Χ.Ο.Π.Α. ΗΡΩΕΣ 112
Το νηπιαγωγείο μας συμμετέχει σε μια δράση μέσα από την οποία
τα νήπια μας θα γνωρίσουν τους Χ.Ο.Π. Α. ΗΡΩΕΣ, θα ενημερωθούν για
τον κακό τον θρόμβο (εγκεφαλικό) και θα μάθουν να βοηθούν αγαπημένα
πρόσωπα (τον παππού και τη γιαγιά).
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2024-2025 -Τίτλος: Τον Κ.Ο.Κ αγαπώ. Με ασφάλεια κυκλοφορώ
Τα εργαστήρια είναι βασισμένα στο το υλικό του 4ου Νηπιαγωγείου Κορωπίου .
Ο βασικός σκοπός των εργαστηρίων είναι να αντιληφθούν τα παιδιά την αναγκαιότητα ύπαρξης
και τήρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, προκειμένου να μετακινούνται με ασφάλεια στο δρόμο,
είτε ως πεζοί, είτε ως επιβάτες οχήματος, είτε οδηγώντας ποδήλατο.
Συζήτηση με θέμα τη μετακίνηση των παιδιών στο Νηπιαγωγείο και δημιουργία γραφήματος.
Ανίχνευση των απόψεων των παιδιών για τους φωτεινούς σηματοδότες.

Σήματα παντού, αλλά τί σημαίνουν ? Άραγε ποια γνωρίζουμε
Ο Σταμάτης και ο Γρηγόρης
“Διάβαση πεζών”.
Τα παιδιά μαθαίνουν πως να διασχίσουν το δρόμο
Ξεχωρίζουν κάρτες με τη σωστή και λάθος συμπεριφορά
Εξάσκηση και στον Η/Υ με μια παρουσίαση της τροχαίας Εορδαίας
Κράτα με σφιχτά από το χέρι
Βάλαμε και τη μέλισσα ρομπότ να κάνει ασφαλείς διαδρομές
H μαθήτρια μας δείχνει τα μέτρα ασφάλειας που παίρνει όταν πηγαίνει βόλτα με το ποδήλατο της
Περπατάω πάνω στη μακέτα
Mπαίνω στο αυτοκίνητο και φοράω πάντα ζώνη
Μάθαμε τι σημαίνουν οι κινήσεις του τροχονόμου, φτιάξαμε καπέλα
και πήραμε … δίπλωμα!
Eυχαριστούμε τον τροχονόμο κ. Βούρα Ματθαίο για την ωραία παρουσίαση ,
τις πολύτιμες πληροφορίες και τα δωράκια που μας χάρισε!
Αξιολόγηση-Τελικός εννοιολογικός χάρτης
Καλώς ήρθες 2023 , Γενάρης
Με τη σειρά το ραβδάκι με το αστέρι περνάει από κάθε παιδί
και όποιος το κρατά κάνει μια ευχή για το 2023.
Καταγράφουμε τις ευχές των παιδιών και υπογράφουν.
Κόψαμε και βάψαμε τα καπέλα του 2023.
Μαθηματικά και παιχνίδι
Η κοπή της β;ασιλόπιτας,κατασκευασμένη από τη χρυσοχέρα μανούλα μας Μάρθα Λαζαρίδου
και η τυχερή απ’ το τμήμα 1 Εβελίνα
Αγγλικά και οι στόχοι μας για το 2023.
Του Γενάρη το φεγγάρι λάμπει σα μαργαριτάρι
Το εξώφυλλο του χειμώνα
Οι παροιμόες του Γενάρη
Η χειμερία νάρκη
Μαθαίνω για τη ζωή στους πόλους της γης και κατασκευάζω πολικά χωριά
Μαθαίνω μαθηματικά με τους πιγκουίνους
ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ… ΜΕ ΕΝΑ ΦΥΛΛΟ.
Σπoρά-διατροφή
28η Οκτωβρίου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ- Τίτλος: Nηπίων παιδεία, το πρώτο βήμα για τη δημοκρατία.
Οι προτεινόμενες δραστηριότητες αναπτύσσονται σε ένα υποστηρικτικό
περιβάλλον μάθησης, ενθαρρύνοντας την ενεργό εμπλοκή των παιδιών και
εστιάζουν στην καλλιέργεια και ανάπτυξη γνωστικών και μεταγνωστικών
ικανοτήτων, αξιοποιώντας τις αρχές της παιδαγωγικής ψυχολογίας.
Οι δραστηριότητες είναι κατάλληλα διαμορφωμένες και διαφοροποιημένες ώστε να
μπορούν να συμμετέχουν όλα τα παιδιά.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Aς γνωριστούμε παίζοντας
Παιχνίδια γνωριμίας και δεσίματος της ομάδας.
