27/11/2022
Α τμήμα
Ξεκινήσαμε το νέο μας εργαστήριο δεξιοτήτων , που αφορά το ανθρωπινο σώμα, διερευνώντας τις γνώσεις των παιδιών αναφορικά με τις σωστές συμπεριφορές που καλούμαστε να επιδεικνύουμε, προκειμένου να φροντίζουμε το σώμα μας. Διαβάστε τις απαντήσεις που έδωσαν στο παρακάτω ιστόγραμμα.
1/12/2022
Μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες οι μαθητές γνωρίζουν και μαθαίνουν για το ανθρώπινο σώμα. Ο υπολογιστής επίσης, ως εργαλείο δουλειάς, μας βοήθησε να παίξουμε με τα ονόματα των μελών του σώματος.
Ως επέκταση της δραστηριότητας, οι μαθητές με την βοήθεια της εκπαιδευτικού, που διάβαζε τις λέξεις, συμπλήρωσαν τα παρακάτω φύλλα εργασίας.
2/12/2022
Γεμίσαμε στην τάξη ιατρούς και ασθενείς.
“Πες μου που πονάς, να σου πω σε ποιον γιατρό θα πας! ” Αφού παίξαμε αυτό το παιχνίδι, τα παιδιά συνειδητοποίησαν ότι υπάρχουν πολλές ειδικότητες ιατρών. Στην συνέχεια ακολούθησε δραματοποίηση με κατα φαντασίαν ασθενείς (στην κυριολεξία) και τις αντίστοιχες ειδικότητες ιατρών, να τους περιθάλπτουν.
5/12/22
Οι μαθητές ξεκίνησαν να ετοιμάζουν την ιατρική τους τσάντα, την οποία γέμισαν ιατρικά εργαλεία.
8/12/2022
Αναφορικά με την στοματική υγεία το θέμα ξεκίνησε η κα Άντα, των αγγλικών, όπου ετοίμασαν φύλλο εργασίας με τις υγιεινές και μη υγιεινές τροφές και συνεχίστηκε στην ολομέλεια με την κα Σοφία, συζητώντας για τον σωστό καθαρισμό και περιποίηση των δοντιών μας. Εν συνεχεία οι μαθητές ετοίμασαν ατομική εργασία για το portfolio.
Στα πλαίσια του συγκεκριμένου εργαστηρίου δεξιοτήτων είχε προγραμματιστεί, με τη συναίνεσση των γονέων επίσκεψη στο σχολείο μας από οδοντίατρο, προκειμένου να εξετάσει προληπτικά τους μαθητές. Η επίσκεψη αναβλήθηκε για τον επόμενο μήνα, από την οδοντίατρο.
13/12/2022
Αναφερόμενοι στις 5 αισθήσεις, παίζοντας και δοκιμάζοντες αυτές, καταλήξαμε να συμπληρώσουμε παρέα με τα μικράκια μας το παρακάτω φύλλο εργασίας. Η νηπιαγωγός ρωτούσε, ο μαθητής σκεφτόταν, απαντούσε και η νηπιαγωγός κατέγραφε.
20/12/2022
Μετά από κινητικό παιχνίδι με τη συνοδεία μουσικής, η επανάληψη στα ονόματα των μελών του σώματος, πήρε τη μορφή προγραφικής άσκησης. Οι μαθητές αντέγραψαν στο φύλλο εργασίας το μέλος του σώματος που θυμόντουσαν το όνομα του.
Με την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων για το ανθρώπινο σώμα, οι μαθητές/τριες συμπλήρωσαν με τη βοήθεια της νηπιαγωγού, ρουμπρίκα αξιολόγησης του εργαστηρίου. Η νηπιαγωγός διάβαζε τις ερωτήσεις και τα παιδιά κύκλωναν την απάντηση που τους αντιπροσώπευε.