Με θεατρικά σκετς, ποιήματα, χορούς και τραγούδια τιμήσαμε τους Ήρωες του 1821 και την μεγάλη εορτή του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου….
Στα πλαίσια της υλοποίησης του σχεδίου δράσης με τίτλο: “Όλοι μαζί, είμαστε πιο δυνατοί”, πραγματοποιήσαμε επιμορφωτική συνάντηση για τους γονείς/κηδεμόνες με θέμα: “Όρια και διαχείριση συγκρούσεων στην οικογένεια”.
Ομιλήτριες οι κοινωνικοί λειτουργοί κ.κ. Μαρία Παναγιώτα Παρασκευοπούλου και Παναγιώτα Χλιάρα που μέσα από την παρουσίασή τους και τη διαλογική συζήτηση με τους γονείς, προσπάθησαν να αναλύσουν την έννοια των ορίων και τη σημασία τους στην ειρηνική διαχείριση και επίλυση των συγκρούσεων.
Στα πλαίσια υλοποίησης του σχεδίου δράσης με τίτλο: “Όλοι μαζί, είμαστε πιο δυνατοί”, πήγαμε για τα κάλαντα της ‘Ανοιξης ή Χελιδονίσματα, σε μια ξεχωριστή παρέα στο ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ “Ηλίανθος”. Φτιάξαμε τα χελιδόνια μας σε ανοιξιάτικο στεφάνι και τα παιδιά πρότειναν να τους προσφέρουμε κουλουράκια πορτοκαλιού που τα φτιάξαμε στο νηπιαγωγείο.
Στο φιλόξενο χώρο του ΚΔΑΠ μας υποδέχτηκαν οι εργαζόμενοι και μετά τις σχετικές συστάσεις τραγουδήσαμε τα κάλαντα της άνοιξης στους παρευρισκόμενους. Προσφέραμε τα κεράσματά μας και τα παιδιά δημιούργησαν ανοιξιάτικο ατομικό καδράκι με την προτροπή και βοήθεια των υπευθύνων του κέντρου…

Ευχαριστούμε για τα δωράκια σας !!!
Τα παιδιά δημιούργησαν αφίσες, τσολιαδάκια, Αμαλίες και τους Ήρωες για τη διακόσμηση του σκηνικού μας…
Σήμερα κάναμε έναν ανοιξιάτικο περίπατο στο ολάνθιστο προαύλιο του σχολείου μας και γίναμε μικροί εξερευνητές-παρατηρητές.
Παρατηρήσαμε τον ουρανό,τα σύννεφα,αν έχουν έρθει τα χελιδόνια,είδαμε τα κλαδιά των δέντρων γεμάτα με μπουμπούκια.Επίσης είδαμε τις πρώτες πεταλούδες καθώς και αρκετές μελισσούλες στις ανθισμένες μαργαρίτες.Βρήκαμε φωλιές μυρμηγκιών , σκαθάρια.Μαζέψαμε πολλά αγριολούλουδα κυρίως μαργαρίτες,μετρήσαμε τα πέταλά τους,παίξαμε:μ΄ αγαπάει, δεν μ΄αγαπάει.
Εντοπίσαμε και άλλα μικρά αγριολούλουδα και χαρήκαμε πολύ όταν είδαμε 3μικρές κόκκινες<< αδερφούλες>>,παπαρούνες που τις βάλαμε και αυτές στο καλάθι μας.
Μετά από αυτές τις όμορφες εμπειρίες και επιστρέφοντας στην τάξη μας ζωγραφίσαμε ,κόψαμε λουλούδια και φτιάξαμε όμορφες ανοιξιάτικες κατασκευές με τις οποίες διακοσμήσαμε την τάξη μας.
Τις επόμενες ημέρες παίξαμε με τη Σούλα Μελισσούλα το αγαπημένο μας ρομποτάκι(BEE-BOT) . Τη βοηθήσαμε να πάει στο αγαπημένο της λουλούδι (κόκκινο,κίτρινο,μωβ,πορτοκαλί…)μέσα από διαφορετικές διαδρομές που επέλεξαν τα παιδιά και προγραμματίζοντάς την ανάλογα κάθε φορά.
Την κυρά Σαρακοστή
που ‘ναι έθιμο παλιό,
οι γιαγιάδες μας την φτιάχναν
με αλεύρι και νερό.
Ακολουθώντας το έθιμο φτιάξαμε κι εμείς την κυρά Σαρακοστή με τα χεράκια μας και τη διακοσμήσαμε …..




Τα παιδιά ζωγράφισαν και έκοψαν τη δική τους Σαρακοστή….
