Τα νέα μας 31/01/2022
Δράσεις εθελοντισμού
Η Β’ τάξη Αγίου παρουσιάζει…
Εθελοντισμός (Κάνε το καλό και ρίξτο στο γιαλό…)
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα του θεματικού κύκλου «Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ», με θέμα τον εθελοντισμό, τα παιδιά έφτιαξαν αφίσες για να ευαισθητοποιήσουν τη σχολική κοινότητα και την τοπική κοινωνία σε θέματα όπως η προσφορά στον συνάνθρωπο, στην κοινωνία, στο περιβάλλον και στο ζωικό βασίλειο. Στη συνέχεια, για να κάνουν ηχηρότερο το μήνυμά τους, συνέθεσαν το δικό τους τραγούδι για τον εθελοντισμό ξεκινώντας από τον τίτλο του προγράμματος που υλοποιείται στην τάξη.
Ας τα απολαύσουμε…

- Προσφέρω στον συνάνθρωπο
- Προσφέρω στο περιβάλλον
- Προσφέρω στον συνάνθρωπο
- Προσφέρω στα ζώα
Σχέδιο Δράσης
Επαναλειτουργία σχολείου-Χρήσιμες οδηγίες
Αγαπητοί γονείς ,
Από τη Δευτέρα 17/1 επανερχόμαστε όπως και πριν στα δυο self tests την εβδομάδα. Τα tests θα γίνονται κάθε Δευτέρα βράδυ και κάθε Πέμπτη βράδυ και θα τα δηλώνουν οι γονείς στην πλατφόρμα edupass, όπως γινόταν και πριν.
Τα δωρεάν δύο εβδομαδιαία self tests πλέον θα διενεργούνται και από τους εμβολιασμένους μαθητές (από όλους δηλαδή τους μαθητές) καθώς και από τους νοσήσαντες.
Σε περίπτωση κρούσματος στην τάξη, ο θετικός μαθητής ή μαθήτρια θα μπορεί να επιστρέψει στο σχολείο μετά από πενθήμερη καραντίνα και με αρνητικό rapid-test, ενώ όλοι οι ανεμβολίαστοι μαθητές της τάξης θα υποβάλλονται καθημερινά σε τεστ για 5 ημέρες (3 self test και 2 rapid όλη την εβδομάδα) και οι εμβολιασμένοι μαθητές θα κάνουν 3 self test όλη την εβδομάδα.
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Οι μαθητές που απουσίαζαν την Παρασκευή θα προσέλθουν στο σχολείο τη Δευτέρα με εκτυπωμένη βεβαίωση αρνητικού self test. Το αποτέλεσμα ¨ θα το ανεβάσετε ¨ στην πλατφόρμα edupass.
Τα νέα μας 14/01/2022
Που λες, είδα… (2)
Τα συνώνυμα και τα αντίθετα επίθετα μας απασχόλησαν σήμερα στη Γλώσσα. Τα παιδιά γνώριζαν τη σημασία των αντίθετων λέξεων αλλά δυσκολεύτηκαν με τις συνώνυμες. Αρχικά δουλέψαμε στον πίνακα και φτιάξαμε ζευγάρια συνώνυμων και αντίθετων.

Έπειτα επεξεργαστήκαμε τις ασκήσεις 4,5 στις σελίδες 53 και 54 του Τ.Εργασιών της Γλώσσας. Κάποιοι δυσκολευτήκαμε λίγο να βρούμε ταιριαστά ουσιαστικά για κάποια επίθετα αλλά με λίγη βοήθεια από την ομάδα μας, τα καταφέραμε!
Για το τέλος ετοίμασα ένα επιτραπέζιο παιχνιδάκι για να εμπεδώσουμε όσα μάθαμε, για να εμπλουτίσουμε το λεξιλόγιό μας και φυσικά για να διασκεδάσουμε! Το ονόμασα…
Super Τούλα Αντιθετούλα VS Super Ρούλης Συνωνυμούλης

Το παιχνίδι παίζεται με ένα ζάρι και από ένα πιόνι για κάθε παίκτη. Ανάλογα με το κουτάκι στο οποίο θα φτάσει με το ζάρι του κάθε παίκτης παίρνει μια κάρτα της Τούλας Αντιθετούλας ή μια κάρτα του Ρούλη Συνωνυμούλη. Πίσω από την κάρτα ζητείται αντίστοιχα ένα αντίθετο κάποιου επιθέτου ή ένα συνώνυμο. Αν ο παίκτης απαντήσει σωστά τότε για να συνεχίσει πρέπει να βρει ένα ταιριαστό ουσιαστικό για να ζευγαρώσει το επίθετό του. Αν δεν τα καταφέρει, παίζει ο επόμενος παίχτης. Νικητής είναι αυτός που θα φτάσει πρώτος στο τέρμα.
Τα παιδάκια μου ενθουσιάστηκαν με το επιτραπέζιο παιχνίδι κι έπαιξαν με την ψυχή τους αρκετή ώρα! Το ίδιο, ίσως και περισσότερο, το απόλαυσα εγώ που έβλεπα τη χαρά και το ενδιαφέρον ζωγραφισμένα στα προσωπάκια τους.
Κάτι μου λέει πως πρέπει να ετοιμάσω κι άλλες κάρτες γιατί μαθαίνονται εύκολα μέσα από το παιχνίδι και γιατί τα αστεράκια μου μού δήλωσαν ότι θα παίζουν κάθε μέρα!















υργική χρονιά με υγεία και χαρά!