Σεναριογράφοι και κουκλοπαίκτες οι μαθητές του Α τμήματος

κα Σοφία

Σε συνέχεια της αναρτησης μας για τα χρυσάνθεμα, https://blogs.sch.gr/9nippera/2024/11/17/chrysanthema-omorfa-fthinoporina-loyloydia-ginontai-aformi-gia-polles-drastiriotites/, οι μαθητές μου αφού ετοίμασαν όλοι μαζί με υπομονή και μεράκι την σκηνή του κουκλοθεάτρου τους, μοιράστηκαν σε ομάδες των τριών ατόμων, επιλέγοντας μόνοι τους τα άτομα που ήθελαν να συνεργαστούν.

εικόνα Viber 2024 11 19 17 56 50 684

Δόθηκε ο χώρος και ο χρόνος σε κάθε ομάδα για να συζητήσει και να έρθει για να καταγράψω το σενάριο που είχαν σκεφτεί. Οι κούκλες που είχαν στην διάθεση τους, ήταν οι ήρωες του μύθου των χρυσανθέμων, που είχαν ήδη ετοιμάσει συνεργατικά όλο το τμήμα, μαζί και το σκηνικό του μύθου.εικόνα Viber 2024 11 19 11 55 10 459

Επέλεγαν αρχικά τον ήρωα που προτιμούσαν να παίξουν, μου έλεγαν τα λόγια τους και κατέγραφα. Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα παιδιά δυσκολεύτηκαν και χρειάσθηκε να εκμαιεύσω με ερωτήσεις τα λόγια τους. Όμως τελικά καταφέραμε να γράψουμε ένα μίνι σενάριο, η κάθε ομάδα.

Μαρία (δράκος), Μαρίλια (πριγκίπισσα), Γλυκερία (κύριος)

-γεια σας

-καλημερα δράκε, τι κάνεις?

– θέλετε να πάμε βόλτα?

-να πάμε στη θάλασσα?

-ναι, πάμε να κανουμε βουτιές!

Φελίσια (πριγκίπισσα), Μελίνα (Δράκος)

-θες να καθαρίσουμε το βουνό από τα σκουλήκια και τις αράχνες?

-ναι, θέλω αλλα δεν μου αρέσουν

-Θα μαζέψουμε τα σκουλήκια και θα τα βάλουμε στις τρύπες τους στο χώμα

-εντάξει, πάμε να βρούμε σκουλήκια

Φάνης(δράκος), Ρέινα(κύριος), Κορίνα(πριγκίπισσα)

-είμαι ο δράκος και θέλω να πω ευχαριστώ γιατί μου έδωσες σοκολάτα.

-παρακαλώ

-Πώς σε λένε πριγκίπισσα?

Ίριδα(κύριος), Αριστέα(δράκος), Κύνθια(πριγκίπισσα)

-Δεν μπορείς να πάρεις τον άνδρα σου γιατί μου έσπασε τα πράγματα και τον έβαλα στην φυλακή.

-Το έκανε καταλάθως και θέλει να βγει από τη φυλακή

-το έκανε επίτηδες

-δράκε πρέπει να είσαι καλός

-να βρεις ένα χρυσάνθεμο, να πάρεις μια καρφίτσα και να μοιράσεις τα πέταλα 100 και να το δώσεις στον δράκο.

Γιάννης(δράκος), Χρήστος(πρίγκιπας), Παναγιώτης(κύριος)

-Δράκε κανε ενα χρυσάνθεμο με 100 πέταλα

-θα σου κάνω τη χάρη, αν μου δώσεις μαι σοκολάτα

-σταμάτα να τρως σοκολάτες, γιατί θα χαλάσουν τα δόντια σου και θα πας στον οδοντογιατρό. Ξέρω πόσο πονάει ο οδοντίατρος!

Γιώργος Κ.(κύριος), Γωγώ(δράκος), Γιώργος Π. (πρίγκιπας)

-καλημέρα κύριε, θα μου καθαρίσεος το πάτωμα?

-χρειάζομαι βοήθεια και σκούπα και σφουγγαρίστρα και κουβά

-θα σφουγγαρίσουμε μαζί

-θέλω σκούπα, σφουγγαρίστρα και κουβά. Θα μου δώσεις αρχοντόπουλο?

-θα πάω στο παλάτι να σου φέρω!

Η παραπάνω διαδικασία μας πήρε αρκετό χρόνο, οπότε την επόμενη ημέρα ήρθε η στιγμή να αναλάβουν τον ρόλο του κουκλοπαίχτη. Χρειάσθηκε να τους υπενθυμίζω τους διαλόγους που είχαμε καταγράψει την προηγούμενη ημερα. Ήταν ακρως δημιουργική δραστηριότητα, που έδωσε την ευκαιρία στα παιδιά να διασκεδάσουν και να εκφραστούν μέσα από τις κούκλες τους. Ζητήσαν να το ξανακάνουμε και απάντησα θετικά, με την προυπόθεση να δημιουργήσουν νέες κούκλες και σενάρια. Τα σχετικά βιντεάκια από τις μινι παραστάσεις των παιδιών θα αποσταλούν στα μειλ των γονέων, επειδή φαίνονται τα πρόσωπα τους σε κάποια και δεν μου επιτρέπεται η δημοσίευση τους.

Είμαστε όλοι φίλοι,γλυκό τσαμπί σταφύλι!!!

Β τμήμα-κα Χριστίνα

Ασχοληθηκαμε με το αγαπημένο φθινοπωρινό φρούτο των παιδιών,το σταφύλι και παράλληλα δουλέψαμε και συνδέσαμε αρκετές δραστηριότητες από το 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο.
Με αφορμή τις εικόνες για το σταφύλι και τα προϊόντα του, ξεκίνησε συζήτηση όπου τα παιδιά μίλησαν για όσα γνωρίζουν για το συγκεκριμένο φρούτο,για τις βιταμίνες που περιέχει και τα προϊόντα που δίνει στον άνθρωπο.Καταγραψαμε τα προϊόντα και τα παιδιά δίπλα τα ζωγράφισαν με τον δικό τους τρόπο.

εικόνα Viber 2024 11 17 15 36 52 444

 

Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο σχετικά με τον τρύγο και την παραγωγή του κρασιού.Εκοψαν και τοποθέτησαν σε σωστή χρονική σειρά τις εικόνες που αναπαριστούν τον κύκλο του κρασιού.Στη συνέχεια,χωριστηκαμε σε 5 ομάδες,(εργαστήριο δεξιοτήτων) και η κάθε ομάδα συνεργάστηκε και ζωγράφισε από ένα στάδιο του κύκλου και έγραψε λίγα λόγια για το στάδιο.
Αναφέραμε ότι το σταφύλι αποτελεί από τα αρχαία χρόνια το δημοφιλέστερο ίσως φρούτο στη χώρα μας.Διαβασαμε το βιβλίο <Ο Θεός Διόνυσος> όπου γνωρίσαμε το Θεό Διόνυσο,τον Θεό του κρασιού, όπου διέδωσε στον κόσμο την καλλιέργεια του αμπελιού και τα χαρακτηριστικά σύμβολα του ήταν ο κισσός,το κλίμα,το σταφύλι και το κρασί.Τα παιδιά ζωγράφισαν τον Θεό Διόνυσο όπως τον φανταζόταν.Ειδαμε το βίντεο <Ο Διόνυσος και οι Πειρατές>.Οι μαθητές συνεργάστηκαν, διάλεξαν ρόλους και δραματοποιησαμε το μύθο (2ο εργαστήριο δεξιοτήτων).

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 17 160550

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 17 160513

 

Γνωρίσαμε τον πίνακα ζωγραφικής του Θεόφιλου και αφού αναλύσαμε -επεξεργαστηκαμε όλα τα στοιχεία του πίνακα,ζωγραφισαμε τον δικό μας πίνακα.
Με αφορμή το 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων,τα παιδιά διάλεξαν το ζευγάρι τους και σχεδίασαν με τη σειρά μία ο ένας και μία ο άλλος τις ρώγες του σταφυλιού και στη συνέχεια ο καθένας ζωγράφισε το δικό του σταφύλι.Την ίδια διαδικασία ακολουθήσαμε και με την κατασκευή του σταφυλιού από γκοφρε χαρτόνι.Το κάθε ζευγάρι διάλεξε χρώματα ( μωβ, κόκκινο, πράσινο), φτιάξανε μπαλάκια και στη συνέχεια κολλούσε μία ο ένας μία ο άλλος τις ρώγες του σταφυλιού.

εικόνα Viber 2024 11 17 15 36 53 307 εικόνα Viber 2024 11 17 15 36 53 420
Αφού διαβάσαμε τον μύθο <Η αλεπού και τα σταφύλια> , φτιάξαμε μια ομαδική εργασία όπου ο καθένας ζωγράφισε ένα στρογγυλό προσώπο όπου ήταν η ρώγα από ένα σταφύλι.Στη συνέχεια περίμενε τη σειρά του για να κολλήσει τη δική του ρώγα και να δημιουργηθεί ένα τσαμπί σταφύλι λέγοντας την παροιμία ,<Είμαστε όλοι φίλοι,γλυκό τσαμπί σταφύλι> (2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων)

εικόνα Viber 2024 11 17 15 36 53 192 3

 

 

 

Τέλος, ακούσαμε το τραγούδι <Τσιριτρι -τσιριτσο>, είδαμε και αναλύσαμε το εικονολεξο και μετά οι μαθητές το αποτύπωσαν με τη δική τους φαντασία.

Χρυσάνθεμα…όμορφα φθινοπωρινά λουλούδια, γίνονται αφορμή για πολλές δραστηριότητες.

Α τμήμα – κα Σοφία

LR 00 000225 1300x700 1

Αρχικά παρατηρήσαμε τον πίνακα ζωγραφικής “Βάζο με χρυσάνθεμα” του Ρενουάρ και αφού εφαρμόσαμε τη ρουτίνα σκέψης “Βλέπω, Σκέφτομαι, Αναρωτιέμαι” για να ενεργοποιήσουμε την σκέψη και την φαντασία των παιδιών, δημιουργήσαμε τον δικό μας πίνακα.  Όλοι οι μαθητές/τριες δημιουργησαν συνεργατικά το φόντο, πίσω από το βάζο και ο καθένας/καθεμία έκοψαν, ζωγράφισαν και κόλλησαν το χρυσάνθεμο τους.

εικόνα Viber 2024 11 14 12 07 32 375

Δεν μείναμε όμως μόνο στην παρατήρηση και στην δημιουργία του δικού μας πίνακα. Αφηγήθηκα στους μαθητές/τριες μου τον Ιαπωνικό μύθο των χρυσανθέμων και αποφασίσαμε να τον παίξουμε κουκλοθέατρο.

 “Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε στη μακρινή Ιαπωνία, που τη λένε και Χώρα των Χρυσανθέμων γιατί εκεί φυτρώνουν πολλά χρυσάνθεμα, μια όμορφη κοπέλα, που ήταν αρραβωνιασμένη μ’ ένα αρχοντόπουλο. Κοντά στη πόλη τους, στα γειτονικά βουνά, έμενε σε μια σπηλιά ένας δράκος. Ένας πελώριος δράκος που είχε ανθρώπινη λαλιά κι έλεγαν γι’ αυτόν πως δεν ενοχλούσε αυτούς που δεν τον ενοχλούσαν.

Μια μέρα η όμορφη Γιαπωνέζα έχασε τον αρραβωνιαστικό της. Έψαξε παντού, ρώτησε όλο τον κόσμο, αλλά κανείς δεν μπόρεσε να της δώσει μια χρήσιμη πληροφορία. Μετά από δέκα μέρες κάποιος της είπε πως το παλικάρι είχε πέσει στα χέρια του δράκου. Τη συμβούλεψε να μην πάει να το αναζητήσει, γιατί θα έβαζε τη ζωή της σε κίνδυνο. Μα η κοπέλα αγαπούσε τόσο τον αρραβωνιαστικό της, που δεν δίστασε ούτε στιγμή. Μια και δυο ξεκίνησε για τη σπηλιά του δράκου αποφασισμένη να φέρει τον αρραβωνιαστικό της πίσω.

Ύστερα από μισής μέρας δρόμο έφτασε στα βουνά και μόλις πλησίασε τους μεγάλους βράχους, είδε το φοβερό δράκο να βγαίνει από τη σπηλιά του.

