Ζήσε χωρίς εκφοβισμό!

6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού

images 2

Με αφορμή την 6η Μαρτίου, που έχει καθιερωθεί από το Υπουργείο Παιδείας ως η Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού, τα παιδιά συμμετείχαν σε πολλαπλές δράσεις με στόχο την ενίσχυση της ενσυναίσθησης, της φιλίας, της αγάπης, της συνεργασίας, της εμπιστοσύνης και της αποδοχής. Πιο συγκεκριμένα, αναλύσαμε τη λέξη “εκφοβισμό” και συζητήσαμε για τις διάφορες εκφάνσεις του με αρκετά και αντίστοιχα παραδείγματα. Επιπρόσθετα, τα παιδιά γνώρισαν τους πέντε βασικούς τρόπους αντίδρασης σε περίπτωση που κάποιος έρχεται αντιμέτωπος με τον σχολικό εκφοβισμό και έλαβαν μέρος σε ατομικές και ομαδικές δημιουργίες, όπως είναι για παράδειγμα αφίσες με συνθήματα (“δύναμη, αγάπη, φιλία”, “δε θυμώνω, δε μαλώνω, μια αγκαλιά μεγάλη απλώνω, φίλους θέλω να ‘χω μόνο”). Τέλος, το αντίστοιχο πρόγραμμά μας ολοκληρώθηκε με την εσωτερική  παρακολούθηση του θεατρικού δρώμενου με πρωταγωνιστές τα παιδιά του ολοήμερου τμήματος 2 με υπεύθυνη εκπαιδευτικό, κ. Ιωάννα Κυριακίδου, με βασικό μήνυμα “Όχι στη βία, ναι στη φιλία”, όπου συγκινήθηκαν μικροί και μεγάλοι.

482518673 647680514340937 6450395966984502272 n 482852191 2528053807586356 7641959680241490152 n 482845455 1421732335903448 940315616862549405 n

482734449 2668678139999320 2834580452237252305 n 483615274 1628948361079821 4135663183950786231 n 482534980 1345193820124767 9060771177957038550 n

481855091 635425782469361 8907608787790842551 n 482746587 1340094267104638 5774489964640628447 n 481965293 1618011492225032 8880653965734189980 n

481844278 4100085106944278 6522790515657626776 n 482894119 661709339707729 1744616010148066252 n 482022679 1125322576058053 6780966528260328353 n

Νέες εγγραφές 2025-2026

Για το σχολικό έτος 2025-2026 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο μας θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.

 

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς στην διεύθυνση https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και εγγράφονται μαθητές γεννημένοι το 2020 και το 2021.

        Διαδικασία ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής

  1. Είσοδος στη σελίδα της  εφαρμογής(https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του, με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  2. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του και τα παρακάτω στοιχεία διαδοχικά: α)τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή.Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή, β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας, γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας, δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
  3. Συναίνεση το έτερου γονέα με υπεύθυνη δήλωσή του και επικυρωμένη μέσω gov.gr ή μέσω ΚΕΠ.

        Δικαιολογητικά που προσκομίζονται στην σχολική μονάδα

  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Ά 25).
  • Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του έτερου γονέα
  • Υπεύθυνη δήλωση ασφαλούς προσέλευσης και αποχώρησης από το Νηπιαγωγείο
  • Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  • Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
  • Αίτηση εγγραφής  ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00) ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου (13:00 – 17:30) ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
  • Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή ιδιωτικού συμφωνητικού Επιμέλειας (σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης)

 

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

    Προϋποθέσεις εγγραφής στο Ολοήμερο Τμήμα

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2025-2026 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχολική  Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία. 

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού: 5 – 24 Μαρτίου, 12:00 μ.μ. –12:50μ.μ.

 

Εγκύκλιος εγγραφών 2025-2026:ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ 2025-2026

Όρια 8ου Νηπιαγωγείου Καματερού

 

 

Ενεργοί Σύνδεσμοι Δικαιολογητικών (Κάθε υπεύθυνη δήλωση χρειάζεται να είναι επικυρωμένη ή να έχει εκδοθεί μέσω gov.gr)

Υπεύθυνη Δήλωση συναίνεσης

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ

Αίτηση στο Ολοήμερο πρόγραμμα ή & στην Πρωινή Υποδοχή (1) 

ΑΔΥΜ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΝΗΠΙΟΥ

 

Δράσεις ένα σωρό για το πολύτιμο νερό!

