Βιωματικά Εργαστήρια Φυσικής Αγωγής για την προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 3 Απριλίου 2014 το σεμινάριο
με θέμα:
«Βιωματικά Εργαστήρια Φυσικής Αγωγής για την προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία» στο Αμφιθέατρο του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών στα Ιωάννιννα.

Τα βιωματικά εργαστήρια διοργανώθηκαν στα πλαίσια της Διά Βίου Μάθησης και της Επιμόρφωσης, καθώς επίσης και των 50 χρόνων λειτουργίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με πρωτοβουλία του κ. Ζάραγκα Χρίλαου Επίκ. Καθηγητή του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών σε συνεργασία συνδιοργάνωσης με την Ένωση Γυμναστών Ηπείρου και Ιονίων Νήσων, την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ηπείρου και το 33ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων.

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα των σεμιναρίων είναι το παρακάτω:
Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014
Το πρόγραμμα για τα επόμενα εργαστήρια έχουν ως εξής:
15:30 – 16:00 Εγγραφή στα εργαστήρια

16:00 – 16:15 Χαιρετισμοί – Έναρξη εργαστηρίων

16:15 – 16:30 Χαρίλαος Κ. Ζάραγκας, Επίκ. Καθηγητής Π.Τ.Ν.
«Μάθηση μέσω Κίνησης»

16:30 – 16:45 Χάρης Ράπτης, Επίκ. Καθηγητής Π.Τ.Ν.
«Σώμα και Μουσική, Κίνηση και Συγκίνηση,
Θεωρητική προσέγγιση και παιδαγωγικές εφαρμογές»

17:00 – 18:00 Φωτεινή Τσιτσιγιάννη, Τ.Ε.Φ.Α.Α. Ε.Κ.Π.Α., Διπλωματούχος Ανώτερης Σχολής Χορού Morianova Tvasta
«Ρυθμικές ασκήσεις»

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

16:00 – 17:15 Φωτεινή Τσιτσιγιάννη, απόφοιτος Τ.Ε.Φ.Α.Α. Ε.Κ.Π.Α.,
Διπλωματούχος Ανώτερης Σχολής Χορού Morianova Tvasta
«Σύνδεση μουσικού ρυθμού και σωματικής κίνησης. Αυτοσχεδιασμός»
17:15 – 18:00 Μάγκου Αναστασία, εκπαιδευτικός ΠΕ11 στην Α/θμια Εκπαίδευση, υποψήφια Msc στην Παιδαγωγική και Δημιουργική Μάθηση
«Η αποκλίνουσα παραγωγικότητα ως μέθοδος προσέγγισης της φυσικής αγωγής στο νηπιαγωγείο και στο δημοτικό σχολείο. Παράδειγμα στην πράξη».
Την ημερίδα τίμησε με την παρουσία του ο διεθνούς φήμης Έλληνας ζωγράφος Ράτσικας Δημήτριος, από τα Ιωάννινα σπουδασμένος στο Παρίσι και μαθητής του μεγάλου Αρτινού Ζωγράφου Γιάννη Μώραλη.

DSC01539
DSC01492
DSC01473

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014
16:00 – 18:00 Φωτεινή Βενετσιάνου, Λέκτορας Τ.Ε.Φ.Α.Α. Εθνικού Καποδιστριακού πανεπιστημίου Αθηνών
«Γυμνάζοντας παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας. Βιωματικά παραδείγματα»
18:00 Λήξη βιωματικών εργαστηρίων – Χορήγηση βεβαιώσεων.

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

17:30 – 21:00 Ράτσικας Δημήτριος, ο διεθνούς φήμης ζωγράφος σπουδασμένος στο Παρίσι μαθητής του μεγάλου Αρτινού Ζωγράφου Γιάννη Μώραλη αφυπηρέτησε το 2013 από το Παιδαγωγικό τμήμα νηπιαγωγών
«Τέχνη και αθλητισμός»
ΗΜΕΡΙΔΑ & ΕΚΘΕΣΗ ΕΡΓΩΝ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ του μεγάλου ζωγράφου. Η Ημερίδα πρόκειται να πραγματοποιηθεί στην αίθουσα «Δ. Χατζής» (παλαιά σφαγεία) του Πνευματικού Κέντρου Ιωαννίνων.

Μάγκου Νατάσα
γυμνάστρια
στο Παλαιοντολογικό Μουσείο Πτολεμαΐδας
και Δημ .Σχ. Ασβεστόπετρας
www.natasaswolf.blogspot.gr
https://blogs.sch.gr/anasmag/

Σχετικά με ΜΑΓΚΟΥ ΝΑΤΑΣΑ

Η Μάγκου Νατάσα ζει και εργάζεται στην Πτολεμαΐδα. Είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και μητέρα δύο παιδιών τα οποία αποτέλεσαν το ερέθισμα για το σχεδιασμό πολλών βιωματικών παιχνιδιών.
Αποφοίτησε το 1987 από το Τμήμα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Κατέχει δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Άσκηση και ποιότητα Ζωής» των Τμημάτων Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού των Πανεπιστημίων Δημοκρίτειο Θράκης και Θεσσαλίας με Κατεύθυνση: Παιδαγωγική και Δημιουργική Μάθηση. Δίδαξε σε Σχολεία της Β’/ θμιας Εκπαίδευσης. Περισσότερο από 23 χρόνια διδάσκει σε σχολεία της Α΄/ θμιας Εκπαίδευσης Πτολεμαΐδας εφαρμόζοντας καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα: Αγωγής Υγείας, Κυκλοφοριακής Αγωγής, Μουσειακής Αγωγής, Κινητικής Μάθησης, διαθεματικότητας, Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης, E-twinning, χορού και δημιουργικής έκφρασης με πολλαπλές καλλιτεχνικές παρουσιάσεις. Συνεργάστηκε με την Τροχαία Πτολεμαΐδας όπου υλοποίησε τις βιωματικές δράσεις για το Πρόγραμμα: «ΑΠΟΚΤΩ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ» στην διάρκεια της Έκθεσης Τροχαίας που φιλοξενήθηκε στο Παλαιοντολογικό-Ιστορικό Μουσείο της πόλης. Δίδαξε σε πολιτιστικούς Συλλόγους παραδοσιακούς χορούς και επαγγελματικά κλασικό και μοντέρνο χορό.
Βραβεύτηκε από το Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΥΠ.Π.Ε.Θ.) για το Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο με τίτλο: «ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΕΝΙΤΕΜΈΝΗ ΑΔΕΡΦΗ ΜΑΣ» .
Είναι μέλος της συγγραφικής ομάδας για την ανάπτυξη εκπαιδευτικού εγχειριδίου με τίτλο “Προαγωγή Οδικής Ασφάλειας για Παιδιά και Εφήβους” που συντονίζει το Εργαστήριο Μελέτης Συμπεριφορών Υγείας και Οδικής Ασφάλειας του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης.
Είναι μέλος της ομάδας Oblomov Project του Ευρωπαϊκού πρόγραμμα Erasmus το οποίο σχεδιάστηκε και διευθύνεται από τον εταίρο «Piccolo Teatro» του Μιλάνου με συντονιστή το Πανεπιστήμιο του Μιλάνου.
Είναι η συγγραφέας του βιβλίου «Ο λύκος στο σχολείο; Πάει χάλασε και αυτός» το οποίο περιλαμβάνει δράσεις Ψυχοκινητικής Αγωγής, Εκδόσεις Αφοί Κυριακίδη. Αρθρογραφεί σε εφημερίδες, περιοδικά και ιστοσελίδες αθλητικού, παιδαγωγικού και πολιτισμικού περιεχομένου, διατελεί εισηγήτρια σε εγχώρια και διεθνή συνέδρια εκπαιδευτικών, Διεθνείς Εκθέσεις Βιβλίου, παγκόσμια συμπόσια, συμμετέχει ως επιμορφώτρια στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, είναι μέλος της Ελληνικής Επιτροπής για την Επιστροφή των Γλυπτών της Ακρόπολης (ΕΕΕΓΑ), είναι επιστημονική συνεργάτης της Ε.Ε.Π.Ε.Κ (Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας) καθώς και Πρότυπων Κέντρων Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας & Ψυχοκινητικής. Διατηρεί τα παρακάτω Blogs :
http://natasaswolf.blogspot.gr/
http://blogs.sch.gr/anasmag/
e-mail:maggounat@gmail.com


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *