Ο νέος κανονισμός για τις εκπομπές ρύπων Euro 7 θα έχει άμεσο κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που θα είναι έως και 10 φορές υψηλότερο από τις προβλέψεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, δήλωσε η ACEA (Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων), επικαλούμενη μια νέα μελέτη. (Κεντρική φωτό ο επικεφαλής της ACEA και της Renault Luca de Meo.)
Πόσο θα στοιχίσει ανά αυτοκίνητο το Euro 7
Το άμεσο κόστος για τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα και τα φορτηγά, συμπεριλαμβανομένων των δαπανών έγκρισης τύπου, επενδύσεων και εξοπλισμού, για τη συμμόρφωση με το Euro 7 θα ανέλθει σε 1.862 ευρώ ανά όχημα, έναντι 184 ευρώ ανά όχημα που εκτιμά η Επιτροπή, σύμφωνα με τη μελέτη της εταιρείας συμβούλων Frontier Economics, η οποία είναι εντολοδόχος του ACEA.
Το άμεσο κόστος για τα λεωφορεία και τα φορτηγά θα ήταν κατά μέσο όρο 11.707 ευρώ ανά όχημα, έναντι 2.765 ευρώ που εκτιμά η Επιτροπή, σύμφωνα με τη μελέτη. Η ACEA δήλωσε ότι η αύξηση των τιμών για τους καταναλωτές και τις εταιρείες που αγοράζουν αυτά τα οχήματα θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη.
Κάτω από : Τεχνολογία | Με ετικέτα: Αυτοκίνηση