«Να τα πούμε;»

Αγαπητοί γονείς,

Την Πέμπτη 23/12/21, στο σχόλασμα των παιδιών, στις 13:00,

θα σας πούμε τα  Kάλαντα

2

 

Σας περιμένουμε όλους να τραγουδήσουμε παρέα τη χαρά των Χριστουγέννων!

ΧΡΟΝΙΑ   ΠΟΛΛΑ !!!

 Οι Νηπιαγωγοί

Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων

Αγαπητοί γονείς

Ας αποχαιρετήσουμε λοιπόν αυτή την περίεργη χρονιά με ένα χριστουγεννιάτικο πάρτυ.

Πότε; 19/12 στις 11:00.
Που; Στο προαύλιο του 9ου Νηπιαγωγείου Νέου Ηρακλείου.
Καλά τώρα το θυμήθηκες; Όχι το σχεδιάζαμε καιρό αλλά δε διευκόλυνε ούτε ο καιρός ούτε δυστυχώς η καθημερινότητα. 
Ωραία αυτό είναι όλο; Όχι¡!! Χριστουγεννιάτικη γιορτή λέμε με ανιματερ και παιχνίδια που θα τη θυμόμαστε για καιρό!!!!
Φέρτε το μεγαλύτερο σας χαμόγελο και ο Αη Βασίλης μπορεί να σου φέρει δώρο κι εσένα (Αν είσαι καλό παιδί).
Για να μη το ρισκάρουμε όμως ότι φαγητά φέρουμε θα είναι σε ατομική συσκευασία όπως και τα ποτά.
Για λεπτομέρειες επικοινωνήστε με τον Κο Παρώνη Ευθύμιο 6936742743 Πρόεδρο του ΔΣ
Παιχνίδια για τα παιδιά και πολλές εκπλήξεις μας περιμένουν γιατί κάτι τέτοια θα μείνουν βαθιά χαραγμένο μέσα μας.
Έλα να γίνουμε παιδιά για λίγες ώρες
Εκ μέρους του δ.σ. του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων 9ο νηπιαγωγείο νέου Ηρακλείου.
ΥΓ1. Ξέρουμε είναι τελευταία στιγμή ας το προσπαθήσουμε να κάνουμε κάτι ωραίο.
ΥΓ2.Σε περίπτωση κακού καιρού θα ειδοποιηθείτε εκ νέου το Σάββατο.
υπόβαθρο

Χριστούγεννα 2021

1.6Η μεγάλη γιορτή της αγάπης, η αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων, τα Χριστούγεννα, πλησιάζουν  και το σχολείο μας γεμίζει με παιδικές δημιουργίες  και τραγούδια, συνθέτοντας έναν πρωτότυπο χριστουγεννιάτικο καμβά, τον καμβά της αγάπης των Χριστουγέννων!   Μπορείτε κι εσείς να προσθέσετε τη δική σας πινελιά στον χριστουγεννιάτικο καμβά μας συμμετέχοντας σε δράσεις όπως:

  • «Αστέρι της Ευχής 2021-22» (“Make a Wish”- “Κάνε μια ευχή” Ελλάδος)

«Αστέρια ευχής» υπάρχουν στο σχολείο μας. Το κάθε «αστέρι» κοστίζει 2€ και με την αγορά του συμβάλετε  στην εκπλήρωση ευχών, παιδιών που νοσούν  από πολύ σοβαρές  ασθένειες.

  • Συλλογή τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για τα παιδικά χωριά sos , σε ημέρα που θα ορίσουμε και για την οποία θα ενημερωθείτε έγκαιρα.
  • Σε χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες που διοργανώνονται στα τμήματα του νηπιαγωγείο μας και αφού έρθετε σε συνεννόηση με τις νηπιαγωγούς.

Σας ευχόμαστε έναν υπέροχο χριστουγεννιάτικο μήνα !

1 2

Συλλογικός Προγραμματισμός 2021-22

Συλλογικός  Προγραμματισμός

 του εκπαιδευτικού μας έργου  

Λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των μαθητών/ μαθητριών μας  και της σχολικής μας μονάδας γενικά,  θέσαμε στόχους και προγραμματίσαμε σχέδια εκπαιδευτικών δράσεων σε συγκεκριμένες  θεματικές λειτουργίες  σύμφωνα με τις οδηγίες του Ι.Ε.Π. (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής), όπως συνοπτικά αποτυπώνονται στη φόρμα που ακολουθεί:

Α)ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ:    «Διοικητική λειτουργία»

Άξονας:  Ηγεσία -Οργάνωση & Διοίκηση

Στόχος της δράσης είναι  η εξοπλιστική , λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του σχολείου. Συγκεκριμένα θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε να καλυφθούν οι ψηφιακές – τεχνολογικές ανάγκες  του σχολείου αλλά και η συνολικότερη κτιριακή και υλικοτεχνική αναβάθμισή του.

