Βιογραφικό

H Αναστασία Γκογκάκη είναι εκπαιδευτικός (ΠΕ70) στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Είναι απόφοιτος  του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών με βαθμό «Άριστα». Είναι κάτοχος MSc στην Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση στο Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Έχει εργαστεί ως εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΠΕ70) σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, ενώ πλέον υπηρετεί ως μόνιμη εκπαιδευτικός στη δημόσια εκπαίδευση. Μιλάει άπταιστα Αγγλικά και Γερμανικά και έχει διδάξει σε ξενόγλωσσους μαθητές τα ελληνικά ως δεύτερη γλώσσα. Έχει εργαστεί σε τμήμα ένταξης και έχει επιμορφωθεί με ετήσιο πρόγραμμα εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή. Έχει παρακολουθήσει επιμορφωτικά προγράμματα του ΙΕΠ στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση και στα εργαστήρια δεξιοτήτων. Κατέχει, επίσης, Πτυχίο Ηλεκτρικού Οργάνου (Αρμονίου) από κρατικά αναγνωρισμένο Ωδείο.

Έχει συμμετάσχει με εισήγησή της στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας Φοιτητών της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, όπου παρουσίασε την έρευνα  με τίτλο «Η σχέση της μουσικής ακουστικότητας με τη φωνολογική επίγνωση σε μαθητές Α΄ Δημοτικού». Επιπλέον, έχει δημοσιεύσει άρθρο με τίτλο «Ο θεσμός των σχολικών ψυχολόγων στα ελληνικά δημόσια σχολεία μέσω των προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα» στο διεπιστημονικό περιοδικό Πέλοπας. Τέλος, η εργασία της με τίτλο «Διερεύνηση των άνισων ευκαιριών πρόσβασης στη δια βίου μάθηση: η περίπτωση της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα» έχει δημοσιευθεί στο 7ο τεύχος του επιστημονικού περιοδικού Επιστημονική Επετηρίδα Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορινθίας.