Σοφότερη χρήση του νερού με τον μανιακό νεροκουβά – αποδοτικότητα των πόρων Επεισόδιο 2ο

Η Ε. Ε. εγκαινίασε σήμερα το νέο δημοφιλές βιντεοκλίπ που παρουσιάσαμε πρώτοι στην Ελλάδα κατ΄ αποκλειστικότητα (βλ. πρότερη πρόσφατη ανακοίνωση) στο πλαίσιο της εκστρατείας «Generation Awake – Ξύπνα γενιά!». Η καμπάνια προειδοποιεί τους καταναλωτές για τους κινδύνους λόγω μη βιώσιμων καταναλωτικών προτύπων. Στο κλιπ πρωταγωνιστεί ο «Τρύφωνας ο νεροφίδας», ένας νευρωτικός νεροκουβάς που ασχολείται με το θέμα της υπερβολής στη χρήση του νερού. Το κλιπ διαθέτει σύνδεσμο προς τον ιστότοπο Generation Awake, έναν ιστότοπο με σκοπό να κάνει τους πολίτες να σκεφθούν τις καταναλωτικές τους συνήθειες και να τους βοηθήσει να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους ώστε να ζουν με πιο βιώσιμο τρόπο.

Μια σειρά από άλλες δραστηριότητες θα δρομολογηθούν επίσης εφέτος στο πλαίσιο της εκστρατείας, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου τμήματος στον ιστότοπο, στο οποίο εξετάζεται το ίχνος νερού προϊόντων όπως τα μπλουτζίν, τα χάμπουργκερ ή η μπύρα. Τον Σεπτέμβριο 2012 θα προκηρυχθεί διαγωνισμός βίντεο ανοικτός στο ευρύ κοινό.

Αφήστε μια απάντηση