Με προτροπή συναδέλφου (στην αρχή της σχολικής χρονιάς) οι γονείς έφεραν φυτά και φυτέψαμε στην αυλή έναν λαχανόκηπο. Κάποια από τα φυτά ήταν εσωτερικού χώρου και τα κρατήσαμε στην τάξη μας. Επίσης φυτέψαμε και άλλα σε γλάστρες από ανακυκλώσιμα υλικά που διακοσμήσαμε και κάναμε τρύπες αποστράγγισης.
Την άνοιξη φυτέψαμε σποράκια σε βαμβάκι και τα είδαμε να φυτρώνουν.
Μέχρι το καλοκαίρι τα φροντίζαμε και στόλιζαν την τάξη μας!



























































































