Σεπ 06
ΟΔΗΓΙΕΣ για την ατομική η υγιεινή των παιδιών και για τη σωστή χρήση της μάσκας.
Αγαπητοί γονείς,
Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά τις παρακάτω οδηγίες τόσο για την ατομική η υγιεινή των παιδιών όσο και για τη σωστή χρήση της μάσκας.
Μάθετε στα παιδιά σας να φροντίζουν τον εαυτό τους. Διδάξτε τα να πλένουν σωστά τα χέρια τους όταν πρέπει, να φορούν σωστά τη μάσκα τους.
Το σχολείο με τη σειρά του, λαμβάνοντας τα προβλεπόμενα μέτρα, θα κάνει ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό να προστατέψει τους μαθητές.
Συμπτώματα λοίμωξης COVID-19
Τα συχνότερα συμπτώματα της λοίμωξης COVID-19 στα παιδιά είναι πυρετός και βήχας. Άλλα συμπτώματα που μπορεί να εμφανιστούν είναι:
-
Δυσκολία στην αναπνοή
-
Μυαλγίες
-
Ρίγος
-
Πονοκέφαλος
-
Δυσκαταποσία
-
Ρινική καταρροή/συμφόρηση
-
Ναυτία/ έμετος
-
Κοιλιακός πόνος, διαρροϊκές κενώσεις
Αποτελέσματαμελετώνκαταδεικνύουνότιταπαιδιάδεναποτελούντησυνήθηπηγή μετάδοσηςτουιούSARS-CoV-2,σεαντίθεσημετορόλοπουδιαδραματίζουνστη διασπορά άλλων αναπνευστικών ιών όπως ο ιός της εποχικής γρίπης.
Οδηγίες ατομικής υγιεινής
-
Παραμονή κατ’ οίκον και αποχή από την παρακολούθηση μαθημάτων ή την εργασία οποιουδήποτε ατόμου εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού ή πυρετό. Οι γονείς θα πρέπει να ειδοποιούν άμεσα το σχολείο.
-
Αποφυγή στενής επαφής, εφόσον αυτό είναι δυνατό, με οποιοδήποτε άτομο εμφανίζει πυρετό ή συμπτώματα από το αναπνευστικό, όπως βήχα ή πταρμό.
-
Αποφυγή επαφής χεριών με τα μάτια, τη μύτη και το στόμα για τη μείωση του κινδύνου μόλυνσης.
-
Αποφυγή κοινής χρήσης των μολυβιών, των στυλό, των μαρκαδόρων και άλλων προσωπικών αντικειμένων. Το κάθε παιδί θα πρέπει να χρησιμοποιεί μόνο τα δικά του αντικείμενα.
-
Σε βήχα ή φτέρνισμα, κάλυψη της μύτης και του στόματος με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα ή με χαρτομάντιλο, απόρριψη του χρησιμοποιημένου χαρτομάντιλου στους κάδους απορριμμάτων και επιμελές πλύσιμο των χεριών.
-
Τα παιδιά δεν πρέπει να πίνουν νερό απευθείας από τη βρύση με το στόμα, καθώς και να χρησιμοποιούν κοινά σκεύη όπως ποτήρια και μπουκάλια. Συστήνεται η χρήση ατομικού μπουκαλιού ή παγουριού από το κάθε παιδί.
-
Τακτικό και επιμελές πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα όταν είναι εμφανώς λερωμένα, και οπωσδήποτε πριν τη λήψη τροφής και υγρών, μετά την επίσκεψη στην τουαλέτα και μετά από πιθανή επαφή με εκκρίσεις ή άλλα σωματικά υγρά. Θα ακολουθεί προσεκτικό στέγνωμα χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
-
Η υγιεινή των χεριών για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα με χρήση αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος, που θα βρίσκεται κοντά στην είσοδο κάθε αίθουσας διδασκαλίας, θα πρέπει να εφαρμόζεται συχνά και σε κάθε περίπτωση που αυτό κρίνεται απαραίτητο, κατά προτίμηση υπό την εποπτεία εκπαιδευτικού της τάξης, ιδιαίτερα για τα μικρότερα παιδιά.
Οδηγίες για τον τρόπο χρήσης της προστατευτικής μάσκας
Γιατί οι άνθρωποι φορούν μάσκες αυτήν την περίοδο;
-
Γιατί ο νέος κορωνοϊός ή αλλιώς SARS-CoV-2 μπορεί να προκαλέσει λοίμωξη του αναπνευστικού και άλλες εκδηλώσεις της νόσου COVID-19.
-
Γιατί η λοίμωξη αυτή μπορεί να μην προκαλέσει συμπτώματα ή τα συμπτώματα να είναι πολύ ήπια. Μερικοί όμως άνθρωποι ,όπως αυτοί που έχουν αυξημένο κίνδυνο (π.χ. μεγάλης ηλικίας),μπορεί να νοσήσουν πολύ σοβαρά, να χρειαστούν μακρόχρονη νοσηλεία στο νοσοκομείο ή να κινδυνεύσει και η ζωή τους.
-
Γιατί, παρά το γεγονός ότι οι ομάδες ατόμων που νοσούν σοβαρά είναι συνήθως άτομα που έχουν και άλλα προβλήματα υγείας ή είναι μεγάλης ηλικίας, καμιά φορά μπορεί να νοσήσουν σοβαρά ακόμη και νεαρά σε ηλικία άτομα ή παιδιά που δεν έχουν πρόβλημα υγείας
-
Γιατί ακόμη και άτομα που δεν έχουν συμπτώματα μπορούν να μεταδώσουν τον ιό μέσω των σταγονιδίων που εκπέμπονται όταν μιλούν, τραγουδούν και ιδιαίτερα όταν φτερνίζονται ή βήχουν.
-
Γιατί η μετάδοση του ιού είναι πολύ εύκολη όταν η απόστασή μας είναι μικρότερη από ενάμιση μέτρο.
Γιατί η μάσκα είναι ένα δυνατό όπλο για να περιορίσουμε τη διασπορά του νέου κορωνοϊού;
-
Γιατί περιορίζει την έκθεση μας στα σταγονίδια των άλλων που «φιλοξενούν» τον ιό στο φάρυγγα τους και έτσι μπορεί να μας προφυλάξει από το να κολλήσουμε κι εμείς τον ιό.
-
Γιατί προστατεύει τους γύρω μας από τον ιό που πιθανόν έχουμε εμείς στο φάρυγγα μας, ακόμη και χωρίς να έχουμε συμπτώματα.
-
Γιατί η χρήση μάσκας από όλους μας θα αποτρέψει νέο μεγάλο κύμα πανδημίας και την ανάγκη για τη λήψη αυστηρών περιοριστικών μέτρων στην περιοχή όπου ζούμε.
