ΞΕΚΙΝΑΜΕ!!!

0

Συγγραφέας: Άννα Π. | Κατηγορία Ανακοινώσεις | , στις 07-09-2024

IMG 3948

Σας ενημερώνουμε ότι:
1. την Δευτέρα 09-09-2024 και ώρα 18:00 μ.μ. θα πραγματοποιηθεί ενημερωτική συνάντηση των νηπιαγωγών με τους γονείς για τη λειτουργία του νηπιαγωγείου
2. ο αγιασμός του 9ου Νηπιαγωγείου Συκεών θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11-9-2024 στις 9.00π.μ. στον αύλειο χώρο του 4ου Δημοτικού Σχολείου.

Ώρα για παγωτό!

0

Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ | Κατηγορία Καθημερινές δραστηριότητες | , στις 09-06-2024

1

 

Καλό καλοκαίρι και καλή αντάμωση!

Καλοκαιρινες δραστηριότητες!

0

Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ | Κατηγορία Εποχιακά θέματα, Καθημερινές δραστηριότητες | , στις 05-06-2024

3 1

 

4

«Φυτεύω, υιοθετώ ένα δέντρο δίνω ανάσα»

0

Συγγραφέας: ΚΕΛΙΟΥΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ | Κατηγορία Ανακοινώσεις | , στις 03-06-2024

Φέτος τα τμήματα του ολοήμερου ανέλαβαν να συμμετέχουν στο δίκτυο «Φυτεύω, υιοθετώ ένα δέντρο δίνω ανάσα» υπό την αιγίδα των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ/ΚΠΕ) Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου, Κιλκίς, Ποροΐων και η Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης δια της Υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

Σκοπός του Εκπαιδευτικού Δικτύου Δράσης είναι να ενημερωθεί και να ευαισθητοποιηθεί η σχολική κοινότητα για τη σημασία των δέντρων, ειδικά μέσα στις πόλεις, με αφορμή τις παγκόσμιες προσπάθειες για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Με άλλα λόγια, να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί σχετικά με τον ρόλο που παίζουν τα δέντρα στη βελτίωση του αστικού περιβάλλοντος και στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής.

Στόχοι πολλοί προσαρμοσμένοι κάθε φορά στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών και γι’ αυτό χωρίστηκε και το πρόγραμμα σε τρία μέρη: «γνωρίζω το δέντρο», «φυτεύω το δέντρο» και «τα δέντρα στη πόλη». Το πρόγραμμα για ολοκληρωθεί χρειάστηκαν 3 μήνες. Παρακάτω θα ακολουθήσει μια ενδεικτική περιγραφή κάποιων δραστηριοτήτων που ολοκληρώσαμε.

Στη πρώτη φάση: «Γνωρίζω το δέντρο»Ανώνυμο σχέδιο 1

Ακούγοντας το τραγούδι «το δέντρο» του Δεληβορία και παίζονται ένα παιχνίδι με σταμάτημα και οδηγίες τα παιδιά ζωγράφισαν τις πρότερες γνώσεις που είχαν για τα δέντρα.

 

 

 

 

Στη συνΑνώνυμο σχέδιοέχεια μιλήσαμε για τα μέρη του δέντρου και τα μελετήσαμε. Χωριστήκαμε σε ομάδες και κάθε ομάδα ανέλαβε να παρατηρήσει και να καταγράψει όσες περισσότερες πληροφορίες μπορούσε για το μέρος το δέντρου που είχε μπροστά του. Στο τέλος η κάθε ομάδα παρουσίασε στις υπόλοιπες τα αποτελέσματα.

 

 

 

 

 

Αφού εξοικειωθήκαμε με τις λέξεις ρίζες, κορμός, κλαδί και φύλλο συμπληρώσαμε αντίστοιχα φύλλα εργασίας.Ανώνυμο σχέδιο 2

Στην συνέχεια διακρίναμε τα φυλλοβόλα από τα αειθαλή, παίξαμε κινητικά παιχνίδιαΑνώνυμο σχέδιο 3

και ολοκληρώσαμε μία ομαδοποίηση.Ανώνυμο σχέδιο 4

Ακόμη ζητήσαμε για την φωτοσύνθεση, είδαμε βιντεάκια και μαγειρέψαμε και εμείς τη δικιά μας γλυκόζη με την βοήθεια του παραμυθιού «Η ιστορία της φωτοσύνθεσης».

Ανώνυμο σχέδιο 5

Κατανοήσαμε γιατί οι εποχές επηρεάζουν τα δέντρα και εξηγήσαμε τι επίδραση έχουν   στα φυλλοβόλα και τι στα αειθαλή και ολοκληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας. Στο τέλος αυτού του μέρους ζητήσαμε  τι προσφέρουν τα δέντρα στον άνθρωπο, στους άλλους οργανισμούς και στο περιβάλλον με αφορμή το παραμύθι «Το δέντρο που έδινε».

Στη Δεύτερο φάση «φυτεύω το δέντρο»Ανώνυμο σχέδιο 6

Αρχικά είδαμε βίντεο πως αναπτύσσονται τα δέντρα και τα μιμηθήκαμε μέσα από κινητικά παιχνίδια. Στη συνέχεια τοποθετήσαμε σε χρονική σειρά κάρτες με χρονική ακολουθία των σταδίων ανάπτυξης του φυτού. Έπειτα ενημερωθήκαμε ότι θα έρθουν δέντρα στο σχολείο μας και ζητήσαμε που θα τα φυτέψουμε. Αρχικά διαπιστώσαμε ότι ο χώρος είναι μικρός και ότι δεν χωράνε αλλά ακούστηκε η ιδέα να μετακινηθούν τα κάγκελα της αυλής. Η διευθύντρια με την βοήθεια του δήμου διαμόρφωσαν την αυλή έτσι ώστε να ολοκληρώσουμε τη φύτευση. Πράγμα που υλοποιήθηκε με την βοήθεια των κηπουρών του δήμου. Φυτέψαμε 4 δέντρα και πολλά λουλούδια ομορφαίνοντας την αυλή μας.

Συζητήσαμε πως θα τα φροντίζουμε και κάναμε ένα πρόγραμμα ποτίσματος. Ακόμη φτιάξαμε και κρεμάσαμε ταμπέλες με στοιχεία σε κάθε δέντρο.

 

Τρίτη φάση «τα δέντρα στη πόλη»

Συζητήσαμε που βλέπουμε δέντρα στην πόλη και πως τα συμπεριφερόμαστε. Διαβάσαμε το παραμύθι «Δεντράκι γιατί κλαις;» και σκεφτήκαμε τι πρέπει να κάνουμε από δω και εμπρός για την προστασία των δέντρων της γειτονίας μας. Στο τέλος δημιουργήσαμε μια αφίσα για την προστασία των δέντρων στις πόλεις για να μυήσουμε και άλλους πολίτες να τα φροντίζουν και να τα αγαπάνε όπως εμείς.Ανώνυμο σχέδιο 7

Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τις τοπικές αρχές που μας βοήθησαν να διαμορφώσουμε την αυλή, μας άνοιξαν τις τρύπες για φυτέψουν και μας προμήθευσαν λουλούδια για να ομορφύνουμε την αυλή μας.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2023-2024 “Τον ΚΟΚ αγαπώ και με ασφάλεια κυκλοφορώ”

0

Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ | Κατηγορία Εργαστήρια Δεξιοτήτων | , στις 05-05-2024

Κύριος σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος για την Οδική Κυκλοφορία και Ασφάλεια είναι να γνωρίσουν τα παιδιά τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τον τρόπο με τον οποίο κινούνται τα οχήματα και οι πεζοί, να κατανοήσουν τους κανόνες της οδικής συμπεριφοράς και να αναπτύξουν δεξιότητες ασφαλούς μετακίνησης, αντίληψης και αντιμετώπισης των κινδύνων του δρόμου.

 

2

 

3

 

Εγγραφές στα νηπιαγωγεία για το σχολ.ετος 2024-2025

0

Συγγραφέας: Γεωργία Κ. | Κατηγορία Ανακοινώσεις | , στις 19-04-2024



Λήψη αρχείου

Απόκριες!

0

Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ | Κατηγορία Ανακοινώσεις | , στις 14-03-2024

1 min 1 12 min 1 1
3 min

2 min 2 1 min 2

Ανθισμένη Αμυγδαλιά!

0

Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ | Κατηγορία Εποχιακά θέματα, Καθημερινές δραστηριότητες | , στις 01-03-2024

1 min 1

2 min 1

Το μαγικό γάντι – Δραματοποίηση παραμυθιου

0

Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ | Κατηγορία Εποχιακά θέματα, Καθημερινές δραστηριότητες | , στις 27-02-2024

  Το μαγικό γάντι” ένα παραδοσιακό Ουκρανικό παραμύθι!

2 min 1

1 min 13 min

 

Χειμώνας στο Νηπιαγωγείο μας! Ψυχοκινητικές δραστηριότητες!

0

Συγγραφέας: ΑΓΓΕΛΙΔΟΥ ΓΑΡΥΦΑΛΛΙΑ | Κατηγορία Εποχιακά θέματα, Καθημερινές δραστηριότητες | , στις 10-02-2024

5 min

7 min

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση