Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά το σχολείο μας συμμετέχει στο πρόγραμμα «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία» Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1 τάξης συμμετείχαν στο πρόγραμμα και στις 23/5/2019, γιορτή λήξης του προγράμματος, στις«Δεξαμενές Καθαρισμού» της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, παρουσίασε τη δική του διαδρομή στο πρόγραμμα .
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
«Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία»
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα σχολεία της Αθήνας από τον δήμο Αθηναίων
Το πρόγραμμα «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία» αποτελεί πρωτοβουλία του δήμου Αθηναίων και υλοποιείται από την Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων σε συνεργασία με τις Δ/νσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Ε. και Δ.Ε) Α΄Αθήνας, και με την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών (διά του Γραφείου Διασύνδεσης της Σχολής).
Το σκεπτικό
Οι παντός είδους φθορές στα γλυπτά, τα μνημεία και τα κτήρια της Αθήνας έχουν γίνει, δυστυχώς, κομμάτι της καθημερινότητάς της.
Η αγωγή στις αξίες και τη φροντίδα της πόλης ως πυρήνας της Δημοκρατίας και του Πολιτισμού είναι απαραίτητη από τα σχολικά χρόνια των παιδιών.
Μέσα από το πρόγραμμα «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία» του δήμου Αθηναίων, με σύνθημα «Γιατί η πόλη είναι μνήμη και πολιτισμός!», μαθητές και μαθήτριες 5-18 ετών, ανακαλύπτουν την αισθητική αξία των υπαίθριων γλυπτών και των ιστορικών κτηρίων της Αθήνας μαθαίνουν να προστατεύουν τον δημόσιο χώρο διερευνούν τη σύνδεση μνημείων και κτηρίων με την πόλη και την ιστορία της προετοιμάζονται για να γίνουν οι υπεύθυνοι κάτοικοί της, οι αυριανοί ενεργοί πολίτες.
Με το βλέμμα στραμμένο στην ανάγκη μετάβασης από ένα κλειστό εκπαιδευτικό σύστημα σε ένα σύγχρονο δίκτυο ανταλλαγής ιδεών, προτάσεων και καλών πρακτικών, που θα παραμένει σε ανοιχτό διάλογο με την κοινωνία, και θα ενθαρρύνει την πρωτοβουλία και την εξέλιξη των μελών του στη βάση της διά βίου μάθησης, επιδιώκουμε τη γόνιμη διάδραση με την εγχώρια εκπαιδευτική κοινότητα (εκπαιδευτικούς, μαθητές, αρμόδιους φορείς) και τις τοπικές κοινωνίες, αλλά και την ανταλλαγή με χώρες της ΕΕ που εφαρμόζουν αντίστοιχα προγράμματα και υιοθετούν ανάλογη προσέγγιση.