-
Γιατί η μάσκα, η διατήρηση απόστασης από τους άλλους και η υγιεινή των χεριών είναι το χρυσό τρίπτυχο για να συνεχίσουμε ήρεμα τη ζωή μας.
Οδηγίες για τη σωστή χρήση της μάσκας
α. Πώς φοράω τη μάσκα
-
Πριν εφαρμόσω τη μάσκα στο πρόσωπό μου:
✓Πλένω προσεκτικά τα χέρια μου με νερό και σαπούνι για τουλάχιστον ½ λεπτό. Ξεπλένω με τρεχούμενο νερό, σκουπίζω τα χέρια με χειροπετσέτα μιας χρήσης, κλείνω με αυτήν την βρύση και την πετάω στον κάδο απορριμμάτων. ή
✓Τρίβω καλά τα χέρια με αλκοολούχο αντισηπτικό υγρό μέχρι αυτό να στεγνώσει. ΔΕΝ ξεχνώ κανένα σημείο των χεριών και επιμένω ανάμεσα στα δάκτυλα.
-
Με στεγνά και καθαρά χέρια αφαιρώ τη καθαρή μάσκα μου από το σακουλάκι που τη φυλάω, πιάνοντάς τη από το λαστιχάκι.
-
Φέρνω τη μάσκα προσεκτικά στο πρόσωπό μου ώστε η ανοιχτόχρωμη πλευρά (εσωτερική)να ακουμπήσει τη μύτη και το στόμα μου κρατώντας το λαστιχάκι ακόμη με το χέρι.
-
Με το άλλο χέρι εφαρμόζω το ένα λάστιχο στο αυτί μου και με αργή και προσεκτική κίνηση περνάω το δεύτερο λάστιχο και στο άλλο αυτί.
-
Όταν τοποθετήσω και τα δύο λαστιχάκια στα αυτιά μου, φέρνω τα δάκτυλά μου στις δύο πλευρές της μύτης και πιέζω το έλασμα που έχει η μάσκα ώστε να αγκαλιάσει τη μύτη μου και συνεχίζω την απαλή κίνηση προς και πάνω στα ζυγωματικά μου.
-
Τραβώ με ήπιες κινήσεις τη μάσκα από την κάτω πλευρά ώστε να ξεδιπλώσει και να αγκαλιάσει το πηγούνι μου.
-
Ελέγχω ότι η μάσκα έχει εφαρμόσει καλά στο πρόσωπό μου και την νιώθω άνετα. Δοκιμάζω να μιλήσω για να καταλάβω ότι όταν χρειαστεί να το κάνω, αυτή δεν θα πέσει από τη μύτη μου.
-
Θυμάμαι πάντα ότι εάν η μάσκα δεν εφαρμόζει απόλυτα στο στόμα και την μύτη μου και αφήνει κενά στο πρόσωπο μου δεν προσφέρει προστασία, αντιθέτως απλά με δυσκολεύει.
-
Tip!! Κάντε εφαρμογή μπροστά στον καθρέπτη τις πρώτες φορές ώστε να είστε σίγουροι για τις κινήσεις όταν δεν θα έχετε αυτήν την δυνατότητα.
β. Πως χειρίζομαι τη μάσκα – τα ΠΡΕΠΕΙ…
-
Φορώ μάσκα σε εσωτερικούς χώρους και σε εξωτερικούς χώρους όταν υπάρχει συνωστισμός.
-
Φορώ μάσκα που δεν είναι χαλαρή στο πρόσωπό μου. •Χρησιμοποιώ πάντα καθαρή και χωρίς φθορές μάσκα.
-
Φυλάω τη μάσκα σε καθαρό σακουλάκι πριν την φορέσω.
-
Τοποθετώ τη μάσκα μέσα στο σακουλάκι κρατώντας την από το ένα λάστιχο. • Τοποθετώ την κάθε μάσκα σε ξεχωριστό σακουλάκι.
-
Έχω πάντα μαζί μου στο σχολείο τουλάχιστον δύο μάσκες (σε ξεχωριστά σακουλάκια η καθεμιά).
-
Αφαιρώ τη μάσκα από το πρόσωπό μου τραβώντας ταυτόχρονα και τα δύο λαστιχάκια.
-
Τρίβω τα χέρια μου με αντισηπτικό διάλυμα μετά την αφαίρεση της μάσκας.
Χειρίζομαι σωστά τη μάσκα που θέλω να αφαιρέσω για λίγο: αφαιρώ τη μάσκα όπως περιγράφηκε παραπάνω, την κρατώ από τα λαστιχάκια και την διπλώνω με την εσωτερική πλευρά προς τα μέσα, την τοποθετώ στο σακουλάκι της.
-
Πλένω κάθε μέρα τις μάσκες που έχω χρησιμοποιήσει την ίδια μέρα
-
Πλένω τη μάσκα καλά, στο χέρι ή σε πλυντήριο, χρησιμοποιώ νερό σε υψηλή θερμοκρασίατουλάχιστον60°C, και όταν στεγνώσει τη σιδερώνω καλά και την τοποθετώ σε καθαρό σακουλάκι.
-
Η μάσκα είναι το πιο προσωπικό μου αντικείμενο.
-
Tip!!Χρησιμοποιείτε σακουλάκια μεγαλύτερων διαστάσεων από τη μάσκα για να διευκολύνονται οι κινήσεις σας. Τα σακουλάκια τροφίμων είναι μια εύκολη λύση.
γ. Πώς χειρίζομαι τη μάσκα – τα ΔΕΝ …
-
Δεν αφαιρώ τη μάσκα μου όταν βρίσκομαι σε εσωτερικούς χώρους ή σε εξωτερικούς χώρους όταν η απόσταση είναι μικρότερη του ενάμιση μέτρου από άλλο άτομο
Αυτές ακριβώς είναι οι καταστάσεις που χρειάζεται να προστατευθώ με τη μάσκα.
-
Δεν κατεβάζω την μάσκα όταν θέλω να μιλήσω σε κάποιον
Όταν μιλάω απελευθερώνονται σταγονίδια, αυτή τη διαδικασία θέλω να σταματήσω με τη χρήση της μάσκας.
-
Δεν αγγίζω το μπροστινό μέρος της μάσκας
Η μάσκα συγκρατεί σταγονίδια που φέρουν τον ιό, έτσι ο ιός μπορεί να περάσει στα χέρια μου και στη συνέχεια να αγγίξω και να μολύνω το πρόσωπό μου και άλλα αντικείμενα και επιφάνειες.
-
Δεν αφήνω την μάσκα να πέσει από τη μύτη μου
Εάν κατέβει η μάσκα και θέλω να τη διορθώσω, πιέζω ξανά το έλασμα και τραβώ σε καλύτερη θέση τα λαστιχάκια. Εφαρμόζω υγιεινή των χεριών αμέσως μετά από αυτήν την κίνηση.
-
Δεν κατεβάζω τη μάσκα στο πηγούνι μου ούτε αφήνω έξω μύτη ή στόμα
Με αυτόν τον τρόπο ακυρώνω την προστασία που δίνει η μάσκα, ενώ η εξωτερική πλευρά της μάσκας βρίσκεται πολύ κοντά στο στόμα μου και υγραίνεται. Επιπλέον όταν την ανεβάσω θα επιμολύνω τα χέρια μου και το πρόσωπό μου.
-
Δεν φορώ μάσκα που νιώθω υγρή
Η υγρή μάσκα δυσκολεύει την αναπνοή και παύει να προσφέρει προστασία.
-
Δεν φορώ μάσκα που είναι βρώμικη ή έχει φθορές (σχισίματα ή οπές)
Η βρώμικη μάσκα είναι περισσότερο επικίνδυνη παρά προστατευτική, ενώ η φθαρμένη δεν προστατεύει και δίνει ψευδές αίσθημα ασφάλειας.
-
Δεν μοιράζομαι τη μάσκα μου με κανέναν άλλο, ακόμη και εάν αυτός είναι το πιο κοντινό μου άτομο, και δεν την αφήνω εκτεθειμένη στα αγγίγματα άλλων Η κοινή χρήση ή η ανταλλαγή μάσκας δεν επιτρέπεται. Αν γίνει, σημαίνει αυτόματα ότι μοιράζομαι με άλλον τα μικρόβια που αυτή έχει συγκρατήσει.
-
Δεν αφήνω τη μάσκα μου σε επιφάνειες(καρέκλες, θρανία, τραπεζάκια κλπ.) Η μάσκα επιμολύνεται και ταυτόχρονα μολύνει τις επιφάνειες.
-
Δεν χρησιμοποιώ ποτέ το ίδιο σακουλάκι για διαφορετικές μάσκες, η κάθε μάσκα έχει το δικό τους σακουλάκι
Τα μικρόβια από τις βρώμικες μάσκες μολύνουν το σακουλάκι, επιβιώνουν μέσα σε αυτό για πολλές ώρες και θα μολύνουν και άλλη μάσκα εάν τοποθετηθεί εκεί.
Σεπ 03
ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Αγαπημένα μας παιδιά και αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
ευχόμαστε να είστε όλοι και όλες καλά στην υγεία σας και με καλή διάθεση.
Όπως θα έχετε ενημερωθεί η έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί στις 14 Σεπτεμβρίου. Εμείς, οι δάσκαλοί σας και οι δασκάλες σας, έχουμε ξεκινήσει από την 1η Σεπτεμβρίου τις ετοιμασίες για να σας υποδεχτούμε στο σχολείο μας, που όπως θα είδατε, ομόρφυνε πολύ και μεταμορφώθηκε σε ένα σχολείο φιλικό προς το περιβάλλον!!!
Η φετινή χρονιά θα είναι σίγουρα ιδιαίτερη και πρωτόγνωρη, αλλά όλοι και όλες μαζί θα προσπαθήσουμε να χαρούμε ό,τι καλό θα μας φέρει!!!
Θα φροντίσουμε ο καθένας και η καθεμιά τον εαυτό του/της και τους ανθρώπους που αγαπάμε.
Γι αυτό όλοι/ες να έχουμε κατά νου το “μότο μας”
ΧΑΜ=ΧΕΡΙΑ(πλύσιμο) –ΑΠΟΣΤΑΣΗ –ΜΑΣΚΑ
Τα νέα και τις εξελίξεις που αφορούν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα τα μαθαίνετε από το ιστολόγιο μας .
Σας περιμένουμε με χαρά,κέφι και αγάπη!
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ!
Η Δ/ντρια και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου
Σεπ 01
Aπαλλαγή μαθητών/τριών από το μάθημα των Θρησκευτικών 2020-21
Υ.ΠΑΙ.Θ.10-08-2020: Νέα Εγκύκλιος με θέμα: «Ρύθμιση μαθητικών θεμάτων», που αφορά στην απαλλαγή μαθητών/τριών από το μάθημα των Θρησκευτικών
«Η απαλλαγή από το μάθημα των Θρησκευτικών, σύμφωνα και με το με αρ. 37/23-7- 2020 απόσπασμα πρακτικού του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., χορηγείται ύστερα από Υπεύθυνη Δήλωση του ν.1599/1986, του/της ίδιου/ας του/της μαθητή/τριας (αν είναι ενήλικος/η) ή και των δύο γονέων του/της (αν είναι ανήλικος/η), στην οποία θα αναφέρεται το εξής : «Λόγοι θρησκευτικής συνείδησης δεν επιτρέπουν τη συμμετοχή (μου ή του παιδιού μου) στο μάθημα των Θρησκευτικών» (βλ. Ολ.ΣτΕ 1749/2019 και 1750/2019).»
Η παραπάνω Υπεύθυνη Δήλωση του ν.1599/1986, με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής του/της ίδιου/ας μαθητή/τριας (αν είναι ενήλικος/η) ή και των δύο γονέων του/της (αν είναι ανήλικος/η), παραλαμβάνεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια του σχολείου εντός αποκλειστικής χρονικής προθεσμίας που διαρκεί από την 1η Σεπτεμβρίου έως και τη 14η Σεπτεμβρίου κάθε σχολικού έτους.«
Ιούν 23
Επίδοση Τίτλων Προόδου/Σπουδών και βαθμολογίας του γ΄ τριμήνου.
93ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ
Αθήνα, 23/06/2020
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες
Την Πέμπτη 25/06/2020 το Σχολείο μας θα λειτουργήσει κανονικά και τα υποτμήματα των τάξεων αυτής της ημέρας θα σχολάσουν στις 13:15.
Την Παρασκευή 26/06/2020 δε θα γίνουν μαθήματα, διότι θα δοθούν οι Τίτλοι Προόδου/Σπουδών και η βαθμολογία του γ΄ τριμήνου. Όλοι/όλες οι μαθητές/τριες και των δυο (2) υποτμημάτων κάθε τάξης θα έρθουν στο Σχολείο με τις τσάντες τους, χωρίς βιβλία. Οι μαθητές/τριες θα εισέλθουν στην τάξη τους και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί των τάξεων θα τοποθετήσουν στις τσάντες τους κλειστό φάκελο με την βαθμολογία του γ΄ τριμήνου και τον Τίτλο Προόδου/Σπουδών.
Μετά την παράδοση του φακέλου, οι μαθητές/τριες θ’ αποχωρήσουν από το Σχολείο με τους γονείς τους, οι οποίοι θα περιμένουν έξω από το Σχολείο τηρώντας απόσταση 1,5 μέτρου μεταξύ τους, για να παραλάβουν τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Για να μην υπάρχει συνωστισμός στο Σχολείο, ορίστηκαν από τον Σύλλογο Διδασκόντων οι παρακάτω ώρες παράδοσης της βαθμολογίας του γ΄ τριμήνου και των Τίτλο Προόδου/Σπουδών:
08:15 : Α΄ -ΣΤ΄: Για τους μαθητές και τις μαθήτριες που θα έχουν μάθημα, σύμφωνα με το πρόγραμμα τους, την Παρασκευή 26/6/2020 (1ο υποτμήμα).
09:15 : Α΄ -ΣΤ΄: Για τους μαθητές και τις μαθήτριες που είχαν μάθημα, σύμφωνα με το πρόγραμμα τους. την Πέμπτη 25/6/2020 (2ο υποτμήμα).
10:15 : Για τους μαθητές και τις μαθήτριες που με Υπεύθυνη Δήλωση των γονέων τους δεν παρακολουθούν τα μαθήματα από 01/06/2020 και απουσιάζουν δικαιολογημένα από το Σχολείο. Η βαθμολογία του γ΄ τριμήνου καθώς και οι Τίτλοι Προόδου/Σπουδών θα επιδοθούν στους γονείς/κηδεμόνες τους .
Σας υπενθυμίζουμε ότι, όλοι οι μαθητές και όλες οι μαθήτριες πρέπει να κρατήσουν σε καλή κατάσταση όλα τα βιβλία της τρέχουσας σχολικής χρονιάς, για να τα χρησιμοποιήσουν πάλι στην αρχή της επόμενης σχολικής χρονιάς.
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ! ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ !
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Στέλλα Πρωτόπαπα
Ιούν 15
Εισαγωγή μαθητών/τριών και σχετικές ρυθμίσεις στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία (Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.) για το σχολικό έτος 2020-2021.
Εισαγωγή μαθητών/τριών και σχετικές ρυθμίσεις
στα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία (Π.Σ. και
ΠΕΙ.Σ.) για το σχολικό έτος 2020-2021.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΑΙΤΗΣΗ https://www.iep.edu.gr/pps/deppsform.php
ΦΕΚ
Ιούν 11
“Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία”
Οι παντός είδους φθορές και οι βανδαλισμοί, η αδιαφορία και η εγκατάλειψη που απειλούν καθημερινά τα γλυπτά, τα μνημεία και τα ιστορικά κτήρια της Αθήνας αναπτύσσονται στο πρόγραμμα“Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία”.
Η αγωγή στις αξίες και τη φροντίδα της πόλης ως πυρήνα της Δημοκρατίας και του Πολιτισμού είναι απαραίτητη από τα σχολικά χρόνια των παιδιών. Η κινητοποίηση της περιέργειας, η ενεργητική συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών στην αναζήτηση της γνώσης και όχι η παθητική πρόσληψη της, η βιωματική μάθηση, η ομαδική δουλειά, είναι μερικές από τις αρχές που προωθεί και καλλιεργεί το πρόγραμμα.
Στο πρόγραμμα, το σχολείο μας συμμετέχει από το ξεκίνημα του.
Οι μαθητές/τριες της ΣΤ1 τάξης συμμετείχαν και αυτή τη χρονιά και μας παρουσιάζουν τις δράσεις τους στην εποχή της καραντίνας.
Ιούν 09
«Τηλεδιάσκεψη για γονείς και κηδεμόνες με θέμα τις μεταβάσεις των παιδιών»
«Τηλεδιάσκεψη για γονείς και κηδεμόνες με θέμα τις μεταβάσεις των
παιδιών»
Στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του 1ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής για την
παιδαγωγική και επιστημονική υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών,
σύμφωνα με την απόφαση της Ολομέλειας (Πράξη 10η/22-05-2020), σας ενημερώνουμε
ότι την Παρασκευή, 12-6-2020, και ώρες 18.00-20.00, θα πραγματοποιηθεί
τηλεδιάσκεψη με τη μορφή σεμιναρίου (webinar) για τους γονείς και κηδεμόνες των
μαθητών όλων των σχολείων παιδαγωγικής και επιστημονικής ευθύνης των
Συντονιστών/τριων Εκπαιδευτικού Έργου, κλάδου ΠΕ70 κκ. Ποτούλας Σπυριδούλας
Βασιλείου, Αικατερίνης Λαμπροπούλου, Γεωργίας Πολυζώη, Φωτεινής Φιλίππου, Πέτρου
Χαβιάρη και Μάρθας Χριστοπούλου και της Συντονίστριας Ειδικής Αγωγής και
Ενταξιακής Εκπαίδευσης κας Ασπασίας Φραγκούλη,
με θέμα: «Στηρίζοντας τα παιδιά στις μεταβάσεις».
Στη συγκεκριμένη δράση συμμετέχουν ως εισηγήτριες:
α) η κα Βλάχου Μαριανίκη, Ψυχολόγος του Ελληνικού Κέντρου Ψυχικής Υγιεινής και
Ερευνών με θέμα: «Η προσαρμογή στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου την
περίοδο μετά τον Covid-19»
β) η κα Λειβαδίτη Φωτεινή, Σχολική Ψυχολόγος, με τα εξής θέματα:
1) «Η μετάβαση των παιδιών στη νέα κανονικότητα – η επιστροφή στο σχολείο» και
2) «Από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ένας κύκλος κλείνει κι ανοίγει ένας νέος».
Ο σύνδεσμος για την παρακολούθηση της τηλεδιάσκεψης είναι:
https://minedu-gov-gr.webex.com/minedu-govgr/onstage/g.php?MTID=e66736ae80d5749ce286aa37c0bf3982d
Παρακαλούμε όπως ενημερωθούν έγκαιρα οι γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών
του σχολείου σας. Για την είσοδο στην πλατφόρμα παρακαλούνται να αναγράφουν τα
πραγματικά τους στοιχεία (ονοματεπώνυμο-διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), να
συμπληρώνουν το event password metavasi2 και έπειτα να επιλέγουν Join by browser.
Σας ευχαριστώ για τη συνεργασία.
Η Οργανωτική Συντονίστρια του 1ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής
Μαρία Νέζη
Μάι 25
Eπιστρέφουμε στο σχολείο!!!
Αγαπητοί γονείς και Κηδεμόνες,
επιστρέφουμε με χαρά στο σχολείο!
τη Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020 και θα παραμείνουμε ανοιχτά μέχρι
και την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020.
Πρώτα από όλα,σας παρακαλούμε, παρέα με τα παιδιά σας να δείτε το βιντεάκι που έχουμε αναρτήσει “Επιστρέφω στο σχολείο και μένω υγιής” και να το συζητήσετε με τα παιδιά .
Πώς θα λειτουργήσουμε:
Α. Σε κάθε τμήμα,αν το επιτρέπει το εμβαδόν της τάξης,
θα είναι 15 μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες θα κάθονται (ένας ή μία σε κάθεθρανίο)
σε απόσταση 1,5 μέτρου.
Αν οι μαθητές/τριες υπερβαίνουν τους/τις 15,
ή το εμβαδόν της τάξης δεν επιτρέπει τη διάταξη ασφαλείας,
τότε το τμήμα θα διαιρείται σε δύο υπο-τμήματα,
που θα λειτουργούν εκ περιτροπής,
Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή το ένα, Τρίτη-Πέμπτη, το άλλο.
Β. Στις αίθουσες διδασκαλίας θα υπάρχουν αντισηπτικά.
Γ. Οδηγίες για τα παιδιά:
1. Θα ήταν προτιμότερο να έχουν μαζί τους το δικό τους αντισηπτικό υγρό ή μαντηλάκι.
2. Θα πρέπει να έχουν μαζί τους φαγητό, καθώς το κυλικείο δεν θα λειτουργεί.
3.Θα πρέπει να έχουν μαζί τους το δικό τους μπουκαλάκι νερό.
4. Θα πρέπει να έχουν όλα τα σχολικά τους αντικείμενα διότι αν έχουν ξεχάσει οτιδήποτε δεν θα μπορούν να δανειστούν από κάποιον/α συμμαθητή/τρια τους.
Δ. Τα διαλείμματα θα γίνονται σε διαφορετικές ώρες για τη μείωση του συγχρωτισμού και οι αίθουσες θα αερίζονται συνεχώς.
Ε. Η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές στο σχολείο.
ΣΤ. Ολοήμερο: Το Ολοήμερο πρόγραμμα δεν θα λειτουργήσει.
Ζ. Πρωινή προσέλευση και αποχώρηση από το Σχολείο:
Το σχολείο θα ανοίγει την πόρτα από 8:00 μέχρι 08:15.
Στη συνέχεια η πόρτα θα κλείνει και κανένας/καμία δεν θα επιτρέπεται να εισέρχεται,
εκτός κι αν έχει προγραμματιστεί συνάντηση με τη Διευθύντρια (210 9231 030).
Τα παιδιά θα ανεβαίνουν με τους εκπαιδευτικούς τους, στις αίθουσες διδασκαλίας ,
κρατώντας τις αποστάσεις.
Θα παρακαλέσουμε όλους τους γονείς και κηδεμόνες να φέρνουν τα παιδιά στην
ώρα τους και να μην παρατηρούνται πρόωρες αφίξεις ή καθυστερήσεις.
Οι γονείς και κηδεμόνες δεν θα έρχονται κοντά στην είσοδο του σχολείου,
για να μην υπάρχει συνωστισμός.
Τα παιδιά θα μπαίνουν μόνα τους στο σχολείο ένα-ένα,
υπό την επιτήρηση των εκπαιδευτικών.
Τέλος, κατά την αποχώρηση, στις 13:15 ,παρακαλούνται οι γονείς
να παραμένουν σε απόσταση από την κεντρική είσοδο, κρατώντας ασφαλείς αποστάσεις.
Οι εκπαιδευτικοί θα παραδίδουν τα παιδιά.
Σας παρακαλούμε να μας βοηθήσετε κατά την προσέλευση και αποχώρηση των μαθητών και μαθητριών.
Η. Όσοι γονείς και κηδεμόνες έχουν λόγο να κρατήσουν τα παιδιά τους στο σπίτι, παρακαλούνται, τις επόμενες ημέρες, από Τρίτη 26-05-2020 έως και Παρασκευή 29-05-2020, να ενημερώσουν το σχολείο γραπτώς, συμπληρώνοντας σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (θα τη βρείτε παρακάτω).
Η Υπεύθυνη Δήλωση μπορεί να σταλεί και ηλεκτρονικά στο mail του σχολείου: mail@93dim–athin.att.sch.gr ή να τη φέρνουν οι ίδιοι/ίδιες μέχρι
Παρασκευή 29-05-2020 από 10:30 έως 12:30
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΑΡΧΗ!!!!!
Πηγή:https://www.dailythess.gr/
Μάι 25
Μουσικά_Καλλιτεχνικά Σχολεία: Από 15 έως 30 Ιουνίου οι εξετάσεις
Από 15 έως 30 Ιουνίου θα διεξαχθούν οι εξετάσεις εισαγωγής εισαγωγής των υποψηφίων μαθητών για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, με τήρηση αναλόγως της με αριθμ. 55591/ΓΔ4/13-05-2020 κοινής υπουργικής από- φασης (Β ́ 1846) με θέμα: «Τρόπος ασφαλούς διεξαγωγής κάθε είδους εξετάσεων σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία» και των σχετικών εγκυκλίων και οδηγιών του ΕΟΔΥ και του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Μουσικά Σχολεία
Οι γονείς – κηδεμόνες των μαθητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής οφείλουν να υποβάλουν μία αίτηση, μόνο στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής τους μέχρι 5 Ιουνίου 2020 .
Τα Θέματα στα οποία αξιολογούνται οι υποψήφιοι μαθητές για την εγγραφή τους στην Α ́ τάξη Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου είναι: Ρυθμός, Ακουστική ικανό-τητα, Φωνητική ικανότητα, και προαιρετικά ένα Μουσικό Όργανο (ευρωπαϊκό ή παραδοσιακό), σε επίπεδο αντίστοιχο τουλάχιστον της Κατωτέρας Σχολής.
Κάθε ένα από τα θέματα αυτά αξιολογείται χωριστά από τους βαθμολογητές στην εικοσάβαθμη κλίμακα. Η βαθμολογία του κάθε βαθμολογητή καταχωρίζεται σε ειδικό φύλλο εξέτασης υποψηφίου που φέρει την ονομασία και τη σφραγίδα του Μουσικού Σχολείου και υπογράφεται από τον βαθμολογητή και τον Πρόεδρο της Ε.Ε.
Το άθροισμα των βαθμών των πέντε (5) βαθμολογητών, ανά εξεταζόμενο θέμα, αποτελεί τον τελικό βαθμό του θέματος αυτού με άριστα το εκατό (100). Το άθροισμα του συνολικού αριθμού μονάδων που συγκέντρωσε ο υποψήφιος διαιρούμενο δια του τρία (3), για τους υποψηφίους που εξετάζονται μόνο στα τρία υποχρεωτικά θέματα και, κατ’ αντιστοιχία, δια του τέσσερα (4), για όσους επιλέγουν να εξεταστούν και σε Μουσικό Όργανο, αποτελεί τον τελικό βαθμό κατάταξης του υποψηφίου σε πίνακα».
H Επιστημονική Επιτροπή Μουσικής Παιδείας συντάσσει Οδηγίες που αφορούν στη διαδικασία επιλογής των υποψηφίων μαθητών και τις διαβιβάζει στη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. η οποία τις αποστέλλει στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Μουσικού Σχολείου.