– Τι ζητάς εσύ εδώ; τη ρώτησε ο δράκος. Δεν με φοβάσαι;

– Δεν σε φοβάμαι, γιατί μου έχουν πει πως είσαι καλός και δίκαιος, του απάντησε με θάρρος η κοπέλα. Γιατί όμως αιχμαλώτισες τον αρραβωνιαστικό μου;drakos

– Είμαι καλός με τους καλούς και κακός με τους κακούς, της απάντησε ο δράκος. Ο αρραβωνιαστικός σου μίλησε άσχημα για μένα, το έμαθα και γι’ αυτό τον αιχμαλώτισα. Θα τον κρατήσω σκλάβο, να με υπηρετεί για όλη την υπόλοιπη ζωή του.

Η κοπέλα έπεσε τότε με κλάματα στα πόδια του δράκου και τον παρακάλεσε να τους λυπηθεί και ν’ αφήσει το παλικάρι ελεύθερο.

– Άκουσε, της είπε ο δράκος, ύστερα από λίγη σκέψη. Θα σου κάνω τη χάρη και θα αφήσω τον αγαπημένο σου ελεύθερο, αρκεί να μου φέρεις ένα χρυσάνθεμο που να έχει εκατό πέταλα.

Η κοπέλα δέχτηκε αμέσως. Δεν ήξερε όμως ότι μέχρι τότε τα χρυσάνθεμα είχαν μόνο τριάντα πέταλα. Γύρισε στην πόλη κι άρχισε να ψάχνει.

– Μην ψάχνεις άδικα, τη συμβούλεψαν όλοι. Δεν υπάρχει πουθενά χρυσάνθεμο με εκατό πέταλα.

Αλλά εκείνη δεν ήθελε να παραδώσει τα όπλα. Το σκέφτηκε από δω, το σκέφτηκε από κει και αποφάσισε: «μπορεί να μην υπάρχει χρυσάνθεμο με εκατό πέταλα, αλλά κανένας δεν μπορεί να με εμποδίσει να το δημιουργήσω, όσος κόπος κι αν χρειάζεται, για το χατίρι του αγαπημένου μου». Έκοψε από τον κήπο της ένα χρυσάνθεμο και άρχισε να χαράζει τα πλατιά του πέταλα με μια λεπτή καρφίτσα των μαλλιών της. Σιγά σιγά, με άπειρη υπομονή, κατάφερε να χωρίσει τα πέταλα του λουλουδιού σε εκατό λεπτά κομμάτια. Μετά, επέστρεψε στη σπηλιά του δράκου με το κατόρθωμά της.

– Σου έφερα το χρυσάνθεμο με τα εκατό πέταλα, του είπε αποφασιστικά.

Ο δράκος πήρε γεμάτος περιέργεια το χρυσάνθεμο, μέτρησε τα πέταλά του με προσοχή και τα βρήκε εκατό. Άφησε τότε ελεύθερο το παλικάρι, όπως είχε υποσχεθεί. Το αγαπημένο ζευγάρι γύρισε ευτυχισμένο στην πόλη κι από τότε λένε πως τα χρυσάνθεμα δεν ξαναφύτρωσαν ποτέ με τριάντα πέταλα. Φύτρωναν απευθείας με εκατό για να θυμούνται όλοι το θαύμα της αγάπης και της υπομονής της όμορφης Γιαπωνέζας!”

 

Μέχρις στιγμής τα παιδιά ετοίμασαν συνεργατικά το σκηνικό για την παράσταση και τους ήρωες -κούκλες. Θα αναρτηθεί προσεχώς φωτογραφικό υλικό. Εκκρεμεί να βοηθήσουν όλοι για να ετοιμαστεί η σκηνή του κουκλοθεάτρου και να σκεφτούν τους διαλόγους τους.

Ο μύθος επίσης μας έδωσε την αφορμή να κάνουμε διάφορα παιχνίδια που μας εισάγουν στην έννοια της διαίρεσης.

Επέτειος του Πολυτεχνείου 2024

κα Φανή

Με αφορμή την επέτειο του Πολυτεχνείου οι μαθητές/τριες της κας Φανής ετοίμασαν τα δικά τους πανό.

 εικόνα Viber 2024 11 12 10 35 09 968

κα Σοφία-κα Χριστίνα

Οι μαθητές των δύο τμημάτων αφού παρακολούθησαν την ιστορία της Ντενεκεδούπολης σε κουκλοιθέατρο, δημιουργησαν συνεργατικά την δική τους Ντενεκεδούπολη!

εικόνα Viber 2024 11 15 08 39 28 690

 

κα Κωνσταντίνα

Το περιστέρι της Ειρήνης είναι σχηματισμένο με τα φτερά της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ!

εικόνα Viber 2024 11 17 15 19 30 737

 

κα Φανή, καΣοφία, κα Κωνσταντίνα, κα Χριστίνα

Για την ημέρα του εορτασμού της επετείου οι μαθητές/τριες των δύο τμημάτων κατέθεσαν το γαρύφαλλο που είχαν τις προηγούμενες ημέρες ζωγραφίσει και κόψει, στην καγκελένια πόρτα του Πολυτεχνείου.

εικόνα Viber 2024 11 15 09 09 48 695

“Ο μύθος των Υάδων” Α τμήμα

κα Σοφία

Ψιχάλισε σήμερα επιτέλους και μου δόθηκε η αφορμή να αναφερθώ στον Μύθο των Υάδων. Πρόκειται για θεότητες της μυθολογίας, που μεταφόρφωσε ο Δίας σε σμήνος αστεριών, επειδή τις λυπήθηκε, όταν έχασαν τον αγαπημένο αδερφό τους Υα. Τα δάκρυα από τα κλάματα των Υάδων είναι οι ψιχάλες της βροχής, σύμφωνα με τον μύθο.

Οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να σχεδιάσουν με μπατονέτες και τέμπερες τις Υάδες στον ουρανό.

εικόνα Viber 2024 11 12 11 23 59 426

“Αγρότες και σκιάχτρα στα χωράφια μας” – Α τμήμα

κα Σοφία – κα Κωνσταντίνα

Για το όργωμα και η σπορά, την βασική ενασχόληση των αγροτών του τόπου μας, αυτήν την περίοδο, είχαν την ευκαιρία να μάθουν, να δραματοποιήσουν και να παίξουν οι μαθητές μας.

Η κατασκευή τους, ένα μικρό χωράφι, το οποίο ανέλαβαν υπεύθυνα να τοποθετήσουν σε σημείο ευάερο και ευήλιο, μέσα στο σπίτι τους και να το ποτίζουν, μέχρι να φυτρώσουν οι σπόροι που έσπειραν.

εικόνα Viber 2024 11 08 12 29 12 641

Νήπια και προνήπια του Α τμήματος εμπνέονται από τον Vasili Kadinsky και δημιουργούν συνεργατικά τους δικούς τους ομόκεντρους κύκλους!!!

Α τμήμα- κα Σοφία + κα Κωνσταντίνα

Προκειμένου να κατανοήσουν οι μαθητές τον “ομόκεντρο” κύκλο και να έχουμε το επιτυχημένο αυτό αποτέλεσμα,  προηγήθηκαν συγκεκριμένες δραστηριότητες https://blogs.sch.gr/9nippera/quot-synergasia-sto-nipiagogeio-quot/

εικόνα Viber 2024 11 06 20 41 45 815

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης 2024

Α τμήμα – κα Σοφία

Παγκοσμια ημερα αποταμίευσης και γνωρίσαμε το αγαπημένο μας γουρουνάκι-κουμπαρά. Οι μαθητες/τρεις άκουσαν ενα ποιημα και στοχεύοντας στην μεγιστη ενεργητική ακρόαση το ξαναδιάβασα κι οποιος/α μου ελεγε κατι που άκουσε απο το ποίημα, κέρδιζε ενα γουρουνάκι κουμπαρα για να το ζωγραφίσει και να το κόψει.
Ομως το γουρουνάκι μας ήταν πεινασμένο γι αυτό ζωγράφισαν, έκοψαν και κόλλησαν τα νομίσματα του ευρώ στην κοιλιά του.

εικόνα Viber 2024 10 31 11 21 00 297

Αφηγήθηκα στους μαθητές/τρεις μου και τον μύθο του Αισώπου”Ο τζίτζικας και ο μέρμυγκας” και μετά από την συζήτηση μας καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι “Φασούλι το φασούλι, γεμίζει το σακούλι”. Για να θυμόμαστε την παροιμία που μάθαμε ετοιμάσαμε την παρακάτω κατασκευή, όπου νήπια και προνήπια ζωγράφισαν με νερομπογιές, έκοψαν, κόλλησαν, αντέγραψαν την λέξη.

εικόνα Viber 2024 10 31 11 19 05 871 εικόνα Viber 2024 10 31 11 19 05 822

Στα πλαίσια του δεύτερου εργαστηρίου δεξιοτήτων “Συνεργασία στο Νηπιαγωγείο” και με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αποταμίευσης τους διάβασα το παραμύθι ” Η Τσεπούλα και ο Κουμπαράκος”. Στην συνέχεια οι μαθητές/τρεις κλήθηκαν να διαλέξουν τι ήθελαν να ζωγραφίσουν. Την Τσεπούλα ή τον Κουμπαράκο? Όταν ζωγράφισαν την επιλογή τους και αντέγραψαν τις λέξεις, χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και μετα ανά ζεύγη. Έπρεπε κάθε Τσεπούλα να διαλέξει έναν Κουμπαράκο. Οι ζωγραφιές των παιδιών είχαν κολληθεί πάνω στην μπλούζα τους και κρατήθηκαν εκεί μέχρι να σχολάσουν για να θυμούνται τα ζευγάρια τους και για τις δραστηριότητες που ακολούθησαν.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 11 03 190805

Μια από τις δραστηριότητες ήταν αυτή του κυνηγητό. Βγήκαμε στην αυλή και με το σύνθημα μου οι Τσεπούλες έπρεπε να κυνηγήσουν και να πιάσουν τον Κουμπαράκο τους και το αντίστροφο.
Ακόμα και το πάρτι αποχαιρετισμου του Οκτώβρη και υποδοχής του Νοέμβρη έγινε με τα ίδια χορευτικά ζευγάρια.

Β τμήμα -κα Χριστινα

Φασούλι το φασούλι γεμίζει το σακούλι!!! Διαβάσαμε την παροιμία, συζητήσαμε τι σημαίνει και φτιάξαμε το δικό μας σακούλι κολλώντας τα φασόλια μας.Μεσα από εποπτικό υλικό μάθαμε την σκοπιμότητα των χρημάτων και πως τα αποκτάμε.Τι είναι έσοδα – έξοδα.Πιο είναι το δικό μας νόμισμα.Πως θα ήταν η ζωή των ανθρώπων χωρίς χρήματα;
Πως γινόταν οι συναλλαγές των ανθρώπων στα παλιά;
Τι αγοράζουμε και τι όχι με τα χρήματα;Τι είναι ο κουμπαράς
Πως τον χρησιμοποιούμε
Τι βάζουμε μέσα σε αυτόν και πότε τον ανοίγουμε
Τι είναι το χαρτζιλίκι;

εικόνα Viber 2024 11 04 12 47 45 103 1

Διαβάσαμε το παραμύθι: Η Τσεπούλα και ο Κουμπαράκος, και…

Το κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του πορτοφόλι
Ζωγράφισε το δικό του όνειρο και το φύλαξε με την υπόσχεση να το πραγματοποιήσει κάνοντας Αποταμίευση.Προσεγγίσαμε την έννοια της αποταμίευσης, συζητώντας, τα παρακάτω….
-Οικονομία στα χρήματα

-Οικονομία στο νερό, στο ρεύμα, στο χαρτί

-Κάνουμε ανακύκλωση, για οικονομία στους φυσικούς πόρους της γης

-Χαρίζουμε τα ρούχα μας και δεν τα πετάμε, όταν δεν μας χωράνε πια……

εικόνα Viber 2024 11 04 12 47 45 011
Και για να κατανοήσουν καλύτερα την έννοια της αποταμίευσης…….
-Διαβάσαμε: Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας ……
γιατί και τα ζώα κάνουν αποταμίευση σε τρόφιμα, για μην πεινάσουν το χειμώνα.Τελος, φτιάξαμε μια ομαδική κατασκευή της αποταμίευσης: Στιγμών καλοσύνης και προσφοράς.

εικόνα Viber 2024 11 04 12 47 43 359

 

Εορτασμός της επετείου του ΟΧΙ – 2024

Νήπια και προνήπια ντυθήκαν στα χρώματα της σημαίας μας και όλοι μαζί ακούσαμε τα ποιηματάκια και τα τραγούδια που είχαν μάθει. Έγινε κατάθεση στεφάνου προς τιμή των ηρώων του 1940, τραγουδήσαμε τον εθνικό μας ύμνο και εν συνεχεία οι μαθητές με καμάρι παρέλασαν και χειροκροτήθηκαν από τους γονείς τους, κρατώντας τα σημαιάκια τους, που μονοι τους είχαν φτιάξει.

Για το σκηνικό μας το Α τμήμα ετοίμασε κατασκευή για τους ήρωωες του ΄40 και το Β τμήμα απέδωσε με τον δικό του τρόπο, το περιστέρι της ειρήνης, από πίνακα του Πικάσο.

εικόνα Viber 2024 10 25 08 02 40 016

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 28 085150

Η “Γκουέρνικα” του Πάμπλο Πικάσο

Β τμήμα – κα Φανή

Με αφορμή τον εορτασμό της επετείου της 28ης Οκτωβρίου επεξεργαστήκαμε τον Πίνακα “Γκουέρνικα” που δημιούργησε ο ζωγράφος Πάμπλο Πικάσο κατά τη διάρκεια του δεύτερου Παγκοσμίου πολέμου. Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας μαύρο μαρκαδόρο κάθε παιδί έφτιαξε μια δική του ζωγραφιά για τον πόλεμο. Ενώσαμε όλες τις ζωγραφιές μας και έτσι δημιουργήσαμε “τη δική μας Γκουέρνικα”!

εικόνα Viber 2024 10 24 10 09 46 407

“Τα κανόνια της Ειρήνης” ηχήσαν στο 9ο νηπιαγωγείο Περάματος.

“Τo Κανόνι της Ειρήνης”, μια αντιπολεμική ιστορία της Φρόσως Χάτογλου, ζωντάνεψε μπρος στα μάτια των μαθητών/τριών του Α και Β τμήματος του νηπιαγωγείου μας, μέσω  κουκλοθεατρικής παράστασης.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 28 083940

Στην συνέχεια στο Α τμήμα ετοίμασαν και τις αντίστοιχες κατασκευές.

εικόνα Viber 2024 10 23 13 08 21 462

Δάφνινο στεφάνι για τους ήρωες του 1940

Με προσοχή οι μαθητές/τριες των δυο τμημάτων μοιράστηκαν τη δουλειά και συνεργάστηκαν προκειμένου να ετοιμάσουν το δάφνινο στεφάνι που θα καταθέσουν στα πλαίσια της εθνικής επετείου, προς τιμήν των ηρώων του 1940.

Με την κα Κωνσταντίνα έβαψαν με πινέλα το στεφάνι-βάση και με τις κα Σοφία και κα Φανή ετοίμασαν, έκοψαν και κόλλησαν τα φύλλα δάφνης.

εικόνα Viber 2024 10 22 10 34 30 641

 

 

To δεντράκι που έψαχνε παρέα!!!

Α τμήμα – κα Σοφία

Τα νέα της ημέρας ένα πρωινό στάθηκαν αφορμή να εκφράσει ένα προνήπιο τον φόβο που του προκάλεσε μια ταινία και είδε εφιάλτη. Προσπάθησα να τους καθησυχάσω λέγοντας χαρακτηριστικά οτι οι ταινίες είναι δημιουργήματα της φαντασίας κάποιων ανθρώπων, δεν είναι πραγματικότητα για να φοβόμαστε. Τους πρότεινα τότε να δημιουργήσουμε μαζί μια ταινία για να καταλάβουν την διαδικασία.

Μια μέρα πριν τους παρουσίασα το ακόλουθο βιντεο. Τους ρώτησα αν αναγνωρίζουν ποιος μιλάει και εννοείται πως αναγνώρισαν τη φωνή μου. Τους εξήγησα πως το δημιούργησα και τους πρότεινα να συμμετέχουν κι αυτά και ετοιμάσουμε το δικό μας βιντεο-ταινια, βοηθώντας το δεντράκι να βρει παρέα και να μην είναι μόνο του.

Τα παιδια κλήθηκαν να μου πουν την ιδέα τους, τι ήθελαν να ζωγραφίσουν για να κάνει παρέα στο δεντράκι. Στην συνέχεια το σχεδίασαν και το ζωγράφισαν μόνοι τους, αυτό που είχαν επιλέξει. Φθάσαμε στο σημείο των ηχογραφήσεων. Στις ταινίες οι ήρωες μιλάνε. Ήρθαν λοιπόν με τη σειρά, έλεγαν το όνομα τους και τι ζωγράφισαν για το δεντράκι.
Ηχογραφώντας με το κινητό αναφερθήκαμε και στην ένταση της φωνής και ακούσαμε ξανά και παρατηρήσαμε τα κύματα της δικής μας φωνής. Το υλικό για την ταινία μας είχε συγκεντρωθεί.

Μαθαίνω το όνομα μου -Β τμήμα, κα Χριστίνα

Μάθαμε να αναγνωρίζουμε, να εντοπίζουμε και να αποτυπώνουμε με πολλούς τρόπους το αρχικό γράμμα του ονόματός μας, μέσα από παιχνίδια φωνολογικής επίγνωσης και εικαστικής δημιουργίας. Στη συνέχεια προχωρήσαμε στη σύνθεση – ανασύνθεση ολόκληρου του ονόματός μας με καπάκια, ένα όμορφο παιχνίδι όπου οι ίδιοι οι μαθητές είχαν την επιθυμία να το παίξουν και στο σπίτι με τους γονείς τους.

εικόνα Viber 2024 10 10 11 54 02 301 εικόνα Viber 2024 10 10 11 15 46 117 εικόνα Viber 2024 10 10 11 15 46 405 εικόνα Viber 2024 10 10 11 19 03 293 εικόνα Viber 2024 10 10 11 15 46 324 εικόνα Viber 2024 10 10 11 15 46 470 εικόνα Viber 2024 10 10 11 15 46 041

Μια μαξιλαροθήκη ….λίγο διαφορετική -Α τμήμα, κα Κωνσταντίνα

Η μαξιλαροθήκη που ετοίμασε η κα Κωνσταντίνα με τα νήπια και τα προνήπια του ολοήμερου τμήματος έχει κατενθουσιάσει τα παιδιά. Οι μαθητές την ώρα της χαλάρωσης ακουμπούν τα κεφαλάκια τους στο μαξιλαράκι τους και στην συνέχεια βάζουν για ύπνο τα μαξιλάρια, στο κουτί που μόνοι τους  ζωγράφισαν και διακόσμησαν.

εικόνα Viber 2024 10 09 17 07 22 525

Παίζουμε με τα γράμματα του ονόματος μας – Α τμήμα

κα Σοφία

Παίζοντας με τις φωνές μας και επιδιώκοντας να κατακτήσουν οι μαθητές την φωνολογική επίγνωση των γραμματων, σήμερα πρώτη φορά έγινε αναφορά στα φωνακλάδικα γραμματάκια (φωνήεντα), που μπορούν να φωνάζουν και τα παραπονιάρικα (σύμφωνα), που για να ακουστούν χρειάζονται ένα φωνακλάδικο γραμματάκι δίπλα τους. Όλα τα  γράμματα των ονομάτων των μαθητών/τριώ μας τα είχε γράψει η κα Λαζαρία σε πλαστικά καπάκια.

εικόνα Viber 2024 10 09 17 02 55 926

Αρχικά νήπια και προνήπια κλήθηκαν να βρουν όλα τα γράμματα του ονόματος τους και να τα πάρουν στο τραπέζι τους. Έπρεπε να γράψουν το όνομα τους με καπάκια. Είχαν πάρει το μπολ τους στο τραπέζι, οπότε μπορούσαν εκεί να βλέπουν πως γράφεται το όνομα τους. Ήταν μια αντιγραφή διαφορετική αλλα πολύ διασκεδαστική. Όταν μου ανακοίνωσαν ότι έγραψαν όλοι τα ονόματα τους, πέρασα από όλα τα τραπέζια και διαβαζα με “χιούμορ” τους αναγραμματισμούς, δείχνοντας τη σωστή σειρά των γραμματων στο μπολ. Μας ενδιαφέρει να κατανοήσουν τα παιδιά την διαδικασία της αντιγραφής και όχι να τονιστεί το λάθος. Τα λάθη στη τάξη μας είναι καλοδεχούμενα και μας βοηθούν να μάθουμε.

Σε αυτό το σημείο ξεκίνησαν οι “δύσκολες” αποστολές και στη γλωσσική δραστηριότητα προστέθηκε η κίνηση. Τους ζήτησα να ανακατέψουν τα καπάκια τους ο καθένας και μετα να βγουν και να κάνουν δυο γυρους τρέξιμο στην αυλή, με την ελπίδα ότι θα τους μπερδέψω και θα δυσκολευτούν να τα καταφέρουν. Κι όμως τα μικρά μου με γέλια, μπήκαν μέσα και αντεγραψαν το όνομα τους σωστότατα. Προσπάθησα πάλι να τους μπερδέψω και αυτη τη φορά ζήτησα να γυρίζουν αναποδα τα καπάκια τους και να τα ανακατέψουν. Τα κατάφεραν και αυτή τη φορά. Τα κατάφεραν ακόμα κι όταν επιστρέφοντας από το τρέξιμο της αυλής τους ζήτησα να καθήσουν στην θέση ενός φίλους τους και να αντιγράψουν το όνομα του/της.

Τα καπακο-ονόματα τους τα πήραν στο σπίτι για να συνεχίσουν τα παιχνίδια εκεί!

εικόνα Viber 2024 10 09 17 02 55 722 εικόνα Viber 2024 10 09 17 02 55 749

Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων 2024

Β τμήμα -κα Χριστίνα

Ποτέ δε θα πειράξω
τα ζώα τα καημένα
μην τάχα σαν εμένα,
κι εκείνα δεν πονούν;
Θα τα χαϊδεύω πάντα,
προστάτης τους θα γίνω.
Ποτέ δεν θα τ’ αφήνω
στους δρόμους να πεινούν.

(Ιωάννης Πολέμης)

Γιορτάσαμε αυτή τη μέρα με ποιήματα, παραμύθια και παρουσιάσεις για τα ζώα. Τα παιδιά κατέγραψαν σε πίνακα διπλής εισόδου τα κατοικίδια που έχουν ή θα ήθελαν να αποκτήσουν. Μιλήσαμε και καταγράψαμε τα δικαιώματα και τις ανάγκες των ζώων και δουλέψαμε συνεργατικά για την κατασκευή ενός ομαδικού κολάζ. Στη συνέχεια, φτιάξαμε και την  δική μας αλεπου και μιμηθήκαμε ήχους και κινήσεις ζώων.

εικόνα Viber 2024 10 04 11 46 01 248 εικόνα Viber 2024 10 04 11 46 01 180

 

εικόνα Viber 2024 10 04 11 46 00 823
εικόνα Viber 2024 10 04 11 46 01 119Α τμήμα -κα Σοφία

Έχουμε από την χθεσινή ημέρα που ξεκινήσαμε να μιλάμε για τα ζωάκια. Τα παιδιά λοιπόν ζωγράφισαν με τέμπερα και ξυλομπογιές από μια μαϊμού και την έκοψαν και κλήθηκαν να βρούνε στο σπίτι πληροφορίες, με τους γονείς τους,  για το χαριτωμένο ζωάκι και να μας τις φέρουν για να δημιουργήσουμε  συνεργατικά “Το βιβλίο της Μαϊμούς”.

εικόνα Viber 2024 10 04 09 43 45 630

 

εικόνα Viber 2024 10 04 10 10 55 510

εικόνα Viber 2024 10 04 09 43 45 222

εικόνα Viber 2024 10 04 15 09 54 806

Δεν μείναμε όμως εκεί, δημιουργήσαμε όλοι μαζί και μια ιστορία με πρωταγωνιστές μαϊμουδάκια, που θα μπει κι αυτή στο βιβλίο μας.

“Μια φορά κι έναν καιρό, ζούσαν στη ζούγκλα μαιμουδάκια (Φάνης). Χοροπηδούσαν στα δέντρα (Μαρίλια) κι έτρωγαν μπανάνες (Γλυκερία). Όταν θέλανε να κοιμηθούν, ξαπλώναν στα φύλλα (Ίριδα).