Ένα μπουκέτο με λουλούδια.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Όλοι έχουμε θέση στη τάξη του νηπιαγωγείου μας.
Διαβάσαμε το παρακάτω παραμύθι, αναγνωρίσαμε τα συναισθήματα μας
και τα διαχωρίσαμε σε θετικά και αρνητικά.
Γίναμε κούκλα ,η Δώρα που είναι στεναχωρημένη, προσπαθήσαμε να προτείνουμε λύσεις για να την κάνουμε χαρούμενη.
Παρουσίαση της κοινωνικής ιστορίας
από το υλικό του ΙΕΠ και δημιουργία πίνακα διπλής εισόδου με τις τεχνικές θυμού.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Εσύ και εγώ μαζί.
Φτιάχνουμε ένα πύργο με τουβλάκια. Κάθε παιδί έχει ένα τουβλάκι
με το όνομά του. Χορεύουμε γύρω από τον πύργο και κάθε φορά που
ακούει το παιδί το όνομά του, προσπαθεί να αφαιρέσει το τουβλάκι του
χωρίς να γκρεμίσει τον πύργο.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: O εαυτός μου.
Ομαδικό παιχνίδι «Ο κατάσκοπος»
Δίνεται η οδηγία στα παιδιά: «Περπατάς σαν κατάσκοπος με την εφημερίδα,
κρύβοντας το πρόσωπό σου, με στόχο να μην κοιτάς κανέναν/καμία
και να μη σε βλέπει και κανείς/καμία».
Με συνοδεία μουσικής τα παιδιά κινούνται στην τάξη.
Στο σταμάτημα του ήχου, τα παιδιά σταματούν να κινούνται
και καλούνται «κατασκοπικά» να παρατηρήσουν το διπλανό τους
και να εντοπίσουν ομοιότητες και διαφορές ως προς τα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: …και οι άλλοι.
Προβολή παραμυθιού: Η εχθρόπιτα
Φτιάχνουμε την αλυσίδα της φιλίας. Κάθε κρίκος και ένας φίλος.
Ποιοί είναι οι φίλοι μας
Δημιουργούμε εννοιολογικό πίνακα και καταγράφουμε τους τρόπους επίλυσης των συγκρούσεων με βάση τις προτάσεις των παιδιών.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Η ταυτότητά μου.
Μετά από συζήτηση σχετικά με τη μοναδικότητα μας,
φτιάξαμε και τα πρώτα μας δελτία ταυτότητας!
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Όλοι διαφορετικοί-όλοι ίσοι.
Κάθε παιδί συνθέτει την οικογένεια του με εικόνες-μέλη οικογένειας.
Κάθε οικογένεια είναι ξεχωριστή!
Φτιάχνουμε την πολύχρωμη οικογένεια μας!
Και στο τέλος την αποτυπώνουμε σε χαρτί.
Ρομποτική στο Νηπιαγωγείο
Ένα μικρό χεράκι κινεί το ρομποτάκι , πού το πηγαίνει ?
Στο αρχικό μας γράμμα
Στο όνομά μας
Στο αγαπημένο μας φθινοπωρινό φρούτο
Κινούμαστε στο χώρο
Συμμετέχουμε στην ευρωπαϊκή εβδομάδα κώδικα με τίτλο Elmer’s code
Bάφουμε με το χρωματικό κώδικα
Κωδικοποιούμε τη διαδρομή της μέλισσας προκειμένου να σχηματιστεί ο ελέφαντας
Και η βεβαίωση συμμετοχής μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα κώδικα
Φρούτα ζουμερά…φρούτα φθινοπωρινά!
Μια πιατέλα με φθινοπωρινά πιάτα περίμενε τα παιδιά στη παρεούλα.
Παρατηρήσαμε το χρώμα, την υφή τους, το σχήμα τους…
Τα μετρήσαμε και φυσικά τα γευτήκαμε!
Τα αναζητήσαμε στην αυλή μας.
Στα μαθηματικά, φτιάξαμε μοτίβα με φρούτα.
Κάναμε φθινοπωρινά καδράκια με τεχνική στένσιλ και τέμπερα
Στη ρομποτική οδηγήσαμε τη beebot στο αγαπημένο μας φθινοπωρινό φρούτο.
Και επειδή είμαστε σπουδαίοι καλλιτέχνες, δημιουργήσαμε
τα δικά μας ξεχωριστά μήλα.
Μια παρουσίαση με αινίγματα και βίντεο
























































































































