Την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου η τάξη μας έγινε μια μεγάλη αγκαλιά αγάπης και συμπαράστασης.
Τα μικρά τριτάκια ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση για το «Χριστουγεννιάτικο Επισκεπτήριο Αγάπης»!!! Έτσι, δημιούργησαν με ευαισθησία χριστουγεννιάτικες κάρτες και έγραψαν θερμές ευχές, για να σταλούν σε όσους κατά την περίοδο των γιορτών θα νοσηλεύονται στα ογκολογικά νοσοκομεία της χώρας.
Σε αυτό το μάθημα θα μάθουμε τι είναι και ποιες είναι οι ήπειροι, οι ωκεανοί και οι θάλασσες. Οι παρακάτω υπερσύνδεσμοι θα σας βοηθήσουν να τα εμπεδώσετε.
Στον παρακάτω παγκόσμιο χάρτη, που θα μεταφερθείτε, χρησιμοποιείστε τα κουμπιά που βρίσκονται στην μπάρα κάτω και θα έχετε μπροστά σας διάφορους χάρτες.
Τα ονόματα των ηπείρων και των ωκεανών, καθώς και τη θέση αυτών, είναι από τα πράγματα που θα πρέπει να γνωρίζουμε όλοι. Θα σε βοηθήσει σε αυτό ο παρακάτω χάρτης. Κάνε “κλικ” στην εικόνα.
Θα γνωρίζεις φυσικά την Ανταρκτική, την έκτη αλλά ακατοίκητη ήπειρο. Θα μάθεις πολλά ενδιαφέροντα πράγματα γι’ αυτήν αν κάνεις “κλικ” στην παρακάτω εικόνα.
Ο Θησέας κατάφερε να κατατροπώσει αρκετούς ληστές που βασάνιζαν τους περαστικούς εκείνης της εποχής. Κατάφερε, επίσης, να νικήσει τον φοβερό και τρομερό Μινώταυρο, απαλλάσσοντας έτσι την Αθήνα από τον φόρο με τους επτά νέους και επτά νέες.
Ερωτήσεις:
1. Ποιος ήταν ο Μίνωας;
2. Τι έγινε στους αγώνες της Αθήνας;
3. Ποια τιμωρία επέβαλε ο Μίνωας στους Αθηναίους;
4. Τι ήταν ο Μινώταυρος και πού ζούσε;
5. Ποιος έχτισε το λαβύρινθο;
6. Τι συνέβαινε στην Αθήνα όταν έφτασε ο Θησέας και
τι αποφάσισε να κάνει γι αυτό;
7. Ποια γνώρισε ο Θησέας όταν έφτασε στην Κρήτη;
8. Γιατί τον βοήθησε η Αριάδνη και με ποιον τρόπο;
9. Τι έγινε όταν ο Θησέας μπήκε στον λαβύρινθο;
Ερωτήσεις:
1. Ποιος ήταν ο βασιλιάς της Αθήνας;
2. Ποια ήταν η Αίθρα;
3. Πού γνώρισε ο Αιγέας την Αίθρα;
4. Πώς λεγόταν το παιδί του Αιγέα και της Αίθρας;
5. Τι έγινε όταν η Αίθρα ήταν ακόμη έγκυος;
6. Τι είπε ο Αιγέας στην Αίθρα φεύγοντας για την
Αθήνα;
7. Τι συνέβη, όταν ο Θησέας μεγάλωσε;
8. Ήταν εύκολος ο δρόμος που επέλεξε να πάρει ο
Θησέας για την Αθήνα;
9. Τι κινδύνους συνάντησε ο Θησέας και τι έκανε;
10. Τι έγινε όταν έφτασε ο Θησέας στην Αθήνα;
Οι μαθητές της Γ΄ Τάξης του 19ου Δημοτικού σχολείου Βόλου προσέγγισαν τον εορτασμό για την επέτειο του Πολυτεχνείου της 17 Νοέμβρη του 1973 με ένα project. Αφού διάβασαν, παρακολούθησαν βίντεο και επεξεργάστηκαν το παλιό, κλασικό, αξεπέραστο βιβλίο της Ευγενίας Φακίνου “Η Ντενεκεδούπολη¨ αυτοσχεδιάζοντας ανά ομάδες έδωσαν τις δικές τους παραστάσεις ανήμερα της γιορτής με κατασκευασμένες κούκλες στο χέρι αλλά και με κατασκευασμένο κουκλοθέατρο από ανακυκλώσιμα υλικά. Στόχος ήταν με παιγνιώδη και διασκεδαστικό τρόπο να κατανοήσουν έννοιες όπως δικτατορία, διεκδίκηση δικαιωμάτων, επανάσταση.
Η Ντενεκεδούπολη είναι μια ευτυχισμένη πολιτεία φτιαγμένη από ντενεκεδάκια που μένουν εκεί, με περίεργα ονόματα όπως Σαρδέλας, Βουτυρένιος, Σοφός, Οκέι-Μπαμ-Μπαμ, Μηλίτσα και Ήλιος. Την ησυχία και την ηρεμία της την χαλάει ο Λαδένιος, ένας μεγάλος ντενεκές του λαδιού, που με το έτσι θέλω προσπαθεί να επιβάλλει τη γνώμη του και τις απόψεις του και στα υπόλοιπα ντενεκεδάκια. Ο Λαδένιος έτρωγε, κοιμόταν, ξυπνούσε και διέταζε. Σαν να μην έφτανε αυτό έβγαζε και απαγορευτικές διαταγές: «Να μην τραγουδάτε, να μη χορεύετε … να μην λέτε το γράμμα ρο». Η κατάσταση φτάνει στο απροχώρητο και τα ντενεκεδάκια αποφασίζουν να ξεσηκωθούν. Βάζουν σε εφαρμογή ένα μυστικό σχέδιο και κάνουν τον Λαδένιο …ΠΙΤΑ .
Ερωτήσεις:
1. Ποια παντρεύτηκε ο Ηρακλής αφού τελείωσε τους
δώδεκα άθλους;
2. Ποιον συνάντησαν ο Ηρακλής με τη γυναίκα του στον
Εύηνο ποταμό και τι συνέβη εκεί;
3. Πώς πέθανε ο Ηρακλής;
4. Τι έκανε ο Ηρακλής όταν κατάλαβε ότι έφτασε το
τέλος του;
5. Ποιος βοήθησε τον Ηρακλή και πώς;
6. Τι συνέβη τελικά στον Ηρακλή;
Ερωτήσεις:
1. Ποιον άθλο έστειλε ο Ευρυσθέας τον Ηρακλή να
κάνει στον Άδη;
2. Ποιος ήταν ο τελευταίος άθλος του Ηρακλή;
3. Τι υπήρχε στον κήπο των Εσπερίδων και ποιοι τον
φύλαγαν;
4. Ποιος ήταν ο Άτλαντας και τι έκανε;
5. Τι συµβουλή έδωσε ο Προµηθέας στον Ηρακλή και
γιατί τον βοήθησε;
6. Τι ζήτησε ο Ηρακλής από τον Άτλαντα και τι έπρεπε
να κάνει µέχρι να επιστρέψει;
7. Πώς πήρε ο Άτλαντας τα χρυσά µήλα των
Εσπερίδων και τι έκανε αφού τα πήρε;
8. Πώς ο Ηρακλής ξεγέλασε τον Άτλαντα;
Σήμερα κάναμε το ποίημα του Καβάφη ¨Σπίτι με κήπον¨ και μιλήσαμε για την ομορφιά του κήπου και την αξία των ζώων στη ζωή μας. Ο ποιητής δίνει περισσότερη έμφαση στα ζώα και ιδίως στα γαϊδουράκια που υπεραγαπά. Τα παιδιά μίλησαν και αυτά για τα δικά τους ζώα και για τις προτιμήσεις τους. Σημειώσαμε και την ορθογραφία μας… … εξασκηθήκαμε λίγο και στο Τετράδιο Εργασιών… … και στο αύριο θα προσπαθήσουμε να περιγράψουμε το δωμάτιο των ονείρων μας.
Το κεφάλαιο αυτό πιστεύω ότι είναι από τα πιο ενδιαφέροντα, αφού έχει να κάνει με απορίες που όλοι έχουμε. Διαβάσαμε και είδαμε στο σχολείο κάποια πράγματα. Τα παρακάτω τα είδαμε στο σχολείο. Δείτε τα τώρα και στο σπίτι με την ησυχία σας για περισσότερη εμπέδωση.
ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΥΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΣΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ A.J. JENKINS.
3D Ηλιακό σύστημα:
Πλανήτες και δορυφόροι:
Θέλετε να μάθετε πόσο θα ζυγίζατε αν ήσασταν σε κάποιον άλλον πλανήτη; Κάντε “κλικ” στην παρακάτω εικόνα.
Ο Γαλαξίας μας είναι τεράστιος. Εδώ βρισκόμαστε εμείς μέσα σε αυτόν. Υπολογίζεται ότι υπάρχουν 200-400 δισεκατομμύρια άστρα και περισσότεροι από 100 δισ πλανήτες.
Αυτή είναι μια φωτογραφία που έχει τραβηχτεί από το Διαστημικό τηλεσκόπιο Χαμπλ. Σε αυτόν ακριβώς το χώρο υπάρχουν εκατομμύρια γαλαξίες, και ο καθένας από αυτούς περιέχει εκατομμύρια άστρα, το καθένα με πλανήτες σε τροχιά γύρω τους!
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή