Με το θεατρικό “Ασπρογάλανο Πανί” , ποιήματα και τραγούδια τιμήσαμε τους Ήρωες της 28ης Οκτωβρίου 1940…
ΖΗΤΩ Η 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940!!!
28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 – ΣΗΜΑΙΑ
Ατομική κατασκευή σημαίας….
Γνωρίζοντας σημαίες άλλων Κρατών:Ταξινομήσεις-ομαδοποιήσεις
το “ΟΧΙ” σε ατομική κατασκευή…
Ατομική Κατασκευή “το Μετάλλιο του Ήρωα”
Προγραμματίσαμε τη μελισσούλα ρομπότ(Beebot) να φτάσει στην λεξούλα “ΟΧΙ”
Ομαδική κατασκευή σκηνικού
Σε χαρτί του μέτρου ζωγραφίσαμε τα βουνά της Πίνδου, τις γυναίκες Ηπειρώτισσες που κουβαλούσαν τα πολεμοφόδια στους φαντάρους μας καθώς και τους φαντάρους μας που πολεμούσαν.
Το σκηνικό μας ολοκληρώθηκε από τους μικρούς μαθητές και των 2 τμημάτων και πραγματοποιήσαμε τη γιορτή μας με ποιήματα ,θεατρικό έργο και τραγούδια.
ΧΡΥΣΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ!!!
Η κ. Φούλα , η Διατροφούλα μας μ’ιλησε για τις κατηγορίες των τροφών , τις υγιεινές και μη υγιεινές τροφές και τη συχνότητα κατανάλωσής τους. Τα φρούτα μαζί με τα λαχανικά βρίσκονται στη βάση της πυραμίδας και επιβάλλεται να καταναλώνουμε έως και 5 μερίδες την ημέρα… Τους χρυσούς κανόνες διατροφής τους αποτυπώσαμε στο μήλο μας…
Τα νήπιά μας κόβουν ,κολλούν και έτοιμη η κυρία Διατροφή ….
Επίσης παίξαμε με τις τροφές ,τις αναγνωρίσαμε σε σχετικές κάρτες, κάναμε ομαδοποιήσεις, ταξινομήσεις.
ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!!!
Τα παιδιά προκειμένου να γνωριστούν μεταξύ τους πιο καλά παρουσιάζουν τον εαυτό τους, τις προτιμήσεις τους και αγαπημένα πράγματα και βρίσκουν κοινά χαρακτηριστικά με τα άλλα παιδιά. Η νηπιαγωγός καταγράφει σε ατομικό δελτίο όσα απαντούν τα παιδιά.
Στην ίδια θεματική για τον εαυτό μας αφού τον περιγράψαμε κοιτάζοντας το είδωλο μας στον καθρέφτη προσπαθήσαμε να φτιάξουμε ένα πρόσωπο χωρίς να το βλέπουμε και το αποτέλεσμα ήταν πολύ αστείο….
ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ!!!
Μιλώντας για την οικογένεια και τα μέλη που την αποτελούν τα παιδιά ζωγράφισαν το σπιτάκι τους και μέσα την οικογένειά τους…
Παίξαμε με τις λέξεις:οικογένεια,μαμά,μπαμπάς,παιδιά,γιαγιά,παππούς και τις συνθέσαμε σωστά.
Απολαύσαμε το κλασσικό παραμύθι: Η Χρυσομαλλούσα και παίξαμε με κάρτες αντιστοιχίζοντας το κάθε μέλος της οικογένειας των αρκούδων με τα αντικείμενά τους.
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ!!!
Κάθε παιδάκι προσπαθεί να “γράψει” το όνομά του! Μέσα από ποικίλες δραστηριότητες μαθαίνουν να αναγνωρίζουν το αρχικό τους γράμμα αλλά και ολόκληρο…. Μία από τις ομαδικές δράσεις είναι η κατασκευή του τρένου της τάξης μας, κάθε βαγόνι κι ένα παιδί. Στη συνέχεια το τρένο διακόσμησε τον τοίχο μας…
Μαθαίνοντας το αρχικό γράμμα του ονόματός μας βρήκαμε πόσα παιδιά έχουν την ίδια αρχική φωνούλα και με την τεχνική του κολλάζ φτιάξαμε όμορφες συνθέσεις!
Μια άλλη δραστηριότητα που αρέσει στα παιδιά είναι να “ψαρεύουν”το όνομά τους….
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν βρίσκοντας το αρχικό τους γράμμα μέσα σε μια λεκανίτσα με νερό…
Για τη σύνθεση του ονόματος των παιδιών χρησιμοποιούμε καπάκια στα οποία γράψαμε γράμματα και με τη βοήθεια καρτελών συνθέτουν το όνομα ….
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ!!!