Η Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης αποστέλλει τις οδηγίες στο Διευθυντή του Μουσικού Σχολείου προκειμένου να τις παραδώσει στον Πρόεδρο της Επιτροπής Επιλογής (Ε.Ε.) ή, εφόσον συγκροτηθεί Γενική Επιτροπή Επιλογής (Γ.Ε.Ε.), στον Πρόεδρο της Γ.Ε.Ε.».
Καλλιτεχνικά Σχολεία
Για την επιλογή των μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α ́ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων, συγκροτείται/ούνται για κάθε Καλλιτεχνικό Σχολείο και για κάθε μια από τις κατευθύνσεις Επιτροπή/πές Επιλογής Μαθητών (Ε.Ε.Μ.), με απόφαση του οικείου Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από εισήγηση του Διευθυντή του Καλλιτεχνικού Σχολείου. Οι Επιτροπές Επιλογής Μαθητών στα Καλλιτεχνικά Σχολεία είναι τριμελείς και αποτελούνται από καθηγητές (μόνιμους, αναπληρωτές, ωρομίσθιους) του Καλλιτεχνικού Σχολείου ή όμορου σχολείου ή σχολής, εκπαιδευτικού ιδρύματος, Α.Ε.Ι., οι οποίοι διδάσκουν μαθήματα Καλλιτεχνικής Παιδείας ή Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου της αντίστοιχης ειδικότητας ή Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής Καλλιτεχνικής Παιδείας. Με την απόφαση της συγκρότησης ορίζεται και ο Πρόεδρος της Επιτροπής. Σε περίπτωση συμμετοχής Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ή Μέλους της Επιστημονικής Επιτροπής Καλλιτεχνικής Παιδείας, αυτός ορίζεται ως Πρόεδρος.
Ειδικότερα, η συγκρότηση των επιτροπών έχει ως εξής:
α) Στην Κατεύθυνση Εικαστικών Τεχνών: Τρεις (3) εκ- παιδευτικοί κλάδου ΠΕ08 – Καλλιτεχνικών Μαθημάτων ως μέλη και ένας (1) εκπαιδευτικός οποιουδήποτε κλάδου ως γραμματέας.
β) Στην Κατεύθυνση Θεάτρου – Κινηματογράφου: Τρεις (03) εκπαιδευτικοί που διδάσκουν τα μαθήματα: Υποκριτικής – Αυτοσχεδιασμού, Αγωγής Προφορικού Λόγου και Κινηματογράφου ή/και άλλοι πληρούντες τις απαιτούμενες προϋποθέσεις για να διδάξουν τα ανωτέρω μαθήματα (ειδικά για τα μαθήματα Υποκριτικής – Αυτοσχεδιασμού, Αγωγής Προφορικού Λόγου εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ91.01 και ΠΕ91.02) ως μέλη και ένας (1) εκπαιδευτικός οποιουδήποτε κλάδου ως γραμματέας.
γ) Στην Κατεύθυνση Χορού: Δύο (2) εκπαιδευτές ή άλλοι διδάσκοντες: Κλασσικό Χορό, Σύγχρονο Χορό και ένας (1) εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα Παραδοσιακού χορού ως μέλη και ένας (1) εκπαιδευτικός οποιουδήποτε κλάδου ως γραμματέας. Επίσης, ορίζεται ένας/μια διδάσκων/ουσα το μάθημα χορού για την επίδειξη ασκήσεων και για το αρχικό ζέσταμα.
Όλες οι παραπάνω επιτροπές έχουν και ένα αναπληρωματικό μέλος που ορίζεται με την ίδια απόφαση.
Οι υποψήφιοι μαθητές των Καλλιτεχνικών Γυμνασίων αξιολογούνται και βαθμολογούνται και από τα τρία (3) μέλη της Επιτροπής Επιλογής Μαθητών. Ο γραμματέας δεν έχει δικαίωμα βαθμολόγησης.
Ο Διευθυντής του Καλλιτεχνικού Σχολείου ή ο αναπληρωτής του έχει την αποκλειστική αρμοδιότητα για τη διοικητική στήριξη της διαδικασίας επιλογής.»
Μάι 21
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Στο Ολοήμερο Πρόγραμμα μπορούν να εγγραφούν:
-
Οι μαθητές/τριες των οποίων εργάζονται και οι δύο γονείς/κηδεμόνες, προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του φορέα εργασίας τους ή κάρτα ανεργίας, στην περίπτωση που είναι άνεργοι. Δικαίωμα εγγραφής στο ολοήμερο δίνεται και στην περίπτωση που προσκομίζεται βεβαίωση εργασίας από τον ένα γονέα/κηδεμόνα ή κάρτα ανεργίας από τον άλλο. Για τους αυτοαπασχολούμενους, ελεύθερους επαγγελματίες, αγρότες κτλ. αρκεί η προσκόμιση πρόσφατης βεβαίωσης του ασφαλιστικού τους φορέα ή το πιο πρόσφατο ειδοποιητήριο πληρωμής του τρέχοντος έτους ακόμα και αν δεν έχει εξοφληθεί.
-
Οι μαθητές/τριες, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες όπως, πολύτεκνοι/τρίτεκνοι/ μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς/κηδεμόνες με χρόνιες παθήσεις/ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης/φυλακισμένοι, πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ και τα παιδιά τους φοιτούν σε σχολικές μονάδες Π.Ε. με εγγραφή στο πρωινό πρόγραμμα, και δεν είναι ενταγμένα στις λειτουργούσες Δ.Υ.Ε.Π.
-
Η εγγραφή των μαθητών/τριών που ανήκουν σε Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες (Ρομά, προσφυγόπουλα) στο Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.
Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών/τριών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Ολοήμερου Προγράμματος (15:00), εφόσον κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων.
ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ-ΑΙΤΗΣΗ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ-ΑΙΤΗΣΗ -2020-21
ΤΙΣ
ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΤΟ MAIL ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ (mail@93dim–athin.att.sch.gr )
ΕΠΙΣΗΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ- ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΕΤΕ
ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΑΠΟ
10:30 έως 12:30
ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΙΣ
ΣΥΜΛΗΡΩΝΕΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ
ΝΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΠΟ
15 ΜΑΪΟΥ 2020 έως 8 ΙΟΥΝΙΟΥ 2020.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΟΝΟΪΟΥ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ Ε.Ο.Δ.Υ. (https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/)
ΜΑΣΚΑ, ΓΑΝΤΙΑ, ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Μάι 21
ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ (ΑΔΥΜ) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΤΗΣ Γ’ ΤΑΞΗΣ
Αγαπητοί γονείς των μαθητών/τριών της Γ΄τάξης , που πρόκειται να φοιτήσουν στη Δ΄τάξη, το σχολικό έτος 2020-2021, οφείλουν να προσκομίσουν συμπληρωμένο το ΑΔΥΜ , που επισυνάπτεται παρακάτω, από παιδίατρο. Το έντυπο χρησιμοποιείται για τη συμμετοχή των μαθητών/τριων στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής (Γυμναστική).
Το ΑΔΥΜ μπορείτε να το παίρνετε από το σχολείο καθημερινά 10:30 έως 12:30
Εναλλακτικά το εκτυπώνετε, το συμπληρώνει ο παιδίατρος και το στέλνετε στο μαιλ του σχολείου: mail@93dim-athin.att.sch.gr
ΑΔΥΜ_2020-21
Μάι 16
Η εντεκάχρονη αρχαία Αθηναία Μύρτις συμμετέχει στην παγκόσμια μάχη κατά του κορωνοϊού
Το 430 π.Χ., η εντεκάχρονη Αθηναία Μύρτις, θύμα και αυτή όπως και ο Περικλής του μεγάλου Λοιμού των Αθηνών, δε θα μπορούσε να φανταστεί ότι δυόμιση χιλιάδες χρόνια μετά θα συμμετείχε στην παγκόσμια μάχη για την καταπολέμηση της πανδημίας του κορωνοϊού. Γιατί η Μύρτις με τη σοφία και την εμπειρία των δυόμισι χιλιάδων χρόνων της αισθάνεται τον κίνδυνο που βιώνει όλος ο πλανήτης από μία απειλητική αλλά όχι ανίκητη πανδημία.
Η Μύρτις, το πρόσωπο της οποίας αναπλάστηκε το 2010 από την ομάδα του Καθ. Μανώλη Παπαγρηγοράκη, πρωταγ ωνιστεί σε ένα video animation κάνοντας έκκληση προς όλους μας, να ακούμε τους ειδικούς, να τηρούμε απαρέγκλιτα τους κανόνες υγιεινής και να προσέχουμε τα αγαπημένα μας πρόσωπα ώστε να τα έχουμε και αύριο δίπλα μας.
Στο βίντεο, η δημιουργία του οποίου είναι αποτέλεσμα της κοινής πρωτοβουλίας του Καθ. Μανώλη Παπαγρηγοράκη και των Ηνωμένων Εθνών, η εντεκάχρονη Ελληνίδα επικαλείται τον Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών Αντόνιο Γκουτέρες συμφωνώντας μαζί του, ότι όλη η ανθρωπότητα ενωμένη θα νικήσει τον κοινό εχθρό.
Το κοριτσάκι που έπαιζε στους πρόποδες της Ακρόπολης και αντίκρυζε τον Παρθενώνα, ξεκίνησε το δεύτερο ταξίδι της στον κόσμο το 2010 με την παρουσίασή της στο Μουσείο της Ακρόπολης.
Την ίδια χρονιά ξεκινά η συνεργασία της με τα Ηνωμένα Έθνη που την ονομάζουν «Φίλη των Στόχων της Χιλιετίας» του ΟΗΕ, μαζί με άλλες διεθνείς προσωπικότητες όπως, ο ΓΓ ΟΗΕ Κόφι Ανάν, η Πρόεδρος της Ιρλανδίας Μαίρη Ρόμπινσον και η ακτιβίστρια Μπιάνκα Τζάγκερ. Με αυτή της την ιδιότητα στέλνει ένα πολύ μεταφρασμένο μήνυμα στους ηγέτες του κόσμου ζητώντας τους να σώσουν τις ζωές εκατομμυρίων παιδιών που πεθαίνουν από αρρώστιες σαν αυτή που σκότωσε και την ίδια, ασθένειες που μπορούν στην εποχή μας να προληφθούν και να θεραπευτούν.
Η Μύρτις συνεχίζει το εντυπωσιακό της ταξίδι σε όλο τον κόσμο. Έγινε έκθεση, γραμματόσημο, νόμισμα και πίνακας ζωγραφικής. Διδάσκεται στα σχολεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό και συναντά εκατοντάδες μαθητές σε όλο τον κόσμο. Αποτελεί το αντικείμενο επιστημονικών συνεδρίων. Εμπνέει χιλιάδες ανθρώπους μεταφέροντας το πάντα επίκαιρο μήνυμα κατά των πολέμων, της φτώχειας και της παιδικής θνησιμότητας.
Μία Αρχαία Ελληνίδα γίνεται έτσι παγκόσμιο σύμβολο της επιστήμης και των κοινών πανανθρώπινων αξιών, που συνοδεύουν τον άνθρωπο από την αρχαιότητα μέχρι τις ημέρες μας.
πατήστε ΕΔΩ να δείτε το βίντεο
Πηγή:https://unric.org/
Μάι 14
Εγγραφές μαθητών στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2020-2021
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ-2020-21
Οι εγγραφές στα δημοτικά σχολεία για το σχολικό έτος 2020-21 θα πραγματοποιηθούν από 15 έως και 29 Μαΐου 2020 και θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2014 έως 31-12-2014 (Π.Δ 79/2017, Ν.4559/2018, Ν. 4589/2019. Ν 3386/2005, Ν.4251/2014)
ΗΜΕΡΕΣ-ΩΡΕΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 10:30 έως 12:30
Απαιτούμενα δικαιολογητικά
α. Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Παρακαλούμε να έχετε,αν αυτό είναι δυνατόν, φωτοτυπία πρόσφατου Πιστοποιητικού γέννησης .Παρ΄όλο που το Πιστοποιητικό Γέννησης αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΑΙΘ, η υπερφόρτωση των εφαρμογών δεν επιτρέπει πάντα την εκτύπωσή τους.
β. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.), ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια και φωτοτυπία εμβολίων.
γ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο του ΥΠΠΕΘ (Α.Δ.Υ.Μ.)
δ. Αποδεικτικό στοιχείο διεύθυνση κατοικίας του μαθητή (ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΔΟΥ, ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΠΙΤΙΟΥ)
ε. Βεβαίωση Παρακολούθησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό.
Η Βεβαίωση Παρακολούθησης στο νηπιαγωγείο εκδίδεται με τη λήξη της διδασκαλίας των μαθημάτων (15 Ιουνίου 2020) και διαβιβάζεται αυτεπάγγελτα από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο εγγραφής του μαθητή. Μέχρι την ημερομηνία έκδοσης της «Βεβαίωσης Παρακολούθησης», το νηπιαγωγείο εκδίδει «Βεβαίωση Φοίτησης» η οποία θα προσκομιστεί από γονέα ή κηδεμόνα του μαθητή για την εγγραφή του στο δημοτικό.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:
mail@93dim-athin.att.sch.gr και στο τηλέφωνο: 210 9231030
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΚΤΥΠΩΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΓΓΡΑΦΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ
AITHΣH-ΕΓΓΡΑΦΗΣ-ΣΤΗΝ-A-τάξη-2020-21
ΔΗΛΩΣΗ-ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ-ΜΑΘΗΤΩΝ-1
ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΜΑΘΗΤΗ-ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ Ο ΕΟΔΥ.
