«Ο σχολικός μας κήπος πεδίο μάθησης και δημιουργίας»
1.Πως ονειρευόμαστε τον σχολικό μας κήπο;
Ιδεοθύελλα
Δημιουργική έκφραση
Εργασία σε ομάδες
Ανακοίνωση στην ολομέλεια
Δημιουργία Εννοιολογικού Χάρτη
Ανασοχασμός
2. Κατασκευή κήπου
Φυτεύουμε φυτά όλοι μαζί
Κανόνες, ποτισμός, υποχρεώσεις ποτίσματος, υπευθυνότητα
3. Διαβάζουμε για τα φυτά
Επεξεργασία βιβλίου: «μεγαλώνει , μεγαλώνει το φυτό». Ο κύκλος ζωής του φυτού.
Δραματοποίηση με συνοδεία κλασσικής μουσικής.
4. Στο φυτώριο
Προετοιμασία επίσκεψης: συζήτηση, καταγραφή
5. Μετά το φυτώριο
Επίσκεψη, αναστοχασμός
6. Κυνήγι κρυμμένου θησαυρού στο Μοσχοπόδι
Διαφορά κήπου -δάσους. Καταγραφή διαφορών.
Παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού στον χώρο του Μοσχοποδίου.
Ο χάρτης του κρυμμένου θησαυρού: Τον έφτιαξε μητέρα του σχολείου μας.
Φτιάξαμε γρίφους…
Τα σημεία που έπρεπε να βρούμε: οι λύσεις από τους γρίφους( κατασκευές από μητέρα νηπίου)
Η λύση του κρυμμένου θησαυρού: Ο θησαυρός είναι ο εαυτός μας
7. Τι μάθαμε;
Ερωτηματολόγιο τελικής αξιολόγησης.
Αξιολόγηση: «Τότε νόμιζα – Τώρα ξέρω»: οι μαθητές αποτιμούν το πρόγραμμα και την ολοκλήρωση του θεματικού κύκλου, ξεκινώντας με αυτά που γνώριζαν στην αρχή σε αντιπαραβολή με όσα έχουν κατακτήσει με την ολοκλήρωση του προγράμματος.