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας. Είχαμε τη χαρά να μας επισκεφθεί η κ. Δήμητρα, γιαγιά του Γιαννάκη, η οποία μας μίλησε για τα παιδικά της χρόνια στο χωριό, το σχολείο που πήγαιναν πρωί – απόγευμα , τα ομαδικά παιχνίδια στις γειτονιές(κουτσό, αμπάριζα, κυνηγητό, τα μήλα, κρυφτό, περνά-περνά η μέλισσα, το μαντηλάκι..), τις κούκλες που έφτιαχναν από κουρελάκια ραμμένα σε ξύλα, τις καρότσες από λάσπη και καλάμια και τόσα άλλα… Μάθαμε ότι στο σχολείο έπαιρναν πρωινό και είχαν μαγείρισσα που ετοίμαζε φαγητό για το μεσημέρι. Στο σπίτι επέστρεφαν το απόγευμα, την ώρα που γύριζαν οι μεγάλοι από τις δουλειές στα χωράφια. ‘Οταν τελείωσε το Δημοτικό ήρθε στην πόλη και δούλευε, δεν συνέχισε στο Γυμνάσιο αφού η οικογένεια είχε οκτώ παιδιά και υπήρχε φτώχια. Μετά από όσα μας αφηγήθηκε μας τραγούδησε τραγούδια που θυμόταν από τα σχολικά της χρόνια, μας κέρασε καραμελίτσες και της ευχηθήκαμε “Χρόνια Πολλά”.
Στην τάξη για να τιμήσουμε τον παππού και τη γιαγιά, φτιάξαμε μια καρτούλα δωράκι με πολλή αγάπη.
ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ
ΓΙΑΓΙΑ, ΠΑΠΠΟΥ
ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ!!!
27 Σεπτεμβρίου 2024, Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού!
Φορέσαμε τα αθλητικά μας και αφιερώσαμε την ημέρα στον Αθλητισμό. Περπατήσαμε γύρω από τα σχολικά συγκροτήματα του Νηπιαγωγείου μας και του γειτονικού μας Δημοτικού σχολείου, κάναμε σκυταλοδρομία, πηδήσαμε εμπόδια, παίξαμε την μπάλα με το πολύχρωμο αερόστατο, περπατήσαμε ισορροπώντας σε σανίδες…
9o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΥΡΓΟΥ
Το 9ο Νηπιαγωγείο Πύργου ιδρύθηκε το 1982 και στεγάστηκε έως το 2011 σε αίθουσα του 5ου Δημοτικού Σχολείου Πύργου, στη βορειανατολική περιοχή της πόλης του Πύργου.Λειτούργησε ως Πειραματικό το Σχολικό έτος 1987-1988, και 1988-1989 εφαρμόζοντας μαζί με 50 άλλα νηπιαγωγεία σε όλη τη χώρα το πρωτοεκδοθέν βιβλίο δραστηριοτήτων για το Νηπιαγωγείο, η εφαρμογή του οποίου έγινε σ όλα τα Νηπιαγωγεία της χώρας από το 1990 και μετά. Ξεκίνησε ως μονοθέσιο αλλά στην πορεία, αφού αυξήθηκε το μαθητικό δυναμικό του, το 2008 αναβαθμίστηκε οργανικά σε διθέσιο. Από το σχολικό έτος 2010 δημιουργήθηκε Ολοήμερο τμήμα και κάθε σχολικό έτος, ανάλογα με τα αιτήματα των γονέων λειτουργεί τμήμα Πρόωρης Υποδοχής(πληρούντων των προϋποθέσεων)
Από το έτος 2011 μεταφερθήκαμε σε ιδιόκτηκο νεόδμητο κτήριο, δίπλα στο 5ο δημοτικό, ευάερο ευήλιο με μεγάλο προαύλιο που καλύπτει τις ανάγκες των παιδιών της περιοχής.
Κάθε σχολικό έτος στο νηπιαγωγείο μας υλοποιούμε Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων και συμμετέχουμε σε εθελοντικές οργανώσεις και δίκτυα για το περιβάλλον, το κλίμα την αειφορία και τα ανθρώπινα δικαιώματα.
Από το σχολικό έτος 2021-2022 υλοποιούμε τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων από τους 4 Θεματικούς κύκλους, Σχέδιο Δράσης – ένα ανά σχολικό έτος και Διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας από εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ06.
Δράσεις Ενεργού Πολίτη προγραμματίζουμε και υλοποιούμε από το σχολικό έτος 2024-2025.

















































































































