Μια μέρα εμφανίστηκε μια χελώνα (Χρήστος) και ξύπνησε τα μαιμουδάκια (Γωγώ). Η χελώνα τους είπε ¨Ελάτε να δείτε πώς κολυμπάω” (Γιώργος Κ.). Η χελώνα ήθελε να κολυμπήσει στα νερά της λίμνης (Τάσος). Η χελώνα προσπάθησε να κολυμπήσει (Αριστέα) αλλά παραλίγο να πνιγεί γιατί ήταν χελώνα της στεριάς (Παναγιώτης). Άρχισε να φωνάζει “Βοήθεια, βοήθεια” (Μελίνα). Τα μαιμουδάκια βοήθησαν κι έβγαλαν τη χελώνα από το νερό (Γιώργος Π.). Μετά την πήγαν σπίτι της (Κύνθια). Η χελώνα στο σπίτι έφαγε μπανάνες (Φελίσια). Μετά κάλεσε τα μαιμουδάκια να παίξουν όλοι μαζί (Γιάννης) κι έκαναν και τσουλήθρα (Μαρία).

Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα”.

Νωρίτερα αναφερθήκαμε στα κατοικίδια ζωάκια μας αλλα και στα αδέσποτα και συζητήσαμε για την φροντίδα που χρειάζονται όλα τους αλλά και τα δικαιώματα τους.  Νήπια και προνήπια, ψήφισαν τι ζωάκι θα ήθελαν να είχαν ή έχουν τώρα.

εικόνα Viber 2024 10 04 09 43 44 671

Τελευταία δραστηριότητα για την ημέρα και η πρώτη επαφή των μαθητών για φέτος με τον Η/Υ, ήταν η δημιουργία ενός συννεφόλεξου. Διαλέξαμε για σχήμα μια καρδιά που συμβολίζει την αγάπη κι επειδή αγαπάμε όλα τα ζωάκια, όλα τα παιδιά επέλεγαν ένα ζωάκι που αγαπούν, και πληκτρολογούσαν μονα τους τη λέξη, πατώντας τα πλήκτρα που τους έδειχνα και ακούγοντας τον ήχο του γράμματος από τη νηπιαγωγό. Το συννεφόλεξο εκτυπώθηκε, το έκοψαν και αντιγράφοντας λεξουλες, ευχήθη καν χρόνια πολλά στα ζωάκια του κόσμου.
εικόνα Viber 2024 10 04 13 27 03 042 εικόνα Viber 2024 10 04 13 27 02 620
κα Κωνσταντίνα
Η κα Κωνσταντίνα ερχόμενη έφερε ένα πεινασμένο σκυλάκι στη τάξη. Οι μαθητές κλήθηκαν να περιμένουν τη σειρά τους για να ρίξουν το ζάρι, να μετρήσουν και να μαθουν πόσα κόκαλα θα ταίσουν το σκυλάκι τους.
εικόνα Viber 2024 10 04 15 09 54 108
Στην συνέχεια, στο ολοήμερο πρόγραμμα, έπρεπε να βρουν κι ένα σπιτάκι για το χαριτωμένο σκυλάκι.
εικόνα Viber 2024 10 04 15 09 55 026
Το πρόγραμμα συνεχίστηκε με δαχτυλόκουκλες ελεφαντάκια που ετοιμάσανε.
εικόνα Viber 2024 10 04 15 09 54 550

Οι κανόνες της τάξης μας – Α τμήμα, κα Σοφία

Από την επομένη του Αγιασμού, μέσα στην καθημερινότητα που βιώνουμε, αναφερόμαστε και συμφωνούμε με επιχειρήματα στους κανόνες της τάξης. Πρόκειται για ένα άτυπο συμβόλαιο, που είμαστε υποχρεωμένοι να τηρήσουμε εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες, προκειμένου να λειτουργήσουμε όλη την χρονιά με ασφάλεια και πάντα με το μεγαλύτερο όφελος για τα μικράκια μας αλλα και τις νηπιαγωγούς.

Αφού λοιπόν έχουμε αναφερθεί αρκετά και έχουμε προσεγγίσει τα σημεία που θέλουμε να τονιστούν, ήρθε η στιγμή να αποτυπώσουμε τους κανόνες με μέσο που να μπορούν να ανακαλέσουν και τα παιδιά, ανα πάσα στιγμή στην μνήμη τους. Τι καλύτερο από εικόνες και μάλιστα με πρωταγωνιστές ζωάκια. Νήπια και προνήπια διάβασαν τις εικόνες και αποφασίσαμε στην ολομέλεια τι θα γράψουμε σε κάθε κανόνα. Την ανατιγραφή ανέλαβαν τα νήπια κυρίως, που ήταν πιο εύκολο, μιας που το έχουν ξανακάνει πέρυσι.

εικόνα Viber 2024 10 01 11 13 40 194 εικόνα Viber 2024 10 01 11 13 40 616

 

 

 

Οι κανόνες της τάξης -Β τμήμα, κα Χριστίνα

Μιλήσαμε για τους κανόνες καλής και κακής συμπεριφοράς, τους κατηγοριοποιήσαμε, θεσπίσαμε τους δικούς μας κανόνες για την ομαλή λειτουργία της τάξης, υπογράψαμε όλοι το συμβόλαιο και δεσμευτήκαμε ότι θα τους τηρούμε πιστά!

εικόνα Viber 2024 09 26 10 52 48 663εικόνα Viber 2024 09 26 10 53 01 418

εικόνα Viber 2024 09 26 10 53 55 750εικόνα Viber 2024 09 26 10 53 55 879

To παζλ της τάξης μας -Β τμήμα, κα Χριστίνα

Μιλήσαμε για τον εαυτό, ζωγραφίσαμε και περιγράψαμε τους εαυτούς μας και δημιουργήσαμε ένα ομαδικό παζλ, όπου ο καθένας μας αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι όλης της ομάδας!!!

εικόνα Viber 2024 09 26 10 51 39 394

Περίπατος στην παιδική χαρά της Πρόνοιας!

Ένας μικρός, κοντινός περίπατος, μια ευκαιρία για να βρεθούν οι συμμαθητές κι εκτός σχολείου, στον ίδιο χώρο για να παίξουν και να απολαύσουν τον χώρο μαζί με τις νηπιαγωγούς τους. Μια ευκαιρία για να “δέσει” η ομάδα!

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που εθελοντικά μας συνόδευσαν και βοήθησαν στην μετακίνηση μας.


Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 03 163706
Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 03 163624

Μικροί δημοσιογράφοι …. μας θυμίζουν στιγμές του καλοκαιριού -Β τμήμα, κα Χριστίνα

εικόνα Viber 2024 10 02 22 31 00 389 εικόνα Viber 2024 10 02 22 31 00 262εικόνα Viber 2024 10 02 22 31 00 148

Γίναμε μικροί δημοσιογράφοι και πήραμε συνεντεύξεις, χωρισμένοι σε ζευγάρια, εναλάσσοντας τους ρόλους μας. Άλλη μια δραστηριότητα για να πάρουν θάρρος νήπια και πορνήπια και να αρχίζουν να εκφράζονται ελεύθερα στο σχολείο τους και κυρίως να έχουν επικοινωνιακό λόγο.

Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας 2024- Β τμήμα, κα Χριστίνα

Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας. Αφού ακούσαμε το παραμύθι “η καρδιά του παππού”, μιλήσαμε για τις αγαπημένες δραστηριότητες που μοιραζόμαστε με τον παππού και την γιαγιά μας,μάθαμε τραγούδια που μιλούν για εκείνους και στη συνέχεια ζωγραφισαμε τον δικό μας παππού και γιαγιά. Την μέρα μας κλείσαμε, φτιάχνοντάς τους ένα δωράκι για να τους δείξουμε την αγάπη μας.

ΓΙΑΓΙΑ, ΠΑΠΠΟΥ

ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ

ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ!!!!

εικόνα Viber 2024 10 01 20 05 15 392 εικόνα Viber 2024 10 01 20 05 15 219

Έναρξη δράσης “Παρουσιάζω τον εαυτό μου-Γνωρίζω τους φίλους μου” Α + Β τμήμα

Την προηγούμενη εβδομάδα οι γονείς ενημερώθηκαν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κλήθηκαν, χωρίς να είναι κάτι υποχρεωτικό, να συμμετέχουν με τα παιδιά τους στην δράση, την οποία αποφασίσαμε με τις συναδέλφους, προκειμένου να “λυθεί” η γλώσσα των πιο διστακτικών μαθητών μας αλλα και για εκφραστούν ελεύθερα και να μας δείξουν όλα τα παιδιά προσωπικά τους αντικείμενα, που φανερώνουν πόσο έχουν μεγαλώσει. Η δράση όσον αφορά τους γονείς ήταν να βρουν ένα κουτί από παπούτσια και να το διακοσμήσουν μαζί με το παιδί τους, να συζητήσουν με το παιδί και να του δώσουν το περιθώριο να εκφραστεί και να διαλέξει ποια προσωπικά αντικείμενα του, ακόμα και από τη βρεφική του ηλικία, θα ήθελε να βάλει μέσα στο κουτί του για να τα μοιραστεί και να τα παρουσιάσει στην υπόλοιπη τάξη.

Τα κουτιά καταφθάνουν καθημερινά, το καθένα ξεχωριστό και πανέμορφο και κρύβουν μέσα πραγματικούς θησαυρούς, που με περηφάνια περιγράφουν και δείχνουν στους φίλους τους, οι ιδιοκτήτες τους.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 02 204324 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 02 204412 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 02 204506 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 02 204543 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 02 204618 Στιγμιότυπο οθόνης 2024 10 02 204736εικόνα Viber 2024 10 02 22 41 38 123εικόνα Viber 2024 10 02 22 41 38 424εικόνα Viber 2024 10 02 22 41 36 750

εικόνα Viber 2024 10 02 22 41 36 643εικόνα Viber 2024 10 02 22 41 37 029εικόνα Viber 2024 10 02 22 41 37 749εικόνα Viber 2024 10 02 22 41 37 972

 

 

Ένα λαικό παραμύθι “Το κουδουνάκι” γίνεται αφορμή για μια σειρά δραστηριοτήτων- Α τμήμα, κα Σοφία και κα Κωνσταντίνα

Ολοκληρώνοντας την αφήγηση του συγκεκριμένου κλιμακωτού μύθου, θελήσαμε να το δραματοποιήσουμε προκαλώντας έτσι τους μικρούς μας ακροατές να προσπαθήσουν να ανακαλέσουν στην μνήμη τους τη διαδοχική σειρά των γεγονότων του παραμυθιού.  Εκτός από την εξάσκηση της μνήμης και την καλλιέργεια του προφορικού τους λόγου, πειραματίστηκαν με νέα υλικά όπως είναι η χρήση του πινέλου, η χρήση του ψαλιδιού, η ζωγραφική σε έτοιμα περιγράμματα και σε ελεύθερο σχέδιο και η αντιγραφή λέξεων.


εικόνα Viber 2024 09 30 19 52 54 890

Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024

Με χαμόγελα και γεμάτοι ενθουσιασμό οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες συμμετείχαν στις κινητικές δραστηριότητες που οργανώθηκαν από κοινού και στα δύο πρωινά τμήματα, στην αυλή του νηπιαγωγείου. Νήπια και προνήπια άκουσαν πληροφορίες για τους πρώτους Ολυμπιακούς αγώνες, επανέλαβαν και έμαθαν τι σημαίνει “Νους υγιής, εν σώματι υγιεί”, παρακολούθησαν βιντεο με τους φετινούς ολυμπιονίκες μας και κλήθηκαν, σεβόμενοι ο ένας τον άλλο, να περιμένουν τη σειρά τους για να κάνουν την προσπάθεια τους. Αυτό που καταλήξαμε και πάντοτε λέμε στο σχολείο μας είναι ότι όποιος προσπαθεί τα καταφέρνει και κάθε μας προσπάθεια είναι πάντα αξιέπαινη.

Οι μαθητές μας, σαν μικροί αθλητές, βραβεύτηκαν με τα μετάλια τους, που έκοψαν μόνοι τους, σαν μια ευκαιρία εκμάθησης της χρήσης του ψαλιδιού.

εικόνα Viber 2024 09 30 19 52 54 704εικόνα Viber 2024 09 30 19 52 54 524 1

εικόνα Viber 2024 09 30 19 52 54 859

 

 

Aς ξεκινήσει το ταξίδι μας…με όρεξη, δημιουργικότητα, ιδέες και συνεργασία. Ταξιδιώτες του φετινού ταξιδιού τα νήπια και τα προνήπια μας και φυσικά οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων δίπλα τους να ενθαρρύνουν, να καθοδηγούν και να υποστηρίζουν όλες τους τις προσπάθειες!!!!!

Δωράκια έναρξης της σχολικής χρονιάς!!!

εικόνα Viber 2024 09 10 12 22 53 558