχεδιασμό πολλών βιωματικών παιχνιδιών.
Αποφοίτησε το 1987 από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατέχει δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Άσκηση και ποιότητα Ζωής» των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού των Πανεπιστημίων Δημοκρίτειο Θράκης και Θεσσαλίας με Κατεύθυνση: Παιδαγωγική και Δημιουργική Μάθηση. Δίδαξε σε Σχολεία της Β’/ θμιας Εκπαίδευσης. Περισσότερο από 23 χρόνια διδάσκει σε σχολεία της Α΄/ θμιας Εκπαίδευσης Πτολεμαΐδας εφαρμόζοντας καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα: Αγωγής Υγείας, Κυκλοφοριακής Αγωγής, Μουσειακής Αγωγής, Κινητικής Μάθησης, διαθεματικότητας, Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης, E-twinning, χορού και δημιουργικής έκφρασης με πολλαπλές καλλιτεχνικές παρουσιάσεις. Συνεργάστηκε με την Τροχαία Πτολεμαΐδας όπου υλοποίησε τις βιωματικές δράσεις για το Πρόγραμμα: «ΑΠΟΚΤΩ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ» στην διάρκεια της Έκθεσης Τροχαίας που φιλοξενήθηκε στο Παλαιοντολογικό-Ιστορικό Μουσείο της πόλης. Δίδαξε σε πολιτιστικούς Συλλόγους παραδοσιακούς χορούς και επαγγελματικά κλασικό και μοντέρνο χορό.
Βραβεύτηκε από το Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Π.Ε.Θ.) για το Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο με τίτλο: «ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΜΈΝΗ ΑΔΕΡΦΗ ΜΑΣ» .
Είναι μέλος της συγγραφικής ομάδας για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού εγχειριδίου με τίτλο “Προαγωγή Οδικής Ασφάλειας για Παιδιά και Εφήβους” που συντονίζει το Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης.
Είναι μέλος της ομάδας Oblomov Project του Ευρωπαϊκού πρόγραμμα Erasmus το οποίο σχεδιάστηκε και διευθύνεται από τον εταίρο «Piccolo Teatro» του Μιλάνου με συντονιστή το Πανεπιστήμιο του Μιλάνου.
Είναι η συγγραφέας του βιβλίου «Ο λύκος στο σχολείο; Πάει χάλασε και αυτός» το οποίο περιλαμβάνει δράσεις Ψυχοκινητικής Αγωγής, Εκδόσεις Αφοί Κυριακίδη. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες, περιοδικά και ιστοσελίδες αθλητικού, παιδαγωγικού και πολιτισμικού περιεχομένου, διατελεί εισηγήτρια σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια εκπαιδευτικών, Διεθνείς Εκθέσεις Βιβλίου, παγκόσμια συμπόσια, συμμετέχει ως επιμορφώτρια στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, είναι μέλος της Ελληνικής Επιτροπής για την Επιστροφή των Γλυπτών της Ακρόπολης (ΕΕΕΓΑ), είναι επιστημονική συνεργάτης της Ε.Ε.Π.Ε.Κ (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας) καθώς και Πρότυπων Κέντρων Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας & Ψυχοκινητικής. Διατηρεί τα παρακάτω Blogs :
http://natasaswolf.blogspot.gr/
http://blogs.sch.gr/anasmag/
e-mail:maggounat@gmail.com


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *