Στις 6 Μαρτίου 2023 ασχοληθήκαμε με το φαινόμενο του εκφοβισμού και της βίας στο σχολικό περιβάλλον. Παρακολουθήσαμε διαδικτυακά την εκδήλωση του οργανισμού “Το Χαμόγελο του Παιδιού” και ακούσαμε την Ψυχολόγο κ. Γκίκα. Το μήνυμα “Μίλα τώρα” μας ενέπνευσε για να δημιουργήσουμε την αφίσα με τα όμορφα χαμόγελά μας, την οποία στείλαμε στη σχολική δράση “Μίλα Τώρα”. Όταν τα παιδιά δε φοβούνται και μιλούν για αυτά που τους συμβαίνουν “ανθίζουν λουλούδια” και απελευθερώνονται θετικά συναισθήματα. Αποδώσαμε το “μίλα τώρα” με κατασκευές από διάφορα υλικά!






































































































