ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΚΟΒΕΝΤΑΡΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΟΖΑΝΗΣ

Το σχολείο μας επισκέφτηκε την Κοβεντάρειο  Βιβλιοθήκη και συμμετείχε στο πρόγραμμα ¨Σαφάρι στη βιβλιοθήκη¨, ένα παιχνίδι εξερεύνησης με γρίφους, κρυμμένα αντικείμενα και μικρές αποστολές. Τα παιδιά ανακάλυψαν  τους «θησαυρούς» της βιβλιοθήκης και έμαθαν να κινούνται με άνεση στον χώρο της. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ήταν γεμάτο δράσεις και δημιουργικότητα.Τα νήπια γνώρισαν τον χώρο της βιβλιοθήκης, είχαν τη δυνατότητα να ¨διαβάσουν¨ κάποια βιβλία και να ζωγραφίσουν την εμπειρία τους.

Polish 20251209 141502625 

 

 

 

 

Polish 20251209 141701762Ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενία και τις όμορφες δράσεις!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ -ΕΥ ΖΗΝ

Υποθεματική: Υγεία:Διατροφή – Αυτομέριμνα

Τίτλος προγράμματος: ¨Οι ντετέκτιβ ανακαλύπτουν το μυστικό για σώμα γερό και μυαλό δυνατό¨

Το πρόγραμμα της διατροφής στο νηπιαγωγείο μας ξεκίνησε κάνοντας ανίχνευση των διατροφικών συνηθειών στα παιδιά, δίνοντας στους γονείς να συμπληρώσουν ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής. Κατόπιν μιλήσαμε για την υγιεινή και ανθυγιεινή διατροφή και τις συνέπειες για την υγεία μας. Με τη βοήθεια της λογοτεχνίας «Ο παππούς ροδαλός και η μαγική συνταγή» , «Ο Μάκης ο Ενζυμάκης», Makhs o Enzymakhs

 

«Ο ωραίος Δαρείος» τα παιδιά ήρθαν αντιμέτωπα με τις συνέπειες της κακής διατροφήςO ORAIOS DAREIOS

και με την «Δόνα Τερηδόνα», μάθαμε να προστατεύουμε τα δόντια μας. DONA TERHDONA

Ζωγραφίσαμε το αγαπημένο μας φαγητό και συζητήσαμε για την προέλευση των τροφών που τρώμε.

Φτιάξαμε το σπίτι της δύναμης και της αδυναμίας, τη διατροφική πυραμίδα, μάθαμε το ντίλι-ντίλι,

φτιάξαμε το δικό μας τραγούδι του ΝΑΙ και του ΟΧΙ, και παίξαμε με το bee-bot. Μάθαμε για τις ομάδες των τροφών (πρωτεΐνες, βιταμίνες, υδατάνθρακες, λίπη, φρούτα και λαχανικά) και παίξαμε τους masterchef4144c1904fa734baa5ab9bde837673ce DSCN2182

 

ΚΡΟΚΟΣ ΚΑΙ ΣΜΗΛΑΙΑ συνέχεια…

Σήμερα είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στον χώρο του σχολείου μας τη συνάδελφο και συγγραφέα του βιβλίου «Κρόκος και Σμήλαια» κ. Ιωάννα Κύρου. Παρουσίασε το βιβλίο της στα παιδιά με διαδραστικά παιχνίδια επενδυμένα με πολύ μουσική. Τα παιδιά ταξίδεψαν στη μυθολογία, μέσα από τον συγκεκριμένο μύθο και πέρασαν ευχάριστες και δημιουργικές στιγμές!!!

Την ευχαριστούμε θερμά!

ΚΡΟΚΟΣ ΚΑΙ ΣΜΗΛΑΙΑ

Αγγλόφωνη ανάγνωση της ιστορίας του Κρόκου και της Σμήλαιας από την δασκάλα αγγλικών του σχολείου μας, σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό της τάξης.


