Α τμήμα – κα Σοφία
Τριασδιάστατη προβολή αγαπημένων ζώων των μαθητών στον χώρο μας , επέλεξα να γίνει για να τραβήξω το ενδιαφέρον των μικρών μου μαθητών.
Τους μιλήσαμε , τα κοιτάξαμε και τα παρατηρήσαμε, ακούσαμε τις φωνές τους, τα καλωσορίσαμε στο σχολείο μας και φωτογραφηθήκαμε μαζί τους.
Και μετα από όλα αυτά, προσπαθήσαμε να σοβαρευτούμε 😀 και να ηρεμήσουμε. Οι μαθητές ανέφεραν προφορικά τα ονόματα κι αλλων αγαπημένων τους ζώων και τότε τους έθεσα το ερώτημα. “Τι χρειάζονται τα ζωάκια αυτά για να επιβιώσουν?” Οι μαθητές έλεγαν και η νηπιαγωγός κατέγραφε τις απαντήσεις. Στην συνέχεια τις απαντήσεις τις κατέγραψαν, οι ίδιοι οι μαθητές με το πληκτρολόγιο του Η/Υ, σε συννεφόλεξο, το οποίο, μετά από ψηφοφορία διάλεξαν να έχει σχήμα καρδιά.
Στόχος της παραπάνω δραστηριότητας ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές την έννοια της διαφορετικότητας. Μετά από την κοινή παραδοχή ότι όλα όσα είδαμε, όλα όσα ακούσαμε, είναι ζώα και έχουν τις ίδιες ανάγκες, καταλήξαμε οτι το καθένα από αυτά, είναι διαφορετικό και έχει τα δικά του μοναδικά χαρακτηριστικά.
Το συννεφόλεξο καρδιά που δημιούργησαν οι μαθητές εκτυπώθηκε και έγινε και πολύ ωραία ατομική αφίσα. Το έκοψαν, το κόλλησαν και γύρω του σχεδίασαν και ζωγράφισαν ζωάκια.