Με αρωγό την τέχνη…

Ένας ιδαίτερος τρόπος για να μυήσουμε τα παιδιά του νηπιαγωγείου στο θαυμαστό κόσμο της τέχνης και σε όσα αυτή μπορεί να μας προσφέρει, είναι να προσφέρουμε επιλεγμένα οπτικά ερεθίσματα(π.χ.πίνακες ζωγραφικής), τα οποία μπορούν να δράσουν συνεπικουρικά στους μαθησιακούς στόχους που έχουμε θέσει. Με αυτό το σκεπτικό χρησιμοποιήσαμε ζωγραφικούς πίνακες του VAN GOGH, του MALEVITZ,του PICASSO, του KLEE, αλλά και του Γαϊτη, στην προσπάθειά μας να προβληματίσουμε τα παιδιά ως προς την απόδοση του γνωστικού σχήματος του σώματός τους, με εργαλείο την ζωγραφική.Τις προσπάθειες τους αυτές, αφού αποτέλεσαν πεδίο προβληματισμού της ολομέλειας της τάξης, τις αποτύπωσαν στους εξωτερικούς χώρους του σχολείου μας.

Πεδίο δράσης μας:ο εξωτερικός χώρος του σχολείου μας, σε μια προσπάθεια αποτύπωσης του σωματικού σχήματος σε χαρτί του μέτρου…

DSCN0278

Το τελικό μας προϊόν…

DSCN0391

Ο κύκλος των 4 εποχών με επαναλαμβανόμενο μοτίβο
, με αφορμή συγκεκριμένη εικαστική αποτύπωση της MARA MOREA

Χρησιμοποιώντας το μέτρο, υπολογίσαμε τα 4 τετερτημόρια του ΄΄κύκλου των 4 εποχών΄΄
DSCN0285

Αποτύπωση της προηγούμενης μας διερεύνησης, σε πραγματικές συνθήκες…

DSCN0295

Το τελικό μας προϊόν…
12062013694-300x225