ΜΑΣΚΑ, ΓΑΝΤΙΑ, ΑΠΟΣΤΑΣΗ
Μάι 06
Εγκύκλιοι για την Εισαγωγή Μαθητών/τριών στην Α΄Γυμνασίου των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων.
Εκδόθηκαν σήμερα από το υπουργείο Παιδείας οι εγκύκλιοι για την Εισαγωγή Μαθητών/τριών στην Α΄Γυμνασίου των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων.
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο για τα Μουσικά Σχολεία
Πατήστε εδώ για την αίτηση και τον κατάλογο με τα Μουσικά Σχολεία
Πατήστε εδώ για να ανοίξετε την εγκύκλιο για τα Καλλιτεχνικά Σχολεία
Μουσικά Σχολεία: Για την εισαγωγή μαθητών στα Μουσικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2020-2021, οι γονείς- κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών από τις 4 Μαΐου έως τις 29 Μαΐου 2020 και ώρα 14:00 υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής μόνο στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής τους .
Καλλιτεχνικά Σχολεία: Για την εισαγωγή μαθητών στα Καλλιτεχνικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2020-2021, οι γονείς-κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών από τις 4 Μαΐου έως τις 29 Μαΐου 2020 και ώρα 14:00 υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής μόνο στο Καλλιτεχνικό Σχολείο της περιοχής τους..
Μάι 06
Υπεύθυνη δήλωση γονέα μαθητών/τριων της Δ’ τάξης για δεύτερη ξένη γλώσσα για σχολ.έτος 20-21
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριων της Δ’ τάξης,
παρακαλούμε να εκτυπώσετε και να συμπληρώσετε το παρακάτω έντυπο,
που αφορά την επιλογή της δεύτερης ξένης γλώσσας,
που θα παρακολουθήσουν τα παιδιά στην Πέμπτη τάξη, κατά το σχολικό έτος 2020-2021.
Το έντυπο αυτό, συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο θα το παραδώσετε στο σχολείο.
Ώρες προσέλευσης : 9.00 π.μ ως 19.00 μ.μ
Σε περίπτωση απουσίας μας το παραδίδετε στους φύλακες του σχολείου,κ. Λάζαρο και κ. Νίκο.
Απρ 14
“Γεια σου, με λένε Κορώνα!”
“Γεια σου, με λένε Κορώνα!”
Μία ιστορία για παιδιά από τη Βελγίδα ψυχολόγο Lies Scaut που μετέφρασε και επιμελήθηκε στα Ελληνικά ο Σύλλογος Ελλήνων Ψυχολόγων, για να βοηθήσει τους ψυχολόγους, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς να συζητήσουν με τα παιδιά για με τον κορωνοϊό.
Τα παιδιά αρχικά μαθαίνουν και ενημερώνονται για τον κορωνοϊό και για το πώς να προφυλαχθούν από αυτόν. Στη συνέχεια τους δίνεται η δυνατότητα να εκφράσουν στους ενήλικες τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, να μοιραστούν τις απορίες τους για ό,τι τους μπερδεύει, να βρουν λύσεις για να αντιμετωπίσουν τον φόβο, τον θυμό, το άγχος και την λύπη.
Έχει μεταφραστεί σε περίπου 30 γλώσσες και διανέμεται δωρεάν σε όλες τις χώρες.
Δείτε την ιστορία Γεια σου, με λένε Κορώνα!
Πηγή: www.especial.gr
Απρ 09
Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση με χρώμα..
Αγαπημένα μου παιδιά , τι κάνετε;
Ελπίζουμε να είστε καλά εσείς κι οι οικογένειες σας !!!
Σήμερα στις μέρες του Μένουμε σπίτι , το μάθημα, σας μοιάζει πρωτόγνωρο!
Μακριά από τους δασκάλους και τις δασκάλες σας ,μέσα από ένα υπολογιστή, τάμπλετ ή κινητά
τηλέφωνα, ταξιδεύουν οι αγκαλιές σας, τα λόγια σας ,οι εργασίες σας, οι ζωγραφιές σας !
Ναι , οι ζωγραφιές σας!
Αυτές οι ζωγραφιές σας, ταξίδεψαν μέχρι το blog του σχολείου σήμερα και θα τις μοιραστούμε !
Απρ 08
ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ Γ1 ΤΑΞΗΣ ΣΤΗΝ e me
Παρακαλούνται οι μαθητές /τριες της Γ1 τάξης να εγγραφούν στην πλατφόρμα e me με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού δικτύου.
Στη συνέχεια να ελέγξουν δεξιά επάνω στη σελίδα το κουδουνάκι που θα τους έχει αποσταλεί μια πρόσκληση από την δασκάλα .
Πατάτε ΑΠΟΔΟΧΗ .
Μόλις μπείτε στη σελίδα Γ1 ΤΑΞΗ 93οΔ.Σ.Α ,δεξιά σας θα πατήσετε εκεί που λέει ΤΟΙΧΟΣ.
ΠΑΤΑΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ E ME
Απρ 06
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
παρακαλώ πολύ να ενημερωθείτε μέσω του παρακάτω εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που αφορούν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση (ασύγχρονη και σύγχρονη) .
ΑΠΟ ΤΗ Δ/ΝΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Απρ 05
Μένουµε σπίτι… Συνδε-∆εµένοι!
Προτάσεις για την ψυχολογική υποστήριξη οικογενειών,παιδιών και εφήβων κατά τη διάρκεια της παραµονής στο σπίτι λόγω των προληπτικών µέτρωνγια τον κορωνοϊό – Covid-19 από το Εργαστήριο Σχολικής Ψυχολογίας, ΕΚΠΑ
Απρ 02
ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ: ενημερωτικό υλικό σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο
Αγαπητοί γονείς,ελπίζουμε να είστε όλοι καλά!
Διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ
Μαρ 29
Εγγραφές μαθητών/τριών στις ψηφιακές τάξεις.
Αγαπητοί γονείς
Σε συνέχεια του μηνύματος που σας αποστείλαμε, σας υπενθυμίζουμε ότι πρέπει να εισέλθετε με τους κωδικούς που αποκτήσατε, στις πλατφόρμες https://eclass.sch.gr/ και https://e-me.edu.gr/ για να καταγραφούν σε αυτές οι λογαριασμοί των παιδιών και να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να τα προσκαλέσουν στις ψηφιακές τάξεις τους.
Θα θέλαμε ιδιαιτέρως να παρακαλέσουμε τους γονείς πολλών παιδιών που ακόμη δεν έχουν εγγραφεί στο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΊΚΤΥΟ, με υπομονή να προσπαθούν συχνά . Γνωρίζοντας τα προβλήματα που παρουσιάζονται λόγω των δυσκολιών του συστήματος ας προσπαθήσουμε όλοι λίγο παραπάνω για τα παιδιά μας!!!

