Ο Κύκλος του νερού

482676194 607287515406292 8638289169994344299 nΌλο τον μήνα Ιανουάριο ενασχοληθήκαμε με το δεύτερο εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα τον κύκλο του νερού το οποίο ήταν πολυδιάστατο και τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά σε ποικίλες δράσεις, όπως για παράδειγμα απέδωσαν εικαστικά τον κύκλο του νερού (εξάτμιση, συμπύκνωση, βροχόπτωση, συγκέντρωση) μετατρέποντάς τον σε επιτραπέζιο παιχνίδι, αλλά και δραματοποίησαν το συγκεκριμένο φυσικό φαινόμενο για καλύτερη κατανόηση και εμπέδωση, χρησιμοποίησαν ψυχρά χρώματα για την καλλιτεχνική αποτύπωση της βροχής στο χαρτί, γνώρισαν σπουδαίους καλλιτέχνες, όπως ο Γιώργος Ζογγολόπουλος με το περίφημο γλυπτό του “Ομπρέλες”, ζωγράφισαν με χρωματιστά παγάκια (frozen art) αποκτώντας νέες μαθησιακές εμπειρίες και ερεθίσματα. Παράλληλα, δημιούργησαν τα δικά τους βιβλιαράκια με τον κύκλο του νερού για αναδιήγηση, έλαβαν μέρος σε πολλά πειράματα, όπως είναι η προσομοίωση του χρωματιστού σύννεφου με αφρό ξυρίσματος και τέμπερες, ήρθαν σε επαφή με την τήξη και πήξη, αφού πρώτα έβαψαν παγόβουνα από μπαλόνια γεμάτα με νερό που είχαν καταψυχθεί, συνέχισαν παγωμένα τοπία όπως τον πίνακα ζωγραφικής του Van Gogh “Χειμωνιάτικο τοπίο”, έφτιαξαν τεχνητό χιόνι κατασκευάζοντας χιονάνθρωπους, “μπήκαν” στη βάρκα του  Ιάπωνα καλλιτέχνη Κατσουσίκα Χοκουσάι με αφορμή το έργο τέχνης του με τίτλο “Το μεγάλο κύμα” και αξιοποιώντας αφρό ξυρίσματος και κόλλα ατλακόλ δημιούργησαν τα παιδιά το δικό τους μεγάλο κύμα. Τέλος, οι νέες τεχνολογίες δεν έλειψαν από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με την περίφημη μελισσούλα Bee-Bot, η οποία μας κατεύθυνε περνώντας από όλα τα στάδια του κύκλου του νερού.

480865986 554941834227304 2437258090463344488 n 481505943 1193310975660678 3176478675387093499 n 481621816 1849278955897173 7882979964439818829 n477026043 2330787047307452 1246758376392025502 n 482311312 653789457607979 7630369552224656957 n 482143427 664418952778848 2211607732029551443 n  476218638 2107430493040446 699498366875690902 n 482380509 3187462811394623 8788146996379493411 n 1 480877953 618943301035404 175089358866533287 n

475049150 1454595918832929 7714350858301155108 n 476218638 655919553558889 5061930953594844168 n 481689468 1291232615304206 6509168081487233997 n481317882 638141398705061 8270262968567315626 n 481685749 1171747190986751 619034050788834771 n 480989679 1147639636902012 4371569017533615966 n476786472 1153620659548525 8542239543086858356 n 481708279 1574756146556601 6630859709523454141 n 481013408 921262833210674 7731120621720921153 n

Αποχαιρετάμε τον χειμώνα με τις εξαιρετικές μας αμυγδαλιές – έργα που φιλοτέχνησαν με αγάπη κι ενθουσιασμό οι μικροί μας καλλιτέχνες-  και υποδεχόμαστε την άνοιξη με αισιοδοξία, όραμα για νέες γνωστικές περιπέτειες, έμπνευση και μαγεία για νέα μαθησιακά μονοπάτια.

476581327 23968457552742115 5131979398371113448 n 481497571 1146008137060499 6480490819647992144 n

 

Μύρισαν Χριστούγεννα!

 

Μύρισαν Χριστούγεννα!

Φέτος τα Χριστούγεννα, είχαμε πολλές δουλειές στο Νηπιαγωγείο μας! Κατασκευές , σκηνικά για τη γιορτή, ζωγραφική με διάφορες τεχνικές- εμπνευσμένες από σπουδαίους δημιουργούς!

