Αγαπητοί γονείς,
Την Πέμπτη 23/12/21, στο σχόλασμα των παιδιών, στις 13:00,
θα σας πούμε τα Kάλαντα!
Σας περιμένουμε όλους να τραγουδήσουμε παρέα τη χαρά των Χριστουγέννων!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!
Οι Νηπιαγωγοί
Ας αποχαιρετήσουμε λοιπόν αυτή την περίεργη χρονιά με ένα χριστουγεννιάτικο πάρτυ.
Η μεγάλη γιορτή της αγάπης, η αγαπημένη γιορτή μικρών και μεγάλων, τα Χριστούγεννα, πλησιάζουν και το σχολείο μας γεμίζει με παιδικές δημιουργίες και τραγούδια, συνθέτοντας έναν πρωτότυπο χριστουγεννιάτικο καμβά, τον καμβά της αγάπης των Χριστουγέννων! Μπορείτε κι εσείς να προσθέσετε τη δική σας πινελιά στον χριστουγεννιάτικο καμβά μας συμμετέχοντας σε δράσεις όπως:
«Αστέρια ευχής» υπάρχουν στο σχολείο μας. Το κάθε «αστέρι» κοστίζει 2€ και με την αγορά του συμβάλετε στην εκπλήρωση ευχών, παιδιών που νοσούν από πολύ σοβαρές ασθένειες.
Σας ευχόμαστε έναν υπέροχο χριστουγεννιάτικο μήνα !
Συλλογικός Προγραμματισμός
του εκπαιδευτικού μας έργου
Λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των μαθητών/ μαθητριών μας και της σχολικής μας μονάδας γενικά, θέσαμε στόχους και προγραμματίσαμε σχέδια εκπαιδευτικών δράσεων σε συγκεκριμένες θεματικές λειτουργίες σύμφωνα με τις οδηγίες του Ι.Ε.Π. (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής), όπως συνοπτικά αποτυπώνονται στη φόρμα που ακολουθεί:
Α)ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ: «Διοικητική λειτουργία»
Άξονας: Ηγεσία -Οργάνωση & Διοίκηση
Στόχος της δράσης είναι η εξοπλιστική , λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του σχολείου. Συγκεκριμένα θα καταβληθεί προσπάθεια ώστε να καλυφθούν οι ψηφιακές – τεχνολογικές ανάγκες του σχολείου αλλά και η συνολικότερη κτιριακή και υλικοτεχνική αναβάθμισή του.
Σχέδιο Δράσης : Επικοινωνία και συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς ώστε να ικανοποιηθεί το αίτημα για την αναβάθμιση των τεχνολογικών και κτιριακών υποδομών του σχολείου και συγκεκριμένα η επανεξέταση του ακινήτου από το Δήμο και τις Κτιριακές Υποδομές, ώστε να γίνουν οι κατάλληλες εργασίες που θα εξασφαλίσουν σύγχρονες και τεχνολογικά εξοπλισμένες αίθουσες διδασκαλίας και ασφαλή και καλαίσθητη διαμόρφωση του αύλειου χώρου.
Β)ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ: «Παιδαγωγική – μαθησιακή λειτουργία»
Άξονες: –Σχέσεις σχολείου – οικογένειας
Στόχος της δράσης είναι μέσα από την καλλιέργεια θετικού κλίματος μεταξύ σχολείου – οικογένειας η βελτίωση όχι μόνο των διδακτικών πρακτικών αλλά και του συνολικού παιδαγωγικού κλίματος του σχολείου.
Σχέδιο Δράσης : Τρόποι καλλιέργειας της σχέσης σχολείου – οικογένειας στο μαθησιακό αποτέλεσμα. Υποστήριξη της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας μέσα από την ενημέρωση γονέων με ομαδικές και ατομικές συναντήσεις καθώς και με διανομή και επεξεργασία σχετικού ερωτηματολογίου.
Γ) ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ: «Επαγγελματική ανάπτυξη εκπ/κών»
Άξονας: Συμμετοχή των εκπ/κών σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα
Στόχος της δράσης είναι η γνωριμία με σχολεία άλλων περιοχών της χώρας ή άλλων χωρών εκτός συνόρων, με απώτερο στόχο τη διακίνηση ιδεών, τη δημιουργία έργων και τη διεύρυνση των παιδαγωγικών, εκπαιδευτικών και κοινωνικών οριζόντων .
Σχέδιο Δράσης : Συμμετοχή σε εθνικά – ευρωπαϊκά προγράμματα ( π.χ. πρόγραμμα eTwinning).Επικοινωνία , συνεργασία και ανάπτυξη εκπαιδευτικών σχεδίων με την κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης ή και σχολείων εκτός Ευρώπης.
Όπως σας ενημερώσαμε στην πρώτη μας συνάντηση, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα των Νηπιαγωγείων εντάσσονται από το Σεπτέμβριο τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, με στόχο την εισαγωγή νέων εκπαιδευτικών θεματικών και δεξιοτήτων, οι οποίες ομαδοποιούνται σε 4 Θεματικές Ενότητες, όπως αποτυπώνονται στον πίνακα που ακολουθεί. Ο Προγραμματισμός του σχολείου μας για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων ανά Θεματική Ενότητα και τα Προγράμματα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων ανά χρονική περίοδο αναμένεται να είναι ως εξής:
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ |
ΥΠΟΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ |
ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ –
ΕΥ ΖΗΝ |
Υποθεματική: Υγεία: Διατροφή- Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια
Τίτλος Προγράμματος : «Προσέχω, όταν στο δρόμο περπατώ και τον ΚΟΚ ακολουθώ» Χρονική περίοδος : 10 Οκτωβρίου-30 Νοεμβρίου 2021 |
ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ |
Υποθεματική: Οικολογία-Παγκόσμια και τοπική φυσική κληρονομιά
Τίτλος Προγράμματος : «Παιδιά παίζουμε θέατρο; Φώτα παρακαλώ!» Χρονική περίοδος : Δεκέμβριος – 9 Φεβρουαρίου 2022 |
ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ
ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ |
Υποθεματική: Ανθρώπινα Δικαιώματα
Τίτλος Προγράμματος : «Γνωρίζω τα Δικαιώματα» Xρονική περίοδος: 10 Φεβρουαρίου-31 Μαρτίου 2022 |
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ |
Υποθεματική: STEM- Εκπαιδευτική Ρομποτική
Τίτλος Προγράμματος: «Μικροί Αρχιτέκτονες» Xρονική περίοδος: Απρίλιος – Μάιος 2022 |
Τελειώσαμε λοιπόν την πρώτη θεματική ενότητα και το πρόγραμμα «Προσέχω, όταν στο δρόμο περπατώ και τον ΚΟΚ ακολουθώ», κατά τη διάρκεια του οποίου τα παιδιά μέσα από κατάλληλο εποπτικό υλικό, κινητικά παιχνίδια, παραμύθια, ζωγραφική και ανάλογα φύλλα εργασίας, έμαθαν για το οδικό περιβάλλον και τους κανόνες κυκλοφοριακής ασφάλειας.
Συνεχίζουμε με τη δεύτερη ενότητα με τίτλο: “Παιδιά παίζουμε θέατρο; Φώτα παρακαλώ!” ξεκινώντας βιωματικά, με την ψυχαγωγική και εκπαιδευτική επίσκεψη μας στην «Εθνική Λυρική Σκηνή – Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος» και την παρακολούθηση της θεατρική παράστασης «Τα μαγικά μαξιλάρια» (βασισμένη στο ομώνυμο έργο του Ε. Τριβιζά).