
Την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020 στο σχολείο μας ήρθε κλιμάκιο του Νοσοκομείου Βόλου και παρέδωσε στους μαθητές της ΣΤ’ τάξης μαθήματα πρώτων βοηθειών.

Την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020 στο σχολείο μας ήρθε κλιμάκιο του Νοσοκομείου Βόλου και παρέδωσε στους μαθητές της ΣΤ’ τάξης μαθήματα πρώτων βοηθειών.