Στο ολοήμερο τμήμα φτιάξαμε μια ομαδική κατασκευή με την Κυρά-Σαρακοστή με την οποία στολίσαμε την τάξη μας.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Εγγραφές 2025-2026
Σας ανακοινώνουμε, ότι οι εγγραφές για τα Νήπια – Προνήπια , σχολικού έτους 2025-26 θα πραγματοποιηθούν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από την 5η Μαρτίου 2025 ως και την 24η Μαρτίου 2025, μέσω της πλατφόρμας https://proti–eggrafi.services.gov.gr/
Νήπια : Όσα γεννήθηκαν το έτος 2020
Προνήπια : Όσα γεννήθηκαν το έτος 2021
Δικαιολογητικά που θα προσκομιστούν ΜΕΤΑ την αίτηση εγγραφής:
* Για την εγγραφή αλλοδαπών μαθητών: πιστοποιητικό γέννησης, επίσημα μεταφρασμένο ή Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης(προσωρινά)
Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και επίσκεψη στο Νηπιαγωγείο :
Δευτέρα έως Παρασκευή: 12:15΄- 13:15΄
Τηλέφωνο : 2621035478
ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ 9ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΠΥΡΓΟΥ:
|
9ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ |
Αφετηρία Ανώνυμη- Παπαφλέσσα- Αγίου Γεωργίου – Αβέρωφ- Σαρανταπόρου – Διονυσίου Βέρρου – Ολυμπίων μέχρι Εθνική οδό – Κολιρέϊκες Παράγκες |
ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ στην πλατφόρμα https://proti-eggrafi.services.gov.gr/
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:
α) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή
β) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
γ) Βεβαίωση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
δ) Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωσή του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες, προκειμένου να τις πραγματοποιήσουν. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.
Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο . Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.
Μπορείτε να δείτε τη Ζώνη του 9ου Νηπιαγωγείου εδώ!
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ
Τα παιδιά που φοιτούν τη τρέχουσα σχολική χρονιά ως ΠΡΟΝΗΠΙΑ δεν ξαναγράφονται αλλά θα πρέπει να συμπληρώσουν Αίτηση –Δήλωση ενδιαφέροντος για το Ολοήμερο Προαιρετικό Τμήμα και το Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής την οποία θα σας δώσει το Νηπιαγωγείο.
Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου
Σας παραθέτουμε την εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ σχετικά με τις εγγραφές μαθητών/τριών στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-2026.
9o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ
Το 9ο Νηπιαγωγείο Πύργου ιδρύθηκε το 1982 και στεγάστηκε έως το 2011 σε αίθουσα του 5ου Δημοτικού Σχολείου Πύργου, στη βορειανατολική περιοχή της πόλης του Πύργου.Λειτούργησε ως Πειραματικό το Σχολικό έτος 1987-1988, και 1988-1989 εφαρμόζοντας μαζί με 50 άλλα νηπιαγωγεία σε όλη τη χώρα το πρωτοεκδοθέν βιβλίο δραστηριοτήτων για το Νηπιαγωγείο, η εφαρμογή του οποίου έγινε σ όλα τα Νηπιαγωγεία της χώρας από το 1990 και μετά. Ξεκίνησε ως μονοθέσιο αλλά στην πορεία, αφού αυξήθηκε το μαθητικό δυναμικό του, το 2008 αναβαθμίστηκε οργανικά σε διθέσιο. Από το σχολικό έτος 2010 δημιουργήθηκε Ολοήμερο τμήμα και κάθε σχολικό έτος, ανάλογα με τα αιτήματα των γονέων λειτουργεί τμήμα Πρόωρης Υποδοχής(πληρούντων των προϋποθέσεων)
Από το έτος 2011 μεταφερθήκαμε σε ιδιόκτηκο νεόδμητο κτήριο, δίπλα στο 5ο δημοτικό, ευάερο ευήλιο με μεγάλο προαύλιο που καλύπτει τις ανάγκες των παιδιών της περιοχής.
Κάθε σχολικό έτος στο νηπιαγωγείο μας υλοποιούμε Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων και συμμετέχουμε σε εθελοντικές οργανώσεις και δίκτυα για το περιβάλλον, το κλίμα την αειφορία και τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Από το σχολικό έτος 2021-2022 υλοποιούμε τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων από τους 4 Θεματικούς κύκλους, Σχέδιο Δράσης – ένα ανά σχολικό έτος και Διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας από εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ06.
Δράσεις Ενεργού Πολίτη προγραμματίζουμε και υλοποιούμε από το σχολικό έτος 2024-2025.