Νοέ 19 2023
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Ε τάξης στο πλανητάριο
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη της Ε τάξης στο πλανητάριο
Οκτ 26 2023
Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας 9ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας 2023-2024
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας 9ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας 2023-2024
Οκτ 26 2023
Δράση ευαισθητοποίησης για την Παγκόσμια Ημέρα Πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού
Το 9ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας, σήμερα 25 Οκτωβρίου 2023, στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας Πρόληψης του Καρκίνου του Μαστού, πραγματοποίησε δράση για την ευαισθητοποίηση όλων σε θέματα που αφορούν στην πρόληψη και την έγκαιρη ανίχνευση του καρκίνου του μαστού.
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δράση ευαισθητοποίησης για την Παγκόσμια Ημέρα Πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού
Οκτ 25 2023
Ωρολόγια προγράμματα ανά ταξη
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ωρολόγια προγράμματα ανά ταξη
Οκτ 23 2023
Εκπαιδευτική επίσκεψη της Δ τάξης
Με την ευκαιρία της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου 1940 η Δ΄τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε την Παρασκευή 20-10-2023 το Πολεμικό Μουσείο της Χαλκίδας καθώς και το Μουσείο του κάστρου του Καράμπαμπα. Μέσα από τα μοναδικά και σπάνια κειμήλια καθώς και από τα εντυπωσιακά διοράματα ιστορικών γεγονότων οι μαθητές περιηγήθηκαν στα μονοπάτια της ελληνικής ιστορίας από την Ενετοκρατία έως και τον Β΄Παγκόσμιο πόλεμο.
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη της Δ τάξης
Οκτ 23 2023
Επίσκεψη Στ τάξης στο Θωρηκτό Αβέρωφ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επίσκεψη Στ τάξης στο Θωρηκτό Αβέρωφ
Οκτ 22 2023
Επιμορφωτικό σεμινάριο «η ενεργητική ακρόαση για καλύτερη επικοινωνία με το μαθητή στην τάξη»
Στα πλαίσια των παιδαγωγικών επιμορφώσεων, παρακολουθήσαμε την ημερίδα με τίτλο «η ενεργητική ακρόαση για καλύτερη επικοινωνία με το μαθητή στην τάξη» με εισηγήτρια την κυρία Κίσσα Μαρία ,ψυχολόγο του Κέντρου Πρόληψης των εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε Εύβοιας.
Η ημερίδα αποτελούνταν από βιωματικό και θεωρητικό μέρος. Στο βιωματικό μέρος, συμμετείχαμε σε δραστηριότητες που στόχευαν στην καλύτερη γνωριμία μεταξύ των μαθητών αλλά και του εκπαιδευτικού, ώστε να δημιουργηθεί κλίμα ασφάλειας, ενσυναίσθησης και συνεργατικού πνεύματος.
Στο δεύτερο μέρος, αναπτύχθηκε θεωρητικά η έννοια της ενεργητικής ακρόασης καθώς και τεχνικές καλλιέργειάς της με παραδείγματα από την καθημερινότητα στη σχολική τάξη.
Ευχαριστούμε θερμά , την κυρία Κίσσα, που επισκέφθηκε το σχολείο μας και μας έδωσε
χρήσιμες και ουσιαστικές πληροφορίες και τεχνικές για τη διαχείριση συμπεριφορών και
υιοθέτηση καλών πρακτικών στην παιδαγωγική διαδικασία.
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμορφωτικό σεμινάριο «η ενεργητική ακρόαση για καλύτερη επικοινωνία με το μαθητή στην τάξη»
Ιούλ 12 2023
Planet Earth SOS! Climate Emergency_Etwinning project
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα eTwinning με τίτλο «Planet Earth SOS! Climate Emergency» όπου έλαβε μέρος το ΣΤ1 του σχολείου μας με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς την Κόρδη Άννα και Βυτερούλη Σοφία. Το πρόγραμμα είχε σχεδιαστεί για να εξοικειώσει και να προσελκύσει τους μαθητές σε σχετικές δράσεις με την Ατζέντα Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης 2030 που επικεντρώνονται στη «δράση για το κλίμα»
Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα Οκτωβρίου – Μαΐου 2023 με τη συνεργασία σχολείων από την Ελλάδα και την Ιταλία.
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Planet Earth SOS! Climate Emergency_Etwinning project
Ιούλ 05 2023
My Mind is Playing _ etwinning project
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το etwinning project με τίτλο “My Mind is Playing” στο οποίο συμμετείχαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Α1 με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό της τάξης Ελένη Παπαπαναγιώτου και τη συμβολή της γυμνάστριας του σχολείου μας Κατερίνα Παλαιολόγου. Το πρόγραμμα όπου συμμετείχαν σχολεία από Ελλάδα, Τουρκία και Ιταλία, πραγματοποιήθηκε κατά το χρονικό διάστημα Δεκεμβρίου – Μαΐου 2023 με μια μικρή παύση τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο εξαιτίας του μεγάλου σεισμού στην Τουρκία.
Λίγα λόγια για τον σκοπό του προγράμματος:
«Τα παιχνίδια είναι ως επί το πλείστον μαθηματικά και τα μαθηματικά είναι όλα παιχνίδια» Έχει επίσης προσδιοριστεί από διεθνείς εξετάσεις ότι υπάρχει σημαντική ανεπάρκεια στη μαθηματική παιδεία. Ειδικά στην τεχνική των ερωτήσεων νέας γενιάς, που είναι δημοφιλής τα τελευταία χρόνια, έχει γίνει πολύ πιο σημαντικό για τον μαθητή να κατανοήσει το πρόβλημα που διάβασε. Ο Αϊνστάιν είπε, «Αν είχα μια ώρα για να σώσω τον κόσμο, θα περνούσα πενήντα πέντε λεπτά για να περιγράψω το πρόβλημα και τα υπόλοιπα πέντε λεπτά για να βρω τη λύση». Από αυτή την άποψη, εάν μπορούμε να κάνουμε τους μαθητές μας να κατανοήσουν το πρόβλημα, θα είναι πολύ εύκολο για αυτούς να καταλήξουν σε μια λύση. Ο φόβος και η προκατάληψη που αναπτύσσει ο μαθητής που καλείται να διαχειριστεί ένα μαθηματικό πρόβλημα θα εξαφανιστεί επίσης. Λαμβάνοντας υπόψη ότι είναι απαραίτητο να ξεκινήσουμε από το χαμηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης για να αναπτύξουμε τον μαθηματικό γραμματισμό των μαθητών, αποφασίσαμε να κάνουμε αυτό το έργο που θα βελτιώσει τη σωστή κατανόηση των μαθηματικών προβλημάτων σε μαθητές δημοτικού. Στο πλαίσιο του έργου μας, ενσωματώσαμε παιχνίδια λογικής, ψηφιακά παιχνίδια και παραδοσιακά παιδικά παιχνίδια μαθηματικών.”
Παρακάτω παρουσιάζονται ένα δείγμα των δράσεων στην Α1 τάξη και ένα ebook με όλα τα παιχνίδια μαθηματικών του προγράμματος που αποτελεί το τελικό συνεργατικό προϊόν των 3 συνεργαζόμενων χωρών.
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο My Mind is Playing _ etwinning project














