Έχουν εντυπωσιακή εμφάνιση, υπερβολικά πολλούς ίππους και συγκλονιστικές επιδόσεις. Ο λόγος για τα ηλεκτρικά hypercars που σε ότι αφορά τις αποδόσεις και τις επιδόσεις έχουν φέρει τα πάνω κάτω σε αυτήν την ιδιαίτερη και προβεβλημένη κατηγορία.
Από την άλλη όμως η δημοτικότητά τους είναι περιορισμένη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Nevera των 2,0 εκατομμυρίων ευρώ της κροατικής Rimac. Όταν είχε παρουσιαστεί πριν από τρία χρόνια ο ιδιοκτήτης της εταιρείας έκανε λόγο για πωλήσεις 150 μονάδων μέσα σε αυτήν την τριετία.
Τα στοιχεία όμως λένε πως μόλις 50 έχουν βρει αγοραστή, την ίδια στιγμή που hypercars με συμβατικούς κινητήρες με ανάλογη ή και υψηλότερη τιμή γίνονται ανάρπαστα ήδη από τη στιγμή που παρουσιάζονται.
Ο λόγος για αυτό πρέπει να αναζητηθεί στη λογική και τη νοοτροπία των ανθρώπων που μπορούν να διαθέσουν αυτά τα ποσά προκειμένου να αποκτήσουν ένα αυτοκίνητο. Και οι οποίοι θέλουν πέρα από τα νούμερα να υπάρχει η όποια προστιθέμενη αξία προκύπτει από την παράδοση μιας μάρκας και το συναίσθημα που τη συνοδεύει.
Κάτι που μέχρι στιγμής δεν μπορούν να παρέχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ όπως λέει και ο Rimac η κατάσταση δεν πρόκειται να αλλάξει τα επόμενα χρόνια.
Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που η Bugatti, που ανήκει στον όμιλο της Rimac που με τη σειρά του είναι άμεσα συνδεδεμένος με αυτόν της Volkswagen, δεν εξέλιξε ένα ηλεκτρικό μοντέλο ως διάδοχο της Chiron αλλά ένα με έναν καινούργιο V16. Ο οποίος επιπλέον έχει και εξαιρετικό ήχο, που επίσης λείπει από τα EVs. Ανεξάρτητα από τους ίππους και τις επιδόσεις τους.
Κάτω από : Τεχνολογία