Κάρτα  με την τεχνική του Eric Carle.  Ζωγραφική με χρώματα, πινέλα, σφουγγάρια και οδοντόβουρτσες σε μεγάλες επιφάνειες. Μπάλες  εμπνευσμένες από τα έργα του Βασίλι Καντίνσκι, του Πητ Μοντριάν και του Ζουάν Μιρό.  Ατομικές δημιουργίες που παραπέμπουν στα φωτάκια των Χριστουγέννων , με αφορμή τα σπιράλ του Alexander Calder. Κολλήθηκαν σε χαρτόνια Α4 αφού  «χρωματίστηκαν» με χρωματιστές λωρίδες γκοφρέ και νερό , αφήνοντας το αποτύπωμά τους. Επίσης, ομαδική με χιόνι, βάσει της τεχνικής ντρίπινγκ του Τζάκσον Πόλοκ.  Χιονονιφάδες, χιονάνθρωποι, καραβάκια.

Στολίσαμε τις τάξεις μας και τις πόρτες μας. Ετοιμάσαμε το σκηνικό μας για τη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας, με τίτλο “Χριστουγεννιάτικοι μπελάδες”.

Και τέλος, απολαύσαμε την παράσταση: ” Ένα καραβάκι φορτωμένο Χριστούγεννα “.

5 14 116 19 16 11 1108 111 17 13 115 112

2 1 13 1 14 1 18 1

Ο Κήπος των Συναισθημάτων!

Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη – Ευ ζην 

desktop wallpaper takashi murakami iphone takashi murakami flower art

Στο εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα τη συναισθηματική αγωγή & εκπαίδευση δίνεται ο τίτλος “Ο Κήπος των συναισθημάτων”, επειδή ενώ τα συναισθήματα είναι κοινά σε όλους, ο καθένας μας τα βιώνει με διαφορετικό τρόπο και έχει ως βασικούς σκοπούς την αποδοχή αυτών, τον αυτοέλεγχο, τη διαχείρισή τους, τη συμφιλίωση του εαυτού μας με αυτά. Η προσέγγιση των συναισθημάτων πραγματοποιήθηκε με διαθεματικό και πολύπλευρο τρόπο με επιμέρους στόχους την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της ψυχικής ισορροπίας  & ενδυνάμωσης, αλλά και αξιών, όπως είναι η φιλία και η συνεργασία. Παράλληλα, ενασχοληθήκαμε με το εκάστοτε συναίσθημα ξεχωριστά, προκειμένου να τα πραγματωθεί η εκ βάθους συνειδητοποίησή τους. Ειδικότερα, τα παιδιά συμμετείχαν σε πολλές ψυχοκινητικές και άλλου είδους δράσεις κατά τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο και κύριο έναυσμα αποτέλεσε ο Άγγλος ηθοποιός, σκηνοθέτης και συνθέτης, Τσάρλι Τσάπλιν, που μέσω των έντονων εκφράσεών στις ταινίες του βουβού κινηματογράφου (που πρωταγωνιστούσε), οι μαθητές ήρθαν σε μια πρώτη επαφή με την γκάμα των συναισθημάτων, όπου και τα κατονόμασαν. Επιπρόσθετα, συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας ζωγραφίζοντας τα τέσσερα βασικά συναισθήματα (χαρά, λύπη, φόβος, θυμός) σε “κενά” πρόσωπα, εμπνεύστηκαν από μεγάλους ζωγράφους, όπως είναι ο Mark Rothko δίνοντας τον δικό τους τίτλο στα πολύχρωμα έργα τους και κατασκεύασαν το φαναράκι του θυμού. Ακόμη, φιλοτέχνησαν τον πίνακα “Το χαμόγελο των φλεγόμεων φτερών” του Ζουάν Μιρό, δημιούργησαν επιτραπέζιο παιχνίδι βάσει του βιβλίου “Φίλοι για πάντα” του Έρικ Καρλ και έλαβαν μέρος σε ομαδικές δράσεις, όπως είναι το χαλί των συναισθημάτων καταγράφοντας τις απόψεις και τις ιδέες τους για τα συναισθήματα. Τέλος, το εργαστήριο ολοκληρώθηκε με το ατομικό εικαστικό δρώμενο των παιδιών βασισμένο στο pop art κίνημα με πρωτοπόρο τον Αμερικανό καλλιτέχνη, Andy Warhol, αποτυπώνοντας στο πρόσωπό τους τις εκφράσεις των τεσσάρων κύριων συναισθημάτων προς αποτίμηση του συγκεκριμένου θέματος. 

