English Class Blog 2023-24

A blog of English Classes at Crete University Experimental Senior High School

Βιογραφικό

Φωτογραφία ΑΜΑΛΙΑ ΧΟΜΠΗ

Είμαι εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ06.01 (Καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας), βαθμού Α’, με συνολική υπηρεσία 35 ετών. Εργάζομαι στο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ρέθυμνο, όπου και ανήκα οργανικά για 13 χρόνια, ενώ τώρα υπηρετώ με θέση πενταετούς θητείας από το 2013 έως σήμερα. Έχω επαγγελματική εμπειρία τόσο από την Πρωτοβάθμια όσο κι από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, και μάλιστα και τη Γενική Εκπαίδευση και την Τεχνική / Επαγγελματική. Είμαι κάτοχος πτυχίου της Ελληνικής & Αγγλικής Γλώσσας & Φιλολογίας του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α. και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Σπουδών πάνω στη Γλώσσα, Λογοτεχνία, Ιστορία & τον Πολιτισμό της Μεσαιωνικής & Σύγχρονης Ελλάδας του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας της Σχολής Φιλοσοφίας & Γραμμάτων του Πανεπιστημίου της Γρανάδας το οποίο έχει αναγνωριστεί από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. Έχω πιστοποιηθεί στη χρήση των Η/Υ τόσο από το Πανεπιστήμιο Κρήτης όσο και από την ECDL Hellas με το πιστοποιητικό γνώσης χειρισμού Η/Υ ECDL Core. Επίσης, έχω επιμορφωθεί πάνω στη μεθοδολογία της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας με ή χωρίς τη χρήση Ο/Α μέσων τόσο στο εσωτερικό από το Π.Ε.Κ. Ηρακλείου όσο και στο εξωτερικό με προγράμματα του Ι.Κ.Υ. από τα Πανεπιστήμια της Ουαλίας και του Brighton. Ενδιαφέρομαι για την χρήση της Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη. Έχω ασχοληθεί κατ’ επανάληψη με προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και μια φορά με Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ανταλλαγής Lingua. Έχω συμμετάσχει σε έξι προγράμματα Erasmus+, ένα της Δράσης ΚΑ1 για επιμόρφωση εκπαιδευτικών κι τα υπόλοιπα της Δράσης ΚΑ2 για σύμπραξη σχολείων και σε διάφορα προγράμματα eTwinning σε αρκετά από τα οποία έχει δοθεί τόσο η Εθνική όσο και η Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας. Όσον αφορά στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας, θεωρώ ότι πρέπει να δίνεται έμφαση στην επικοινωνιακή της χρήση, χωρίς, παρ’ όλα αυτά να παραλείπονται τα στοιχεία (π.χ. εκμάθηση λεξιλογίου, γραμματικής και σύνταξης) που κάνουν αυτή τη χρήση σωστή βοηθούν να περάσει το μήνυμα της επικοινωνίας από τον πομπό στο δέκτη αυτούσιο. Ως εκ τούτου, προσωπικά δίνω έμφαση στις επικοινωνιακές δεξιότητες όταν διδάσκω Αγγλικά στους μαθητές μου. Για να κάνω το μάθημα πιο ελκυστικό και να πετύχω όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα χρησιμοποιώ διάφορες εφαρμογές και λογισμικά, όπως τα εργαλεία του Web 2.0, την πλατφόρμα του Moodle κ.α. Για να ενημερωθώ για τις τελευταίες εξελίξεις στο θέμα της χρήσης των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη συμμετέχω άλλοτε ως φοιτητής κι άλλοτε ως επιμορφωτής/βαθμολογητής στα σεμινάρια για την “Αξιοποίηση Τεχνικών Ασύγχρονης και εξ αποστάσεως Διδασκαλίας μέσα από το Περιβάλλον Ηλεκτρονικής Μάθησης Moodle” που πραγματοποιείται τα τελευταία δέκα χρόνια πανελλαδικά από ομάδα επιμορφωτών με κύριο σχεδιαστή τον συνάδελφο Βασίλη Νταλούκα. Τα τελευταία δύο χρόνια είμαι μέντορας στους ομίλους “CriticalMedia4Teens” και “Building Environmental Democracy”.



Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων