Πόσοι είμαστε σήμερα;
Τώρα μπορούμε να μετρήσουμε με τη βοήθεια του micro:bit. Έγινε ο κατάλληλος προγραμματισμός και με το πάτημα του κουμπιού Α αυξάνεται κατά ένα ο αριθμός που εμφανίζονται στην οθόνη.
Κάπου είχα δει μια παρόμοια κατασκευή αλλά δυστυχώς δεν συγκράτησα την πηγή. Χρησιμοποιήσαμε ανακυκλώσιμα υλικά και τα παιδιά με την καθοδήγηση μου έφτιαξαν αυτό κουτί ημέρας – νύχτας. Από την μια πλευρά είναι ο ήλιος και βάζοντας μια φωτεινή πηγή στην οπή μπορούμε να δούμε ποιες περιοχές της γης έχουν ημέρα! Η γη γυρίζει και τα παιδιά βιωματικά αρχίζουν να κατανοούν πότε και γιατί έχουμε ημέρα και νύχτα.
Κατασκευή γης από φυλλάδια που τα παιδιά τύλιξαν το ένα γύρω από το άλλο
Τελικό αποτέλεσμα!
Τις Απόκριες γινόμαστε ζωγράφοι! Η πρώτη μου συνάδερφος στο νηπιαγωγείο, η Χριστίνα μου “γνώρισε” την εικαστικό Γιαγιόι Κουσάμα. Από τότε με μεγάλη χαρά την συστήνω στα παιδιά και κάνουμε όμορφες δημιουργίες. Φέτος χρησιμοποιήσαμε την τεχνική του κολάζ.
Ένας άλλος ζωγράφος είναι και ο Πιέρ Μοντριάν. Αφού πρώτα είδαμε κάποια έργα του, τα παιδιά έβαψαν τις μάσκες τους! (πηγή:http://ideesnanoug.canalblog.com/archives/2020/02/01/38022938.html)
Η τάξη κάθε χρόνο στολίζεται με μεγάλη κατασκευή κλόουν!