DSCN2211

Μετά την ανάγνωση ακολούθησε συζήτηση 

DSCN2209

Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες ζωγράφισαν ό,τι τους έκανε εντύπωση από την όμορφη ιστορία20251113 141922

ΦΟΝ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΟΜΗ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΗ…

Σήμερα,28 Νοεμβρίου, επισκεφτήκαμε το «Μαγαζάκι στη Γωνία» και συμμετείχαμε στη διαδραστική παρουσίαση του παραμυθιού: Φον Κουραμπιές εναντίον Κόμη Μελομακαρόνη, από την κ. Τάσα Τοπάλη.

Τα παιδιά πέρασαν όμορφα και συμμετείχαν ενεργά

 

20251128 125132 1

20251128 124505

 

20251128 12453920251128 123611 1Polish 20251203 004931858

Δράσεις φιλαναγνωσίας με γονείς

Στο σχολείο μας καθιερώσαμε ημέρα φιλαναγνωσίας με γονείς στα πλαίσια του Σχεδίου δράσης « Ένα βιβλίο εγώ, ένα βιβλίο εσύ, πάμε ταξίδι όλοι μαζί». Γονείς διαβάζουν παρέα με τα παιδιά και δημιουργούν κοινές αναγνωστικές εμπειρίες.

Το σχολείο μας επισκέφτηκε η κ. Χρυσάνθη μητέρα μαθήτριας του σχολείου μας.DSCN2204

Ευχαριστούμε πολύ την αγαπητή μαμά για την όμορφη ανάγνωση και για τις δημιουργικές δραστηριότητες που ακολούθησαν.

DSCN2201 1

ΕΤΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ 2025-2026 ¨ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΣΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ¨

filanagnosia 1

Τη φετινή σχολική χρονιά το νηπιαγωγείο μας θα συμμετέχει στο πρόγραμμα φιλαναγνωσίας        «Λογοτεχνικές Διαδρομές στα Συναισθήματα». Οι λογοτεχνικές διαδρομές είναι ένα  πρόγραμμα φιλαναγνωσίας που διοργανώνει η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Πτολεμαΐδας σε συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα κι άλλους φορείς.

 Είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που χρησιμοποιεί τη λογοτεχνία για να βοηθήσει παιδιά και εφήβους να αναγνωρίσουν, να εκφράσουν και να διαχειριστούν τα συναισθήματά τους, όπως η χαρά, ο θυμός και ο φόβος, μέσω βιωματικής και δημιουργικής προσέγγισης. Στόχος είναι η ενίσχυση της συναισθηματικής ωριμότητας, της ενσυναίσθησης και της καλύτερης κατανόησης του εαυτού και των άλλων μέσω της τέχνης του λόγου.

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ : ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ- Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ

Τα παράξενα πρόσωπα του Πικάσο

Pablo Picasso 800x533 1

Σε αυτή την ενότητα τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τις μοναδικές μη ρεαλιστικές προσωπογραφίες του Πάμπλο Πικάσο 38d6cd02f9d178b39152cd0f2d476eb7 KYBISTIKA PORTRETA

Συστήνουμε στα παιδιά τον μεγάλο ζωγράφο και σχολιάζουμε τις προσωπογραφίες.

Τα παιδιά δημιουργούν τα δικά τους κυβιστικά πορτρέτα

 

ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ…

 

Στο νηπιαγωγείο μας κάναμε ένα μικρό αφιέρωμα στην Επέτειο του Πολυτεχνείου.

Προσεγγίσαμε την έννοια της δημοκρατίας, της δικτατορίας, της εξέγερσης, του σεβασμού των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, μέσα από βιβλία, τραγούδια και υλικό που υπάρχει στο διαδίκτυο.

Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν τη Ντενεκεδούπολη

 Προβληματίστηκαν, συζήτησαν και εκφράστηκαν δημιουργικά