472201734 583567774447245 2140432065866501532 n 473091434 1265009751275023 8764982151986836867 n 472873695 863838939074808 3922178082745890480 n 

473805002 966657182085620 377038104556973674 n 473098721 604692415627295 1230431741071448436 n

474041827 583757321242659 3107351339899508506 n 473759748 959622398973952 8801872275745029742 n.  473358224 1162472725586784 2664217563152588714 n

473122861 530725683346452 8101096189265001920 n. 474116641 1380897463265368 3074056942606580727 n

473194924 9018507174933462 4824825778509857973 n473029655 1050990436909191 120277140781136231 n

 

 

Η “Νεράιδα των Πρώτων Βοηθειών” στο σχολείο μας

Το 112 στο σχολείο μας!

1         3            4      5      8

Στις 31 Οκτωβρίου 2024, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τη “Νεράιδα των Πρώτων Βοηθειών” για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης , ατυχήματος κλπ , ποιον αριθμό πρέπει να  καλέσουν και τι ακριβώς πρέπει να αναφέρουν στους αρμόδιους φορείς. Ακόμη, έμαθαν πώς ακριβώς αντιμετωπίζουμε αλλά και πώς φροντίζουμε  ένα τραύμα. Με παιγνιώδη και βιωματικό τρόπο, απέκτησαν πολύτιμες γνώσεις για καίρια ζητήματα που αφορούν την ασφάλειά  τους.

Τα παιδιά φωνάζουν δυνατά “Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία”

Ο εορτασμός του Πολυτεχνείου στο νηπιαγωγείο μας!

w10 164802GAITIS

Στα πλαίσια του εορτασμού της επετείου εξέγερσης του Πολυτεχνείου -17/11/1973- τα παιδιά συμμετείχαν σε ποικίλες δράσεις με ενεργό, αλλά και βιωματικό τρόπο. Πιο συγκεκριμένα, έλαβαν μέρος στη «διαδήλωση» του σχολείου δημιουργώντας και φωνάζοντας τα ανάλογα συνθήματα, τραγούδησαν, μυήθηκαν σε ομαδικά εικαστικά δρώμενα, συμπλήρωσαν φύλλα εργασίας και αξιοποίησαν το παραμύθι «Η κυρά – Δημοκρατία» (Κωνσταντίνα Αρμενιάκου). Παράλληλα, προσέγγισαν το θέμα της ειρήνης, της δημοκρατίας και της ελευθερίας μέσω της επαφής τους με την τέχνη παρουσιάζοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα έργα των καλλιτεχνών όπως είναι ο Tammam Azzam, η χαράκτρια – ζωγράφος Βάσω Κατράκη, ο Γ. Γαΐτης και ο χαράκτης Α. Τάσσος. Τέλος, τα παιδιά παρακολούθησαν από τις εκπαιδευτικούς την κουκλοθεατρική παράσταση με τίτλο «Ντενεκεδούπολη» βασιζόμενη στο ομώνυμο βιβλίο της Ευγενίας Φακίνου.

471852799 1555312345188258 7200616598798678974 n472452156 587159197274738 1879718075326272136 n472629570 1131060098209741 4904185396367251620 n472639852 1132910971824225 95752499361794549 n472652520 1689787265081901 951598640482528935 n472734170 3376083146019930 2199739125155863381 n 1472741085 1353947705977940 8925221544102245010 n472817581 2066245527162197 7640477533107528198 n472858061 1547433725956028 8492995327248841697 n472860023 1804938990267259 8725236934308165069 n472895222 1786464315421222 8647310584373068605 n473068350 583750327780752 2487354532327965114 n473002567 2425497441146854 4259116617210412615 n473085125 1743917236181046 1180122286213424993 n473122861 1269102174358619 4929953154621000730 n

Εσωτερικός Κανονισμός του 8ου Νηπιαγωγείου Καματερού για το σχολικό έτος 2024-2025

Εγκρίθηκε ο Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας  του 8ου Νηπιαγωγείου Καματερού για το σχολικό έτος 2024-2025 με αρ. πρωτ. 18412/22-10-2024

8nipkamat/files/2024/10/ΕΚ_8ο-ΝΗΠ.-ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ.pdf

 ΕΚ_8ο ΝΗΠ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ

Αρχική