11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

«Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» ήταν το σύνθημα της 11ης Πανελλήνιας Ημέρας του Σχολικού αθλητισμού που τιμήθηκε σε όλα τα σχολεία της χώρας μας. Για τον εορτασμό της ημέρας αυτής  επισκέφτηκε το σχολείο μας η κ. Ηλιάννα   προπονήτρια του γυμναστικού συλλόγου ΟΦΚΑ Σερρών η οποία μαζί με τα παιδιά γυμναστήκανε  με παιγνιώδη τρόπο

20241001 185440. ο1 ο2 οφ3 οφ4 οφ5 οφ6 οφ7 οφ8 οφκα οφφ3

 

Κινητή Βιβλιοθήκη

Η Κινητή Μονάδα της Δημόσιας Κεντρικής  βιβλιοθήκη της πόλης μας επισκέφτηκε το σχολείο μας. Οι μικροί μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους , θαύμασαν και ξεφύλλισαν τα πολλά βιβλία . Η βιβλιοθηκονόμος μίλησε στα παιδιά για τον σκοπό αλλά και τον τρόπο λειτουργίας της . Σκοπός της δράσης είναι η πληροφόρηση , η ψυχαγωγία και η εξοικείωση  των μαθητών με τον χώρο της γνώσης και της πληροφορίας

βιβλ βιβλ1 βιβλ2 βιβλ3 βιβλ4 βιβλ5

Μαθητόκοσμος

Το σχολείο μας φέτος συμμετείχε στη μεγάλη γιορτή των σχολείων της Α’βάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Σερρών με ένα θεατρικό δρώμενο ” Το πάπλωμα της Αγάπης”

μαθητοκοσμος μαθητοκοσμος.jpg1 μαθητοκοσμος.jpg2 μαθητοκοσμος.jpg4 μαθητοκοσμος.jpg5 μαθητοκοσμος.jpg7 μαθητοκοσμος.jpg8 μαθητοκοσμος.jpg9 μαθητοκοσμος.jpg10

Επίσκεψη τροχαίας Σερρών .

Ο κύριος Α/Β Δαλδαβάνης Στυλιανός της τροχαίας Σερρών επισκέφτηκε το σχολείο μας όπου μίλησε στους μαθητές για τους κανόνες οδικής ασφάλειας τόσο όταν είμαστε πεζοί όσο και μέσα στο αυτοκίνητο .

τρ τρ1 τρ2 τρ3 τρ4 τρ5 τρ6 τρ7

Σπάσε τη Σιωπή

Την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024 το σχολείο μας έλαβε μέρος στην Πανελλαδική Δράση του Δικτύου Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων . Στόχος του δικτύου είναι η αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού και παράλληλα η ενίσχυση   θετικού παιδαγωγικού κλίματος στο χώρο του σχολείου

Σπασε Σπάσε Σπασε.jpg 1 Σπασε.jpg 2 Σπασε.jpg3αφισα

Εγγραφές σχολικού έτους 2024-2025

Οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία  για το σχολικό έτος 2024-25 θα γίνουν από τις 1 μεχρι 20 Μαρτίου 2024

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2024-2025 θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής,

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2024-25, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020 Η φοίτηση των νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών είναι υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.

 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  •  Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  •  Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  •  Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα: 

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

 στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο/η Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ρια του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα.

Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής 

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

5 δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο

Τρόποι έκφρασης συναισθημάτων

Η κ. Δεμερτζή Καλλισθένη  ψυχολόγος από το κέντρο πρόληψης ΟΑΣΙΣ του Ν. Σερρών επισκέφτηκε το σχολείο μας και παρουσίασε το πρόγραμμα -παρέμβαση τρόποι έκφρασης των συναισθημάτων μας. Η δράση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του ετήσιου σχεδίου δράσης Ἑγώ και εσύ μια ομάδα δυνατή”

 

οασισ

Στοματική Υγιεινή και διατροφή

Ο κ. Σιάβος Ν. οδοντίατρος και η κ. Κριτομάνη Ασ. νοσηλεύτρια του Κέντρου Υγείας Σερρών επισκέφτηκαν το σχολείο μας και εφάρμοσαν το πρόγραμμα ¨Στοματική Υγιεινή και διατροφή “του υπουργείου Υγείας σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας  . Μίλησαν στα παιδιά για τις τροφές και τις συνέπειες στην υγεία των δοντιών μας , παίξανε παιχνίδια με τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές αλλά και μάθανε το σωστό τρόπο βουρτσίσματος των δοντιών .

Δ Δ1 Δ2 Δ3 Δ4 Δ5

Παράσταση κουκλοθεάτρου “Ο Τζακ και η φασολιά”

  Παρακολουθήσουμε την διαδραστική  παράσταση κουκλοθεάτρου της κ Ξανθής Ταβουλαρέα με τίτλο  “Ο Τζακ και η φασολιά”.

Η κ Ξανθή Ταβουλαρέα  με τις κούκλες και τα αντικείμενα της μας έδειξε την περιπέτεια ενός μικρού παιδιού του Τζακ που περνάει πολλές περιπέτειες αλλά στο τέλος με βοηθούς τους μικρούς μαθητές μας  γίνεται ο ήρωας που έχει τολμήσει και νικήσει!  Τα παιδιά γελάσανε , διασκεδάσανε αλλά και διδαχτήκανε!

τζακ και φασολια.3jpg τζακ και φασολια.4jpg τζακ και φασολια τζακ και φασολια.jpg1 τζακ και φασολια.jpg2