Μέρος ΙΙΙ (περί προτύπων συνέχεια)

Είμαι ως δάσκαλος για τους μαθητές μου το κατάλληλο πρότυπο εργασιακής συμπεριφοράς;
1. Δείχνω μια ρεαλιστική, προγραμματική και σταθερή εργασιακή συμπεριφορά;
2. Δείχνω καθαρή σκέψη και μπορώ να κάνω σαφή διάκριση ανάμεσα στις υποκειμενικές απόψεις και κρίσεις και στα αντικειμενικά δεδομένα;
3. Διατυπώνω τις απόψεις μου σαφώς και χρησιμοποιώ λόγο λιτά και κατανοητά;
4. Επιδίδομαι και αφιερώνω τις δυνάμεις μου στα καθήκοντά μου;
IV. Είμαι ως δάσκαλος για τους μαθητές μου το κατάλληλο πρότυπο δημιουργικότητας, πνευματικότητας και παραγωγικής σκέψης;
Σημείωση: Ο Adameit κ.ά., αναφέρουν σχετικά με την αξιολόγηση του παραπάνω ερωτηματολογίου τα εξής: «Εάν απαντήσετε θετικά σε όλες τις ερωτήσεις, τότε Θα πρέπει να είσθε ένας «υπεράνθρωπος». Θερμά συγχαρητήρια! Εάν όμως πρέπει σε μερικές ή σε πολλές ερωτήσεις ν’ απαντήσετε αρνητικά, τότε βρίσκεστε στο σωστό δρόμο για ν’ αποτελέσετε ένα καλό πρότυπο. [Ademeit, Η. κ.έ. (1983): Grundkurs Verhal- tensmodifikation. Weinheim: Beltz, σελ. 158].

Αφήστε μια απάντηση