Σχέδιο  Δράσης : Επικοινωνία και συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς ώστε να ικανοποιηθεί το αίτημα για την αναβάθμιση των τεχνολογικών και κτιριακών υποδομών του σχολείου και συγκεκριμένα η επανεξέταση του ακινήτου  από το Δήμο και τις Κτιριακές Υποδομές, ώστε να γίνουν οι κατάλληλες εργασίες που θα εξασφαλίσουν  σύγχρονες και τεχνολογικά εξοπλισμένες  αίθουσες  διδασκαλίας και ασφαλή και καλαίσθητη διαμόρφωση του αύλειου χώρου.

 

Β)ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ:    «Παιδαγωγική – μαθησιακή λειτουργία»

Άξονες:  –Σχέσεις σχολείου – οικογένειας

 Στόχος της δράσης είναι  μέσα από την καλλιέργεια θετικού κλίματος μεταξύ σχολείου – οικογένειας  η βελτίωση όχι μόνο των διδακτικών πρακτικών   αλλά και του συνολικού παιδαγωγικού κλίματος του σχολείου.

Σχέδιο  Δράσης : Τρόποι καλλιέργειας  της σχέσης σχολείου – οικογένειας στο μαθησιακό αποτέλεσμα.  Υποστήριξη της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας μέσα από την ενημέρωση γονέων  με ομαδικές και ατομικές συναντήσεις καθώς και με διανομή και επεξεργασία σχετικού ερωτηματολογίου.

 

Γ)  ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ:    «Επαγγελματική ανάπτυξη εκπ/κών»

Άξονας:  Συμμετοχή των εκπ/κών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα

Στόχος της δράσης είναι η γνωριμία με  σχολεία άλλων περιοχών της χώρας ή άλλων χωρών εκτός συνόρων, με απώτερο στόχο τη διακίνηση ιδεών, τη δημιουργία έργων και τη διεύρυνση των παιδαγωγικών, εκπαιδευτικών και κοινωνικών οριζόντων .

Σχέδιο  Δράσης : Συμμετοχή σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα  ( π.χ. πρόγραμμα eTwinning).Επικοινωνία , συνεργασία και ανάπτυξη εκπαιδευτικών σχεδίων με την κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης ή και σχολείων εκτός Ευρώπης. 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Όπως σας ενημερώσαμε στην πρώτη μας συνάντηση, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων εντάσσονται από το Σεπτέμβριο τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, με στόχο την εισαγωγή νέων εκπαιδευτικών θεματικών και δεξιοτήτων, οι οποίες ομαδοποιούνται σε 4 Θεματικές Ενότητες, όπως αποτυπώνονται στον πίνακα που ακολουθεί. Ο Προγραμματισμός του σχολείου μας για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων ανά Θεματική Ενότητα και τα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων ανά χρονική περίοδο αναμένεται να είναι ως εξής:

  ΘΕΜΑΤΙΚΗ

ΕΝΟΤΗΤΑ

ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ –

ΕΥ ΖΗΝ

Υποθεματική: Υγεία: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια

Τίτλος Προγράμματος : «Προσέχω, όταν στο δρόμο περπατώ και τον ΚΟΚ ακολουθώ»

 Χρονική περίοδος :  10 Οκτωβρίου-30 Νοεμβρίου 2021

ΦΡΟΝΤΙΖΩ   

ΤΟ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΥποθεματικήΟικολογία-Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά

Τίτλος Προγράμματος : «Παιδιά παίζουμε θέατρο;  Φώτα παρακαλώ!»

 Χρονική περίοδος :  Δεκέμβριος  –  9 Φεβρουαρίου 2022

ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ  

ΚΑΙ   

 ΕΝΕΡΓΩ

Υποθεματική: Ανθρώπινα Δικαιώματα

Τίτλος Προγράμματος : «Γνωρίζω τα Δικαιώματα»

 Xρονική περίοδος: 10 Φεβρουαρίου-31 Μαρτίου 2022

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ 

ΚΑΙ 

ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ

Υποθεματική: STEM- Εκπαιδευτική Ρομποτική

 Τίτλος Προγράμματος: «Μικροί Αρχιτέκτονες»

Xρονική περίοδος: Απρίλιος – Μάιος  2022

Τελειώσαμε λοιπόν την πρώτη θεματική ενότητα και το πρόγραμμα  «Προσέχω, όταν στο δρόμο περπατώ και τον ΚΟΚ ακολουθώ», κατά τη διάρκεια του οποίου τα παιδιά   μέσα από κατάλληλο εποπτικό υλικό, κινητικά παιχνίδια, παραμύθια,  ζωγραφική και ανάλογα φύλλα εργασίας, έμαθαν για το οδικό περιβάλλον και τους κανόνες  κυκλοφοριακής ασφάλειας.

κυκλοφοριακης νεο

Συνεχίζουμε με τη δεύτερη ενότητα με τίτλο: Παιδιά παίζουμε θέατρο; Φώτα παρακαλώ!” ξεκινώντας βιωματικά,  με  την ψυχαγωγική και εκπαιδευτική επίσκεψη μας στην «Εθνική Λυρική Σκηνή – Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» και την  παρακολούθηση της θεατρική παράστασης «Τα μαγικά μαξιλάρια» (βασισμένη στο ομώνυμο έργο του Ε. Τριβιζά).

θεατρο

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση