ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ-Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑ

Με αφορμή τα υπέροχα εκπαιδευτικά βίντεο “Ένα γράμμα μια ιστορία” είχαμε την ιδέα με τα παιδιά να φτιάξουμε τις δικές μας ιστορίες με τα γράμματα από το αρχικό του ονόματος τους. Τις ιστορίες λοιπόν αυτές τις φτιάξαμε ομαδικά με τα παιδιά και σας τις παρουσιάζουμε

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Α 

η ιστορία του Α 1 η ιστορία του Α 2

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Γ

η ιστορία του Γ 01 η ιστορία του Γ 02 η ιστορία του Γ 03

 

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Κ

η ιστορία του Κ1 η ιστορία του Κ2 Συνέχεια

ΕΥΧΟΥΛΟΑΡΧΗΓΟΣ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ

“ΕΥΧΟΥΛΟΑΡΧΗΓΟΣ”

Όταν είδα την ταινία Ευχούληδες ξετρελάθηκα και μου ήρθε η ιδέα να την αξιοποιήσω στην τάξη. Ώρα να γίνουμε Ευχούληδες…

Ένα ετήσιο project κατά το οποίο οι μαθητές παρουσιάζουν τον εαυτό τους, τα παιχνίδια τους, κάνουν δραστηριότητες στην τάξη με τους γονείς τους.  

Κάθε εβδομάδα ένα παιδί ύστερα από κλήρωση ορίζεται ο Ευχουλοαρχηγός της Εβδομάδας. Παίρνει στο σπίτι του ένα ολόσωμο χάρτινο ρούχο του Ευχούλη της αρεσκείας τους και πάνω σε αυτό πρέπει να συμπληρώσει στοιχεία για τον εαυτό του, την οικογένεια του, τα ενδιαφέροντα του. Το στολίζει όπως αυτό θέλει και το φέρνει στο σχολείο να το παρουσιάσει στους συμμαθητές του. Το ρούχο αυτό το κολλάμε πάνω σε ένα πίνακα-Ευχούλη που είναι γεμάτος με ευχές των παιδιών μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Την επόμενη κολλάμε τον νέο Ευχουλοαρχηγό.

Μπορεί να φέρει από το σπίτι του όσα παιχνίδια θέλει, τα οποία τα τοποθετεί μέσα σε μια βαλίτσα, τα παρουσιάζει στους συμμαθητές του και μπορούν να παίξουν με αυτά κατά την διάρκεια της εβδομάδας.

Επίσης μια μέρα της εβδομάδας μπορεί να έρθει όποιο μέλος της οικογένειας του θέλει να κάνει μια δραστηριότητα μαζί μας στην τάξη.

ΠΙΝΑΚΑΣ-ΕΥΧΟΥΛΗΣ για ανάρτηση του ΕΥΧΟΥΛΟΑΡΧΗΓΟΥ της εβδομάδας

IMG 20170920 132539IMG 20171002 095355

ΟΙ ΕΥΧΟΥΛΟΑΡΧΗΓΟΙ ΜΑΣ

blog IMG 20171019 124750 IMG 20171023 123548 IMG 20171114 124407 IMG 20171204 125216 IMG 20180109 123331 IMG 20180122 121539 IMG 20180227 123925 IMG 20180305 125102 Συνέχεια

Ψάξε βρες το γράμμα που αναζητάς-Παίζω και μαθαίνω

Τα παιδιά εξασκούν την λεπτή τους κινητικότητα αναζητώντας γράμματα μέσα σε δοχείο με χαλίκια και γράμματα χρησιμοποιώντας το πινέλο.

IMG 20201012 094445

Γράφω , γράφω…

Πλαστικοποίησα ένα βιβλίο με φύλλα εργασίας και το έβαλα πειραματικά στην γωνιά της γραφής ….

λειτούργησε….. έγραφαν και έσβηναν τα φύλλα εργασίας ξανά και ξανά….

IMG 20201012 093533

ΓΡΑΦΩ ΣΤΟ ΣΙΜΙΓΔΑΛΙ

Ανάπτυξη λεπτής κινητικότητας

Δημιουργήσαμε μαζί με τα παιδιά αυτό το κουτί, το οποίο αρχικά τα παιδιά κόλλησαν γλασέ χαρτί σε λωρίδες στον πάτο, μετά το ντύσαμε με  αυτοκόλλητο ντυσίματος βιβλίων και το γεμίσαμε με σιμιγδάλι. Τώρα μπορούμε να γράφουμε και να σχεδιάζουμε μέσα σε αυτό… το λάτρεψαν…

IMG 20201009 091131 IMG 20201009 091544 IMG 20201009 091550 IMG 20201009 091552

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ-OUTDOOR CLASSROOM DAY

Η καλύτερη μας μέρα…. παιχνίδια στην αυλή 

Τα παιδιά παίζουν το παραδοσιακό παιχνίδι “Μήλα”. Τραβούν φωτογραφίες για να δώσουν οδηγίες στους συμμαθητές τους-εταίρους του έργου eTwinning “Friends with Nature’ ώστε να το παίξουν και αυτοί στην δική τους χώρα. 

344324479 1913290409038869 825570544441552975 n 345890863 540210441654918 7115314719199810940 n

Δημιουργία σκυτάλης για την Δράση “Outdoor classrooom day”

Η Ημέρα Υπαίθριας Τάξης είναι ένα παγκόσμιο κίνημα για να γίνει ο χρόνος στην ύπαιθρο μέρος της ημέρας κάθε παιδιού. Σε δύο ημέρες δράσης κάθε χρόνο, οι δάσκαλοι βγάζουν τα παιδιά σε εξωτερικούς χώρους για να παίξουν και να μάθουν.

Πως θα παίξουμε σκυταλοδρομίες εαν δεν φτιάξουμε την δική μας σκυτάλη;;;;

Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning “Friends with Nature”  δημιουργήσαμε τις δικές μας σκυτάλες από φυσικό και ανακυκλώσιμο υλικό.

IMG 20221101 134012 IMG 20221101 134631 IMG 20221101 134636 IMG 20221101 134756 IMG 20221101 135221 IMG 20221101 135235 IMG 20221101 135302 IMG 20221101 140342 IMG 20221101 140355 IMG 20221101 140459

 

ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ- ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Ερευνήσαμε την αυλή του Νηπιαγωγείου μας με τις αισθήσεις μας, τραβήξαμε φωτογραφικό υλικό, το εκτυπώσαμε, το κόψαμε και το ταξινομήσαμε … Τα παιδιά αλληλοεπίδρασαν άμεσα με το φυσικό περιβάλλον του σχολείου, εξερεύνησαν, παρατήρησαν, συμμετείχαν ενεργά στην δόμηση της μάθησης τους… με χαρά μπήκαν στην τάξη και ταξινόμησαν το δικό τους φωτογραφικό αρχείο. Ο ενθουσιασμός και η ενεργή τους συμμετοχή ήταν γεγονός… αφού όλη η μαθησιακή διαδικασία είχε κέντρο το παιδί, τα ενδιαφέροντα του, την περιέργεια του…

IMG 20221110 134007 IMG 20221111 135022 IMG 20221111 135428 IMG 20221111 135434 IMG 20221111 135443 IMG 20221111 135446 IMG 20221111 135452 IMG 20221111 135454 IMG 20221111 135834