Πληροφορική και Νέο Λύκειο

Στην παρουσίαση προτείνεται ένα περίγραμμα ΑΠΣ για τη διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου της Πληροφορικής στο Λύκειο, προερχόμενη από το χώρο της άτυπης μάθησης. Τα κύρια σημεία της είναι: η σύνδεση με ιστορικά στοιχεία, το επιστημονικό πνεύμα της Πληροφορικής, η σύνδεσή της με τα Μαθηματικά, η ανάπτυξη της αλγοριθμικής σκέψης και η χρήση αλληλεπιδραστικών συστημάτων ως εργαλείων διδακτικής προσέγγισης μέσω της ανακάλυψης. Η πρόταση έχει εφαρμοστεί με επιτυχία στις Εστίες Επιστημών (Αθήνα, Χαλκίδα και Πάτρα) οι δραστηριότητές των οποίων συμπληρώνουν την παρεχόμενη τυπική εκπαίδευση των μαθητών και πραγματοποιούνται σύμφωνα με συγκεκριμένο αναλυτικό πρόγραμμα επιστημονικών θεματικών ενοτήτων.

Η πρόταση έχει σκοπό την κατάθεση ενός περιγράμματος προγράμματος σπουδών για όλες τις τάξεις του Λυκείου, ως μάθημα γενικής παιδείας, με αποδέκτες όλους τους μαθητές των τριών τάξεων και ως μάθημα ειδικό για τους μαθητές της αντίστοιχης κατεύθυνσης της Β’ και Γ’ τάξης.

Από τα πρακτικά του 5ου Πανελληνίου συνεδρίου καθηγητών Πληροφορικής, Ιωάννινα (1-2-3 Απριλίου 2011)

Μια Πρόταση για τη Διδασκαλία της Πληροφορικής στο Λύκειο

Αφήστε μια απάντηση