«Ο σχολικός μας κήπος πεδίο μάθησης και δημιουργίας»

1.Πως ονειρευόμαστε τον σχολικό μας κήπο;

Ιδεοθύελλα

IMG 20220610 085758

Δημιουργική έκφραση

Εργασία σε ομάδες

Ανακοίνωση στην ολομέλεια

Δημιουργία Εννοιολογικού Χάρτη

Ανασοχασμός

2. Κατασκευή κήπου

Φυτεύουμε φυτά όλοι μαζί

Κανόνες, ποτισμός, υποχρεώσεις ποτίσματος, υπευθυνότητα

 

IMG 4406 3

3. Διαβάζουμε για τα φυτά

Επεξεργασία βιβλίου: «μεγαλώνει , μεγαλώνει το φυτό». Ο κύκλος ζωής του φυτού.

Δραματοποίηση με συνοδεία κλασσικής μουσικής.

4. Στο φυτώριο

Προετοιμασία επίσκεψης: συζήτηση, καταγραφή

5. Μετά το φυτώριο

Επίσκεψη, αναστοχασμός

6. Κυνήγι κρυμμένου θησαυρού στο Μοσχοπόδι

Διαφορά κήπου -δάσους. Καταγραφή διαφορών.

Παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού  στον χώρο του Μοσχοποδίου.

Ο χάρτης του κρυμμένου θησαυρού: Τον έφτιαξε μητέρα του σχολείου μας.

IMG 20220610 115151

Φτιάξαμε γρίφους…

γρίφοι

Τα σημεία που έπρεπε να βρούμε: οι λύσεις από τους γρίφους( κατασκευές από μητέρα νηπίου)

IMG b9a0a3d894266f8e2feb849404718a21 V

IMG ecf0a9bf012ac956e95a3e24d76fef11 V

IMG 5b19b2ddf0dceeafc57ae1b0c2b8aa8c V

Η λύση του κρυμμένου θησαυρού: Ο θησαυρός είναι ο εαυτός  μας

IMG 2ded809f67de11befa17fd06784cffe8 V

 

7. Τι μάθαμε;

Ερωτηματολόγιο τελικής αξιολόγησης.

Αξιολόγηση: «Τότε νόμιζα – Τώρα ξέρω»: οι μαθητές αποτιμούν το πρόγραμμα και την ολοκλήρωση του  θεματικού κύκλου, ξεκινώντας με αυτά που γνώριζαν στην αρχή σε αντιπαραβολή με όσα έχουν κατακτήσει με την ολοκλήρωση του προγράμματος.