Άλλη μια σχολική χρονιά φτάνει στο τέλος της! Φωτογραφηθήκαμε και φτιάξαμε τις ατομικές κορνιζούλες, για να θυμόμαστε τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες του Νηπιαγωγείου. Εκτός από τις κορνίζες, φτιάξαμε ταΐστρες για τον κήπο ή το μπαλκόνι από χάρτινο κουτί γάλακτος, για τα πουλάκια και φυσικά πριν μπουν τα σποράκια για τα πουλιά, μπήκαν λιχουδιές και γλυκές ευχές αποχωρισμού, για τα μικρά μας, που θα σταματήσουν τα τιτιβίσματα για λίγο!
Όσο για τις εργασίες που δημιουργήσαμε, τακτοποιημένα σε φακέλους μπήκαν σε οικολογικές τσάντες με το λογότυπο του Νηπιαγωγείου μας και το μήνυμα που εκπέμπει ο πλανήτης μας:
“ΣΩΣΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ”
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!










































































