Η Βιβλιοθήκη της Βουλής είχε ξεκινήσει (από το 2017) το βιωματικό γλωσσικό εργαστήριο για τον λεκτικό εκφοβισμό στο σχολικό περιβάλλον, «Λέξεις που πληγώνουν, λέξεις που χαμογελούν», το οποίο επιδιώκει, μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες σε έξι θεματικούς άξονες (εξωτερική εμφάνιση, νοημοσύνη, σχολική επίδοση, κοινωνικό φύλο, κοινωνικο-οικονομική κατάσταση, εθνική/εθνικιστική προέλευση, ασθένεια / αναπηρία), να δώσει έναυσμα σε εκπαιδευτικούς, μαθητές/μαθήτριες να συζητήσουν για το ζήτημα της λεκτικής βίας, να εντοπίσουν ψυχοσυναισθηματικούς και κοινωνικούς παράγοντες που πυροδοτούν τέτοιες συμπεριφορές, να ασκηθούν σε στρατηγικές διαχείρισης κρουσμάτων λεκτικής βίας και να εξοικειωθούν με τις εναλλακτικές που προσφέρει η γλώσσα για τον προσδιορισμό της διαφορετικότητας με σεβασμό στις ιδιαιτερότητες του Άλλου. (https://library.parliament.gr)